Neus gekneusd

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

sem
Verkenner
Verkenner

Neus gekneusd

Berichtdoor sem » 15 jun 2009 13:51

Tot vanochtend wist ik niet dat dit ook kan,
maar ik heb dus mijn neus gekneusd.
Ik wilde vrijdag ochtend weg gaan en mijn tas bleef achter de deur haken, en de deur knalde met een rot vaart weer terug zo tegen mijn neus aan.
Ik zag alles even zwart, ben er ook even bij gaan zitten, na 5 minuten ging het wel weer, en voelde ik aan mijn neus of hij niet gebroken was.
Ik merkte niks abnormaals.
Zaterdag begon het wat dik te worden, zal vanzelf wel overgaan dacht ik nog.
Tot zondag, toen ik opstond, mijn hele neus dik van binnen en van buiten, en het deed heel erg zeer.
Ik dacht meteen ik heb hem toch niet gebroken he.
In de loop van de dag begon het steeds pijnelijker te worden, en vanochtend dacht ik meteen ik ga er mee naar de huisarts, want het is alles behalve een prettig gevoel, toen bleek hij gekneusd te zijn.

Wie heeft hier ervaring mee ?
Dit is de eerste keer dat ik mijn neus kneus en ik vind het veel vervelender dan mijn pols kneuzen.

Daatje123

Re: Neus gekneusd

Berichtdoor Daatje123 » 15 jun 2009 14:42

Nooit van gehoord of meegemaakt.

Sterkte! Hoelang gaat het duren voordat het over is?

sem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sem » 15 jun 2009 17:33

Het gaat 1 tot 2 weken duren.
Dus ik ben wel even zoet. :(

*Annette*
Majoor
Majoor

Neus gekneusd

Berichtdoor *Annette* » 15 jun 2009 17:50

Aantal jaren geleden heb ik m'n neus gekneusd gehad, doordat ik ben uitgeleden op een rots en zo met m'n gezicht op de rots terecht kwam :(, en kopje onderging. Even een paar seconde was ik 'weg'. Iedereen lag dik in de scheur, omdat het er zo maf uitzag :wink:. Ze hadden niet in de gaten, dat het zo hard aan kwam. Op dat moment bloedneus gehad, en tanden door de lip, verder giga hoofdpijn. Het was tijdens een vakantie, en waren aan het kanoen. Toen we weer 'thuis' waren, ik blij, gedoucht en met dubbele dosis paracetemol op bed gegaan. Aantal dagen behoorlijk hoofdpijn gehad, en een pijnlijke dikke blauwe neus. Me neus is daarna nog een tijdlang behoorlijk gevoelig geweest...

Beterschap ermee!
Wat de toekomst brengen moge........

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 16 jun 2009 10:51

Ik kan me er goed iets bij voorstellen. Mijn neus is in het ziekenhuis gekneusd, toen ze daar met hamer en beitel mijn neusschotje wat kleiner hebben gemaakt.

De kneuzing zat tussen mijn bovenkaak en de neus, alsof er een betonnen balk in was gegoten.

Na een dag of 10 was het ergste wel over, dus nog even moed houden!

sem
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor sem » 16 jun 2009 13:32

Ik heb nu ook vandaag voor het eerst hoofdpijn,
dat zal wel komen door mijn neus.

En soms maak je van die rare vallen, en dan ligt iedereen slap van het lachen terwijl je zelf pijn staat te leiden,
gelukkig was er niemand meer thuis toen ik de deur tegen mijn neus kreeg, het zag er geloof ik ook wel stom uit.

Terug naar “Archief”