Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Galateia » 07 nov 2010 20:07

:mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor meisje20 » 07 nov 2010 20:45

jans1 schreef:Heb altijd een sjaal om, het meest van die arafat sjalen.. Ik vind het heerlijk om wat om mijn nek te hebben.

En idd savonds vaak gewoon lekker mn ouwe kloffie aan... Trainingsbroek, sloffen, shirt en een vest... Heerlijk :mrgreen:


ik probeer er van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat tiptop uit te zien. (daar voel ik me echt beter/lekkerder door) :oops:
en overdag als ik een spiegel zie doe ik standaard mijn kraag even goed. ik vind het gewoon mooi staan.

die arafat sjaal vind ik niet bepaald kak. ik heb het dan over de burberry sjaals of sommige sjaals van benneton enz.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 07 nov 2010 21:11

mmmm, mijn stijl kleding kan ik eigenlijk niet zo goed omschrijven. Over het algemeen wel erg vrouwlijk, ben dol op kantjes etc. In baggy broeken zal je mij zeker niet zien. Momenteel draag ik heel veel rokken en jurken en eigenlijk bijna nooit meer een broek ( niet uit overtuiging, maar vind het gewoon fijner zitten). De dromerige stijl van Galatiea is zeker niet mijn stijl, die kleuren staan helemaal niet en de stijl past niet bij mij. Ik draag veel zwart en in de zomer gecombineerd met wit, maar ik doe ook rustig een knalrood of knalpaars jurkje aan. Momenteel draag ik ook veel leggings gecombineerd met lange vesten en tunieken en laarzen. Dus daarin volg ik de mode wel altijd, maar ik ben zeker geen voorloper van de mode. Op sommige dagen heb ik geen zin om mij op te tutten en loop ik lekker in een spijkerbroek, dik vest en sneakers....ook heerlijk.

O ja, ik draag veel merkkleding. Kleding vind ik vaak mooier afgewerkt en ik heb een hekel aan winkelen en in die winkels hangt het zo lekker overzichtelijk.

Kragen omhoog doe ik nooit, begrijp dit ook niet zo goed. En met sjaaltjes weet ik mij geen raad, draag er alleen maar 1 als het erg koud is buiten,
Laatst gewijzigd door ajl op 08 nov 2010 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Evelien » 07 nov 2010 22:51

Ik heb geen idee wat voor kledingstijl ik heb. Pas zei m'n vriendin dat ik me steeds vrouwelijker ging kleden. Tsja dat is ook vrij breed begrip denk ik.

Ik draag wel meer broeken dan rokken. Het is dat m'n man rokjes mooi/leuk vindt maar anders.

Hou wel van vestjes en blousen. Of van die lange vesten/tuniek/jurkje over een broek heen. En nu begin ik meer legging's onder een rokje te dragen (vandaag m'n eerste dag in een rok en legging).

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Kate Spade » 08 nov 2010 13:17

Mijn stijl vind ik moeilijk te omschrijven, ik vind mezelf vrouwelijk gekleed met mooie en nette kleren maar wel rustig qua kleuren. Ik houd heel erg van wit, beige, grijs. Dat combineer ik met licht blauw en licht roze of soms zwart. Ik draag niet veel zwart, dat vind ik niet vrolijk staan. Ik draag veel korte rokken met een mooie riem, bloesje/vestje/trui er op. Laarzen erbij en een leuke legging met bv stippen of ruiten. Sjaaltjes doe ik af en toe, want ik let erop dat ik niet teveel printjes aan heb.

Een mooie tas maakt mijn oufit af :D En ik heb een jassen-tic. Iedere dag heb je andere kleding, maar toch dezelfde jas. Daarom vind ik het leuk om echt mooie jassen te hebben. Ik heb een simpele jas voor naar mijn werk, een gave jas met een barok print voor als ik ergens "netjes" heen ga. En nog een heerlijke jas van Moscow voor als het buiten vriest. Mijn schoenen koop ik in goede schoenenwinkels, want goedkopen schoenen doen al pijn in de winkel :? Ik hou van mooie laarzen zonder te veel erop, dus simpel of mooie pumps die ook gewoon simpel zijn. Kleding maakt mij wat minder uit, dat haal ik overal vandaan. Favoriet zijn geddes&gillmore, america today en steppin'out. Maar zolang het geen uitverkoop is, kan ik prima slagen bij HM, the sting en vero moda en de zara natuurlijk!
Dus, dat.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor jaccootje85 » 11 nov 2010 17:18

Mijn stijl is ook heel onbeschrijfelijk, haha :lol: Het ene moment loop ik in werkbroek, houthakkersjas en houten klompen, het andere moment in rok, shirt, vest, sjaal, laarzen; vrij kak dus :wink:
Op mn werk heb ik eigenlijk altijd een rok met shirt (vaak wat fellere kleuren) aan, soms met een bloesje erover, soms een vest. Mn sjaal (als ik die om heb) gaat dan ook standaard af, anders kom k niet levend thuis...
Ik hou wel van makkelijk zittende kleding, merkkleding draag k vrij weinig, vind k te duur. Ik heb wel het een en ander van blue river, bien bleu en verder is alles merkloos :wink: Oh ja, kheb ook nog een stelletje van College Style in de kast hangen... voor de bruiloft van mn vriendin morgen :lol: (daarna voor wat chiquere gelegenheden)
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Nina87 » 11 nov 2010 19:55

Fijne dag dan morgen jaccootje! :wink:

Ik heb vandaag deze jurk gekocht:
Afbeelding


Ben er zelf erg blij mee. Ik ga er wel een zwart shirtje onder dragen want de hals valt nogal wijd, maar dat ziet er ook wel leuk uit.
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor -Judith- » 11 nov 2010 21:19

Tja mijn stijl: Vaak een spijkerrok(je)
ik denk dat Jans het verder beter kan omschrijven :lol:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 nov 2010 11:38

mijn nieuwe jas! :D
Afbeelding
Afbeelding

lia
Verkenner
Verkenner
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jul 2010 08:01

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor lia » 13 nov 2010 16:55

Super TJ die jas! Ik had hem gisteren ook even gepast, maar aangezien ik al een jas heb die mijn man vreselijk vind, durfde ik niet ook nog eens met deze aan te komen.... Maar ik vind hem helemaal geweldig!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 14 nov 2010 13:43

lang getwijfeld maar toch 2 broeken besteld. Ik hoop dat ze snel bezorgd worden :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Kate Spade » 28 nov 2010 16:29

Het is weer bijna uitverkoop-tijd! Hebben jullie al leuke dingen op het oog?

Hier in Arnhem zit een nieuwe winkel: Sissy boy. Echt heel gaaf, mooie rokken en jurken en schattige kinderkleren! Alleen mega duur... :|
Dus, dat.

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor esli » 28 nov 2010 17:10

De Sissy-boy is idd. erg leuk. Ik heb hem pas in Amsterdam ontdekt, vond echt bijna alle kleding erg leuk, maar ook allemaal te duur:(

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Galateia » 28 nov 2010 18:03

Hier nog iemand die de uitverkoop aan het afwachten is! Ik heb al van alles gezien, er is vrij veel in mijn kleurtjes, dus ik ga denk ik wel veel inslaan :mrgreen:

Wanneer zou het uitverkoopfeest losbarsten?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 29 nov 2010 08:46

Meestal na de kerst begint het spektakel goed. Ik heb eigenlijk nog een nieuwe winterjas nodig, dus wacht ook even af. Ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb wat er allemaal in de winkel ligt.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten

cron