Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 30 aug 2010 18:37

Nou, ik heb vandaag gezocht naar een jas voor mijn zoon, maar ik ben erg kieskeurig, maar in 3 winkels kreeg ik al te horen: nee, mevrouw, er komen geen nieuwe meer binnen, het meeste is al weg :shock:
En voor mezelf kwam ik ook echt geen leuke jas meer tegen. Nu heb ik nog lang niet de hele buurt gehad hoor, maar het is dus helemaal niet raar om nu al op zoek te gaan, zeker omdat ik voor Jurian gewoon iets in mijn hoofd heb wat ik perse wil, maar dan niet voor 100 euro zoals ik ergens op internet zag.
laarzen kun je sowieso de hele winter door wel kopen, gelukkig. Maar jassen valt toch echt niet zo mee. En zomershirtjes zie ik hier ook amper meer, heel af en toe nog een klein rekje met lelijke shirtjes, maar echt leuk spul is hier niet meer te vinden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8206
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Lalage » 30 aug 2010 19:11

Kate Spade schreef:
Lalage schreef:Wie weet er een goede winkel waar je een mantelpak kunt kopen? (in Amersfoort of een keten die in veel plaatsen zit)


Vanillia, daar heb ik een donkergrijs mantelpakje van. Esprit had in altijd jasjes, broeken en rokken die je kunt combineren tot een pakje. En misschien Mexx, daar heb ik ook wel eens pakjes zien hangen. Zit allemaal in Amersfoort toch?! :D

ja, Mexx en Esprit zitten naast elkaar ;) en Vanilia hebben we ook (nooit geweest...) Bedankt voor de tip.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor ajl » 01 sep 2010 12:55

@missf dat is mij vorig jaar en afgelopen lente ook overkomen. Ik kon voor Hugo geen broeken meer vinden in maat 86...echt belachtelijk. Daarom ben ik nu al vroeg begonnen en heb nu alles gelukkig al binnen. Dus met andere woorden...ik doe nu ook mee aan het wintergarderobe en -jassen kopen in juli

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor schelpje3 » 01 sep 2010 15:04

MissF schreef:Nou, ik heb vandaag gezocht naar een jas voor mijn zoon, maar ik ben erg kieskeurig, maar in 3 winkels kreeg ik al te horen: nee, mevrouw, er komen geen nieuwe meer binnen, het meeste is al weg :shock:
En voor mezelf kwam ik ook echt geen leuke jas meer tegen. Nu heb ik nog lang niet de hele buurt gehad hoor, maar het is dus helemaal niet raar om nu al op zoek te gaan, zeker omdat ik voor Jurian gewoon iets in mijn hoofd heb wat ik perse wil, maar dan niet voor 100 euro zoals ik ergens op internet zag.
laarzen kun je sowieso de hele winter door wel kopen, gelukkig. Maar jassen valt toch echt niet zo mee. En zomershirtjes zie ik hier ook amper meer, heel af en toe nog een klein rekje met lelijke shirtjes, maar echt leuk spul is hier niet meer te vinden.

Het meeste al weg :? de musjes vielen onlangs nog van het dak, ga je toch geen winterjas passen en kopen ?

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor LauraC » 01 sep 2010 18:34

ajl schreef:@missf dat is mij vorig jaar en afgelopen lente ook overkomen. Ik kon voor Hugo geen broeken meer vinden in maat 86...echt belachtelijk. Daarom ben ik nu al vroeg begonnen en heb nu alles gelukkig al binnen. Dus met andere woorden...ik doe nu ook mee aan het wintergarderobe en -jassen kopen in juli

Vicieuze cirkel dan of niet? Omdat mensen spullen kopen in juli ipv september, is er in sept niets meer. Dus de mensen die in sept mis grepen, kopen nu ook in juli. Dan is er in juli straks niets meer te vinden :mrgreen: Hoeveel jaar gaat dit door totdat we met terugwerkende kracht weer bij september zijn aangeland? ;) :mrgreen:

blompje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 270
Lid geworden op: 04 feb 2006 10:12

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor blompje » 01 sep 2010 18:47

Het werkt idd zo... als je nu voor een jas gaat: grote kans dat de maat er al uit is... Hingen bijv. bij de H&M van een bepaald soort nog rijen vol: nu nog drie ofzo... er is echt al heel veel weg!

Missf: wat zoek je? Heb ook al winkels gezien... dus wieweet kan ik je op weg helpen...

Daatje123

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Daatje123 » 01 sep 2010 20:16

Pfff... moet echt nog niet aan denken om winterkleding te kopen. Maar moet wel een nieuwe winterjas. Dubio...

