graag wil ik in kontakt met grote (veel refomat.) familie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

graag wil ik in kontakt met grote (veel refomat.) familie

Berichtdoor marierose » 15 sep 2009 20:14

ik weet niet of het mag hoor in dit forum, maar ik heb een gigantische grote familie van mijn vaders kant. Nazaten van alleen de ouders van mijn vader zijn honderden personen... Ik ben zelf niet op hyves of zo. Graag zou ik wel eens een familiereünie in desnoods een sporthal willen organiseren maar doordat het er zoveel zijn en ik niet zou weten waar ze te vinden. En ik heb een groot vermoeden dat er veel familileden op deze site zitten. Als dit mag zal ik de familienaam op deze site doorgeven. alvast bedankt als dit kan. :D

meissie88

Re: graag wil ik in kontakt met grote (veel refomat.) familie

Berichtdoor meissie88 » 15 sep 2009 20:36

Dat zal vast wel mogen toch?

M'n schoonfamilie heeft ook zo'n enorrrme familie! Denk ik na anderhalf jaar verkering iedereen zo ongeveer te kennen, blijkt er nog een hele meuk te zijn die ik nog niet ken :lol:

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor marierose » 16 sep 2009 10:00

zal ik het toch maar vragen: wie zijn de kleinkinderen of achterkleinkinderen of misschien achterachterkleinkinderen van Marinus ten Brinke en Willemina ten Brinke-Koetsier? Ze woonden op het laatst in Kampen en daarvoor geloof ik in IJsselmuiden. Het gezin bestond uit 11 kinderen. Ik zelf ben een kleindochter van hun. Dus wie is familie van mij? Zou ik bereleuk vinden!! :D Groetjes!

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor marierose » 16 sep 2009 10:04

meissie88 schreef:Dat zal vast wel mogen toch?

M'n schoonfamilie heeft ook zo'n enorrrme familie! Denk ik na anderhalf jaar verkering iedereen zo ongeveer te kennen, blijkt er nog een hele meuk te zijn die ik nog niet ken :lol:

tja leuk hé, dat ken ik als ik door Kampen of IJsselmuiden of Zwolle loop heb ik de neiging om rondom me heen te kijken of ik niet een beetje bekend gezicht zie... Dus ik ben dan ook heel benieuwd of er mensen op deze site zitten die familie zijn. Lijkt me bereleuk! =D>

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2009 12:25

die naam is wel een hele bekende achternaam in Kampen en IJsselmuiden.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 16 sep 2009 14:03

Honderden? Fiew :o

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 16 sep 2009 14:14

Als ik alleen al naar mijn eigen opa kijk: 5 kinderen, 30 kleinkinderen (die zo goed als allemaal dubbel zijn nu) en hij had toen hij stierf 4 jaar terug 50 achterkleinkinderen. Dat zijn er nu meer dan 60. Alleen in ons eigen gezin zijn er al 3 bijgekomen nadien.

Mijn anders opa en oma hadden 8 kinderen en hebben iets van 40 kleinkinderen. De achterkleinkinderen zijn er nu 20 ongeveer.
Dus ja... mijn vriend heeft er ook een zware kluif aan om ze allemaal te leren kennen. Voor mij hoeft dat ook niet. Ik heb met velen weinig tot geen contact. Dan heb ik liever dat hij diegene leert kennen waar ik wel contact mee heb.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 sep 2009 15:42

Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 sep 2009 15:53

Hier idem dito.

Volgens mij komen ze bij ons in de familie (aan mn moeders kant) al over de 100. Ooms + tantes + kinderen + kleinkinderen + achterkleinkind(eren)? (toch daatje123?).

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 16 sep 2009 16:50

Van m'n moeders kant: m'n opa en oma hadden 8 kinderen (3 kinderen zijn overleden), en 25 kleinkinderen (zijn er 2 overleden), en 22 achterkleinkinderen

Van m'n vaders kant: m'n opa en oma hadden 10 kinderen (1 overleden), 18 kleinkinderen, 6 achterkleinkinderen

Dus m'n eigne familie valt nog wel mee ;-) Die van m'n vriend: ik zou 't niet wéééten...Weet alleen dat ie enorm groot is :lol:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 sep 2009 08:02

Evelien schreef:Hier idem dito.

Volgens mij komen ze bij ons in de familie (aan mn moeders kant) al over de 100. Ooms + tantes + kinderen + kleinkinderen + achterkleinkind(eren)? (toch daatje123?).

Ja, die zitten dik over de 100. Met de laatste reunie al een paar jaar geleden zaten we al dik over de 100 en er zijn er best nog een aantal bijgekomen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 17 sep 2009 08:44

Pff, wat een grote families :) Ik denk dat we aan mijn vaders kant wel aan de 80 komen, mijn moeders kant aan de 33. Maar daar zijn ook nog heel wat hele kleintjes bij, en is Jurian het enige achterkleinkind.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 sep 2009 08:59

Daatje123 schreef:
Evelien schreef:Hier idem dito.

Ja, die zitten dik over de 100. Met de laatste reunie al een paar jaar geleden zaten we al dik over de 100 en er zijn er best nog een aantal bijgekomen.

dat was bij de 1e reunie volgens mij.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 17 sep 2009 09:16

meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...

haha, zeker!! Waar komt jouw schoonfamilie vandaan? Van een bepaalde tak ben ik ook nog familie namelijk:P
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 sep 2009 15:03

Dine schreef:
meissie88 schreef:Net als 'van der Spek' (mijn schoonfam. dus) is ook zo'n enorme familie...

haha, zeker!! Waar komt jouw schoonfamilie vandaan? Van een bepaalde tak ben ik ook nog familie namelijk:P

Ehhmmm 't grootste gedeelte woont nu in de provincie Gronignen geloof ik....

Terug naar “Archief”