Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor liefie » 19 mar 2010 08:06

Ik ga over een uurtje heerlijk de stad in om te shoppen! Veel kleding is te groot geworden hopelijk kan ik iets leuks vinden.
Mijn laarzen ben ik ook beu! Laatste dagen heb ik onder mijn broek al mijn ballerina's aangedaan.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Funlover » 19 mar 2010 08:18

Oh ik kan nog geen afstand doen van mijn laarzen hoor.
Heerlijk vind ik die dingen. Ik heb altijd het probleem dat lage schoenen me nooit zo lekker zitten.
Heb wel zin om een lente achtig laarzen te kopen, wit of lichtgrijs.
Verder zijn hier ook nog wel zwarte en bruine laarzen te koop hoor. Al staan ze ver weg in een hoekje :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 19 mar 2010 11:54

Heerlijk liefie!
Ik ben weer druk bezig om onder mijn oude gewicht te komen, zodat ik van de zomer al die fantastische jurkjes een beetje normaal aankan. Helemaal leuk, al die gekleurde jurkjes.

Ik heb ook witte laarzen, die doe ik nu sneller aan dan mijn zwarte. Witte vind ik het hele voorjaar wel leuk, ook onder rokjes en 3/4 broeken enzo. Maar gewone schoenen vind ik ook wel weer leuk. Al moet ik die eens uit gaan zoeken
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor michielboy » 19 mar 2010 12:49

straks nieuwe klerne kopen :)
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 19 mar 2010 16:02

Toch maar proberen Meissie... best kans dat de schoenmaker het nog best wel kan herstellen.

Jo'tje schreef:Wat dat zelf aandoen en omdraaien betreft ;) Bij mij werkt het niet, heb het vanochtend bij het afpassen van de jurk geprobeerd, maar helaas. Dat ding duwt alles alleen maar opzij dan en dat is niet prettig 8)


Spijtig... nou ja, ik help je wel hoor ;)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 19 mar 2010 18:13

ik heb met schoonmams al een supergaaf paars rokje gekocht bij Zeeman en een paar shirtjes. Nu heb ik wel het één en ander voor de zomer en op zich red ik het wel denk ik. Als er nu nog wat goedkoops hangt dan neem ik het zeker nog ff mee.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Funlover » 19 mar 2010 21:31

Zo ik heb ook ff ingeslagen.
Een rose onderjurkje met bovenaan en onderaan kant met spaghettibandjes
Daaroverheen een wit overslag jurkje zonder mouwen
Een grijze stoere rok
Wit leren jasje
Witte riem
Grijsachtige laarzen
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Schipje » 20 mar 2010 14:35

MissF schreef:Volgens mij was mijn torselet 100 euro ofzo. Ik heb helemaal niet opgelet of ik het ding in de trouwzaak kocht of niet, ik was toch een beetje overdonderd door alles. Ik had nog nooit nagedacht over ondergoed onder een trouwjurk of schoenen die erbij horen. Schoenen heb ik ook bij de bruidszaak vandaan, voor 70 euro.
Mijn man heeft zijn schoenen niet tegelijk met zijn pak gekocht (echte trouwpakken zijn trouwens ook stukken duurder dan een gewoon pak). Maar hij is wel naar Manfield gegaan voor zijn schoenen (2 dagen van tevoren, was hij vergeten :D ). En die schoenen blijven zo mooi, dat hij ze nu nog voor netjes draagt, en er erg veel plezier van heeft. IN tegenstelling tot mijn schoenen die ik nooit meer draag.


Ik had satijnen trouwschoenen en die heb ik over laten spuiten in zilvergrijs. Wat dat witte is toch wel erg 'trouwachtig'.

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor michielboy » 20 mar 2010 20:21

ik heb nieuwe kleren:)

3 broeken
1 paar schoenen
2 shirts
1 trui
1bloes
ik kan de zomer weer vooruit:)
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LauraC » 20 mar 2010 20:53

Ik had een mazzeltje voor Michael twee weken terug. Omdat ik nog een waardebon had voor een bepaalde winkel heb ik een superlief blauw/roze gestreept polootje gekocht voor £3,60 ipv £14.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LeChat » 22 mar 2010 12:05

Schipje schreef:Ik had satijnen trouwschoenen en die heb ik over laten spuiten in zilvergrijs. Wat dat witte is toch wel erg 'trouwachtig'.
Da's een goed idee!

Ik ben donderdagavond even gaan shoppen... 'n Felroze basic shirtje gekocht bij The Sting (verder vond ik de collectie op dit moment niet zo heel leuk jammer genoeg) en vervolgens even naar de H&M gegaan. Daar kreeg je op jasjes en jassen 10 euro (extra) korting. Ik dacht dat 't alleen voor zomerjassen gold, maar het bleek ook voor blazertjes te gelden toen ik aan de kassa kwam met een mooi strak vormgegeven zwart blazertje :). Leuke meevaller! Daarnaast heb ik nog een bruin/grijsachtig kokerrokje gekocht voor onder dat jasje, en een paars vestje en een paars shirt. En dat in een tempo waar zelfs mijn man wel tevreden mee zou zijn geweest :mrgreen: Passen duurde langer dan uitzoeken.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 22 mar 2010 16:44

michielboy schreef:ik heb nieuwe kleren:)

3 broeken
1 paar schoenen
2 shirts
1 trui
1bloes
ik kan de zomer weer vooruit:)

Zoals jij nu je kleren hebt gekocht, koopt een refomeisje ook haar kleding :wink:.

Ik vind het nog veel te vroeg om zomerkleding tekopen, al heb ik vorige week alwel een zomerrokje gekocht. Maar ik vond h'm zo leuk dat ik het niet laten kon om het te laten hangen voor € 7,99. Verder wil ik toch nog wel even wachten... Iedere keer komt er weer wat anders binnen.

Ik wou graag nog een stel congackleur laarzen, omdat ik goeie schoenen nodig heb en die zijn nogal prijzig koop ik ze liever in de opruiming. Maja dat lukt lang niet altijd... heb nog niks leuks kunnen vinden, vorige week ben ik nog bij een schoenenzaak wezen kijken maar daar hadden ze al helemaal geen laarzen meer, nouja op 2 paar zomerlaarzen na. Het zal h'm dus ook wel niet meer worden.

Vorig jaar betaalde ik bijna € 200 voor een stel laarzen van het merk Gabor, loop er nog geen 10 maanden op en ze zijn al bijna versleten... draag ze niet eens dagelijks. Daar baal ik dan wel een beetje van.
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 22 mar 2010 17:27

Van de week via wehkamp twee broeken besteld. Super mooi.

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor michielboy » 22 mar 2010 19:30

@*annete*
oke
ik zag een refo meisje met haar moeder in de coolcat :o dat had ik nooit verwacht
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LauraC » 22 mar 2010 20:15

*Annette* schreef: Vorig jaar betaalde ik bijna € 200 voor een stel laarzen van het merk Gabor, loop er nog geen 10 maanden op en ze zijn al bijna versleten... draag ze niet eens dagelijks. Daar baal ik dan wel een beetje van.

He, da's typisch! Ik heb in oktober ook een paar laarzen van dat merk gekocht, zelfde prijs ook, en heb ze vorige week naar de schoenmaker moeten brengen voor nieuwe hakken :? Dat had ik niet verwacht...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 111 gasten