Even vraagje: ik zie nu al zoveel mensen met laarzen aan. Doen jullie dat ook al? Vind het zelf wel lekker warm, maar dan moet je ze zolang aan. :(

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor -Judith- » 01 sep 2010 20:23

ik heb vorig jaar hele gave cognac-kleurige laarzen gekocht, en die heb ik vorige week zaterdagav met een BBQ voor het eerst aangehad, en gister even weer! Verder heb ik nog gewoon m'n zomerschoenen an!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor pannenkoek » 01 sep 2010 22:11

mmm laarzen,
ik loop nog op mijn slippers.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Loucom » 01 sep 2010 22:52

Ik heb mijn sneakers nog aan, onder lange broek.
Maar als ik rok aan zou trekken zit ik echt altijd even te denken van doe ik laarzen. Nee wil ik niet ga dan toch maar weer voor broek met mijn sneakers. Want open schoenen vind ik net weer te koud voor en laarzen nee bedankt.
Leef je droom.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 08:45

het is tussenweer, noem ik dat altijd. Vreselijk irritant. Laarzen zijn te warm, open schoenen te koud. Ik heb geen tussenschoenen, wel 3 paar sportschoenen en een paar wolky's.
Wat trekken jullie aan nu op zondag ??? Ik vind het zo moeilijk... winterkleding = nee. ZOmerkleding = te koud...

ik ben gisteren geslaagd in VIJF MINUTEN bij Zeeman: 1 paar enkelsokken, 1 paar fleece enkelsokken, 1 legging, 1 spijkerbroek, 1 blauwe broek (moet ik nog wel ruilen, = te klein), 1 shirtje met korte mouwen voor m'n werk. Da's pas efficient winkelen :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 02 sep 2010 08:52

Mijn laarzen doe ik echt nog niet aan, dan voelt het helemaal zo winters. Ik draag nu meestal gympen of gewoon pumps. ook onder een rokje. Dus ook op zondag.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Kate Spade » 02 sep 2010 09:10

Hier lopen ook al superveel mensen met laarzen en dik aangekleed, maar toch is het ron de 17 graden...Ik trek mijn laarzen dadelijk wel aan als het echt koud wordt. Nu heb ik thuis mijn birkies aan en buitenshuis gewoon schoenen. Instappers of ballerina's. Als ik 's ochtends naar mijn werk fiets, is het nog best koud. Gelukkig wordt het later warmer :D

Zomerkleding is nu wel een beetje koud, maar een leuk jurkje met een lekker vest erop is ook leuk :D Of een mooi sjaaltje erbij, beetje laagjes kleding zeg maar.

Naast mijn winterjas en zomerjas, had ik een leuke jas voor de tijd dat een zomerjas te koud is en een winterjas te warm. Maar deze jas heb ik al heel lang en hij is een beetje versleten...Dus gister heb ik het jasje gekocht dat ik al een tijdje terug gezien had bij h&m. Een zwart kort dubbel-breasted jasje met bronskleurige knopen. Echt superleuk, mijn man vond het ook een mooi jasje.

Doen jullie dadelijk de winterjas al aan, of wat anders?
Dus, dat.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 02 sep 2010 09:18

Kate Spade schreef:Zomerkleding is nu wel een beetje koud, maar een leuk jurkje met een lekker vest erop is ook leuk :D Of een mooi sjaaltje erbij, beetje laagjes kleding zeg maar.
Laagjeskleding wordt weer hip stond in de Eva...

Kade Spade schreef:Naast mijn winterjas en zomerjas, had ik een leuke jas voor de tijd dat een zomerjas te koud is en een winterjas te warm. Maar deze jas heb ik al heel lang en hij is een beetje versleten...Dus gister heb ik het jasje gekocht dat ik al een tijdje terug gezien had bij h&m. Een zwart kort dubbel-breasted jasje met bronskleurige knopen. Echt superleuk, mijn man vond het ook een mooi jasje.

Doen jullie dadelijk de winterjas al aan, of wat anders?
ik doe 's morgens naar m'n werk echt wel m'n winterjas aan want ik zit vaak voor 7en al op de fiets en dat is echt te koud... 's middags is het wel wat warmer maar dat is niet erg want ik hoef maar 5 minuutjes te fietsen. Mijn tussenjas vind ik nu te koud (leren jas) brrr!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor esli » 02 sep 2010 10:22

Wow als je nu al je winterjas aan hebt, wat doe je dan aan in de winter?
Ik loop veel op all stars, lange broek en t-shirt/blousje ed.
Verder nog gewoon 'flatjes' of hoe je die schoenen wil noemen.
Ik heb gewoon mijn zomerjas aan, ik doe daar altijd wel een dun sjaaltje bij,
dat vind ik er leuker uitzien en lekkerder zitten.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 gasten