Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 04 apr 2010 09:14

iemand ervaring met de site dress-for-less.nl ? Er staan supergave dingen op maar de levering komt uit Duitsland. Heb eigenlijk geen zin als iets niet past het terug te sturen naar Duitsland.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jannoek » 06 apr 2010 07:23

Lalage schreef:@Jannoek: dat lijkt me lastig! Bewaar je je 'oude' kleding nog wel?



Nop. Ik wil nooit meer twintig kilo aankomen, dus (bijna) alles is de deur al uit. :-oo Collega van me kon het erg goed gebruiken, dus kon er nog iemand blij mee maken ook...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Lalage » 06 apr 2010 07:31

Jannoek schreef:
Lalage schreef:@Jannoek: dat lijkt me lastig! Bewaar je je 'oude' kleding nog wel?



Nop. Ik wil nooit meer twintig kilo aankomen, dus (bijna) alles is de deur al uit. :-oo Collega van me kon het erg goed gebruiken, dus kon er nog iemand blij mee maken ook...

Ah dat is slim! Nou ik hoop van harte dat het je lukt om op gewicht te blijven hoor :)

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jannoek » 06 apr 2010 09:53

@lalage ik wil liever nog meer afvallen, dus op gewicht blijven is nog even niet aan de orde, haha! :-oo

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Nina87 » 06 apr 2010 10:26

Ik heb dit weekend een donkerblauw met wit gestreept truitje gekocht, en een beige rok en donderblauw blazertje voor als ik op sollicitatiegesprek ga. Dat is wel een van de eerste dingen die ik dit jaar heb gekocht, dus ik ben best wel trots op mezelf. 8)
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 06 apr 2010 11:38

Afgelopen zondag heb ik belijdenis gedaan. Ik had daarvoor deze schoenen gekocht:

Afbeelding
Ik ben het helemaal niet gewend om op hakken te lopen (deze is nog niet eens zo erg hoog)
Heb van tevoren dan ook maar wat geoefend... Zou wat zijn als je de kerk binnen komt lopen en je zwikt door je enkel heen.
Mijn vriend zag dat al helemaal gebeuren natuurlijk, die had al de grootste lol... Maar hij had wel beloofd me te komen helpen als ik onderuit zou gaan :mrgreen: Gelukkig is het allemaal goed gedaan! 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 06 apr 2010 12:09

Gefeliciteerd jans1!

En leuke schoenen ;) Ik heb met de grijze versie in mijn handen gestaan voor onder een jurkje voor een bruiloft.
Uiteindelijk ben ik toen voor andere (feestelijkere schoenen met hogere hak) gegaan. Was maar goed ook: de moeder van de bruidegom had namelijk die schoenen aan ;)
pobody's nerfect

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Haai » 06 apr 2010 14:43

kwebbel schreef:iemand ervaring met de site dress-for-less.nl ? Er staan supergave dingen op maar de levering komt uit Duitsland. Heb eigenlijk geen zin als iets niet past het terug te sturen naar Duitsland.....


Ken de site niet, maar er staat vast wel ergens een mailadres waar je je vraag kunt stellen?

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor vpk » 07 apr 2010 20:37

Mooie schoenen jans1!
mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? ik zoek namelijk nog iets voor een bruiloft (kan ook niet zo goed op heel hogen hakken lopen 8) )
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 08 apr 2010 06:35

VPK, ik heb ze gepast bij Dolcis.

Gisteren even wat gekocht voor onze vakantie naar Portugal. Eindelijk maar eens Teva's gekocht. Die dingen worden toch niet in charmantere modellen uitgebracht, daar wacht ik al 5 jaar op ;) Maar ze lopen goed, en omdat ik geen zin heb om m'n bergschoenen mee te zeulen maar wel veel wil wandelen nu toch maar aangeschaft. Met korting, 'want deze waren van de collectie 2009', so what?! Ik heb deze, maar dan in zwart-wit:
Afbeelding

Verder nog een hele relaxe afritsbroek, ook uit 2009 dus ook korting. Fijn :) Ik ben ook zo ouderwets!
pobody's nerfect

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 08 apr 2010 06:59

Die zijn leuk... mijn teva's zijn ook aan vervanging toe.

Waar heb jij ze gekocht? bij een (sport)speciaalzaak of gewoon bij een schoenenzaak?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 08 apr 2010 07:04

Bij Perry Sport. Eigenlijk haal ik daar tegenwoordig bijna alles voor kamperen, wandelen etc. (Alleen soms wat materiaal in een echte kampeerzaak) Maar Perry heeft een goed huismerk (Wildebeast) en verkopers met verstand van zaken. Bovendien is de service er heel goed! Vooral dat laatste zorgt er toch voor dat ik liever een tientje meer betaal. Als het goed spul is, is het dat waard en als het geen goed spul is, krijg ik het altijd netjes terug. Of deels, als het na langere tijd is.
pobody's nerfect

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 08 apr 2010 07:52

Ik heb afgelopen weekend ook weer eens gewinkeld, maar op een paar schoenen na, ben ik niet geslaagd en depressief thuisgekomen. Ik was namelijk nog iets te enthousiast en pakte steeds mn oude maat kleding ( die natuurlijk nog niet past). Echt leuk vond ik het niet.
Ik moet zeggen dat ik ook niet enorm blij ben met de huidige mode, moet er erg aan wennen.
De schoenen was ik wel blij mee,het zijn ballerina's met zilvergrijs, wit en blauw, kan de afbeelding niet vinden op internet. Ik moet alleen wel wennen. Voor mn zwangerschap liep ik altijd op hoge hakken en nu ben ik het ontwend. Dus heb heel veel schoenen en laarzen waar ik momenteel niet zo goed op kan lopen.

meissie88

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor meissie88 » 08 apr 2010 08:55

Die ziijn leuk Jo'tje!
Ik had vorig jaar teenslippers van Crocs, voor m'n werk, die liepen heerlijk! Maar ik mag ze niet meer aan :( Ik heb vorig jaar een ontsteking in het gewricht bij m'n grote teen gehad, en die steekt elke x weer de kop op zodra ik teenslippers aan heb! Baal er heel erg van! Dus nou heb ik vorig jaar, eind van het seizoen sandalen van Ecco gekocht, en die leken goed te zitten, maar als ik er de hele dag op loop dan ga ik er 'naast' lopen...Niet stevig genoeg ofzo denk ik! Weer 100 euro kwijt dus :roll:
Dus maar weer op jacht voor leuke sandalen ofzo voor m'n werk

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 08 apr 2010 09:13

vpk schreef:Mooie schoenen jans1!
mag ik vragen waar je ze hebt gekocht? ik zoek namelijk nog iets voor een bruiloft (kan ook niet zo goed op heel hogen hakken lopen 8) )


Ik heb ze bij Omoda gekocht.. :D Had nog een volle stempelkaart dus nog 10 euro korting ook 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 gasten