Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jans1 » 13 okt 2009 14:03

Ik heb er hier niks van gehoord of gezien. Wij doen vaak kleding naar familie die het goed kunnen gebruiken en er super blij mee zijn.... Zondag mijn zus nog blij gemaakt met een leuk truitje... Ze heeft er zelf het geld gewoon niet voor!! Ik heb er een dikke knuffel voor gekregen.. dan is mijn dag al weer goed :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Kate Spade » 13 okt 2009 19:34

liefie schreef:Ik vind het super leuk om een hoed te dragen en zeker voor 39 euro kan ik weer een aantal jaar mee voor uit.
Een baret vind ik echt lelijk dus die draag ik niet.


Echt een mooie hoed ja! En 39 euro is helemaal niet duur!

Ik draag in de kerk geen hoed, maar vind het wel leuk voor feesten. Bruiloften etc. :D
Dus, dat.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23582
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 13 okt 2009 21:11

Jo'tje schreef:Aanstaande zaterdag is het zomerkledinginzameldag van Dorcas. Ik weet niet of dat landelijk is trouwens?
Voor as. zaterdag red ik het niet meer om alles uit te zoeken, maar er gaat zeker een flinke zak met kleding de deur uit binnenkort.


Hmmmmm...... eindelijk! :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Daatje123

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Daatje123 » 14 okt 2009 09:33

Ik heb ook mijn winterkleding weer in de kast hangen. Toch nog aardig wat dingen die ik niet meer aan doe. In de zak dus! Wist ook niet meer dat mijn laarzen nog zo mooi zijn en heerlijk zitten. Dat is een leuke meevaller :D .

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Lalage » 17 okt 2009 11:45

grmbl heb ik net een ontzettend leuke warme winterjas bij V&D gekocht... kijk ik thuis op het labeltje, zitten er dons en veren in! Laat mijn man nou hartstikke allergisch zijn voor veren :x Dus nu moet de jas weer terug.

Waar koop ik een winterjas zonder wol, zonder veren, zonder dons?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 17 okt 2009 15:32

Balen Evelien!
Ik heb de afgelopen weken zelf een spijkerbroek genaaid, met rechte pijpen, dat model staat me altijd al het mooist. Gisteren heb ik ook eindelijk mijn lievelingsbroek weggegooid, ook met iets wijdere pijpen, met zakken erop. Hij was echt door, vaal geworden. Die is bij de 'oude-broeken-hoop beland, en ik heb meteen maar een nieuwe gekocht, ook weer een wat wijdere, grijs met zwart streepje. Bij Shoeby Fashion hadden ze alleen maar strakke, soms ook best leuk, maar iets wijdere met rechte pijpen lijk ik toch slanken. Heerlijk, weer 2 broeken rijker (na al die bergen genaaide en gekochte rokjes ;) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 17 okt 2009 16:09

Lalage bedoel je? :wink:

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 17 okt 2009 16:11

Excuses, Lalage ja ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 17 okt 2009 17:18

ik stop voorlopig met het kopen van kleding. Heb pas nog een setje overgenomen van m'n schoonzus die bleek mij keurig te passen!
m'n man heeft nog wat nieuws nodig die kopen we volgende maand weer.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 21 okt 2009 21:01

Gha, ik heb gisteren een trouwjurk gekocht!! :mrgreen: Helemaal blij mee.
En ik ben ook heel blij dat ik me niet heb laten afzetten met dure schoenen, armbanden etc. Dat zoek ik mooi zelf wel uit ;)
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Lalage » 22 okt 2009 06:25

Jo'tje schreef:Gha, ik heb gisteren een trouwjurk gekocht!! :mrgreen: Helemaal blij mee.
En ik ben ook heel blij dat ik me niet heb laten afzetten met dure schoenen, armbanden etc. Dat zoek ik mooi zelf wel uit ;)

Ha wat goed!

Ik heb gisteren een winterjas gekocht :D bij Didi: turqoise, hij ziet eruit als zo'n donsjas maar dan helemaal van polyester en nylon. Hij was ook nog net afgeprijst. Ik vind wel dat er duidelijk verschil zit tussen een jas van 80 euro en een jas van 180, in afwerking en details en hoe het aanvoelt, dus was erg blij dat hij niet zo duur meer was.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23582
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2009 10:56

Leuk! Didi heeft sowieso erg leuke kleren :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Kate Spade » 23 okt 2009 19:07

Jo'tje schreef:Gha, ik heb gisteren een trouwjurk gekocht!! :mrgreen: Helemaal blij mee.
En ik ben ook heel blij dat ik me niet heb laten afzetten met dure schoenen, armbanden etc. Dat zoek ik mooi zelf wel uit ;)


aaah wat gaaf!

Mijn jurk heb ik 2 maanden geleden uitgezocht, deze week ben ik weer terug geweest om te laten afspelden. Zag mooie schoenen in de zaak staan en die mocht ik voor een leuk prijsje meenemen dus ik heb nu mijn jurk, sieraden(bij de jurk hoort een ketting) en schoenen. Van de ketting heb ik een paar te lange snoeren kralen weggeknipt en daar maak ik armbandjes van. Toevallig zag ik in een sieraden-winkeltje bijpassende oorbelletjes! Heel leuk allemaal. Nu wil ik eigenlijk nog iets van een jasje of een stola, maar ik heb nog even de tijd om daar naar te zoeken.

Verder heb ik afgelopen week lekker geshopt; 2 truitjes bij de zara, 2 vesten bij de HM; één groene met een muts en een beige lang vest, een zwarte riem en een omslagdoek bij de V&D.
Dus, dat.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 23 okt 2009 19:33

Enja eindelijk een spijkerrokje gevonden :D! Strak op de taille, en dan wat uitlopend.
Volgens de winkeljuffrouw paste die perfect :mrgreen:. Nog eens in de aanbieding voor maar €15.

Nu nog op zoek naar een winterjas. Zag een hele leuke bij de scapino maar die was niet in mijn maat,
bij de H&M nog aan het passen geweest. Maar dat was een beetje van dat zachte spul, ben alleen bang
dat wanneer het nat word (regen, sneeuw) het raar word, de jas kon namelijk ook niet gewassen worden.
Heeft iemand daar enig idee van? Weet ook niet precies meer van welk materiaal de jas gemaakt was...
het is iig van dat zachte spul en trek pluisjes, haren ed. lekker aan :roll:.
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor em_ma » 23 okt 2009 21:26

*Annette* schreef:Enja eindelijk een spijkerrokje gevonden :D! Strak op de taille, en dan wat uitlopend.
Volgens de winkeljuffrouw paste die perfect :mrgreen:. Nog eens in de aanbieding voor maar €15.

Nu nog op zoek naar een winterjas. Zag een hele leuke bij de scapino maar die was niet in mijn maat,
bij de H&M nog aan het passen geweest. Maar dat was een beetje van dat zachte spul, ben alleen bang
dat wanneer het nat word (regen, sneeuw) het raar word, de jas kon namelijk ook niet gewassen worden.
Heeft iemand daar enig idee van? Weet ook niet precies meer van welk materiaal de jas gemaakt was...
het is iig van dat zachte spul en trek pluisjes, haren ed. lekker aan :roll:.


Was het niet een soort wol?
Die breng ik altijd naar de stomerij, die zou ik niet zelf wassen want dan wordt het zo n dunne plank. Misschien kan zo n jas wel op de wolwas gewassen worden? Daar heb ik geen ervaring mee.
Overigens kan een wollen jas wel tegen af en toe een regenbui hoor, beter van niet, maar soms heb je geen paraplu of regenpak bij je.
Je kunt zo n jas ook inspuiten met anti-vuil en water spray.
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten

cron