Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 apr 2005 09:04

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Lichtzwaard » 12 sep 2012 09:27

beantsje schreef:inderdaad; chronologisch gezien is het mogelijk. 2009 getrouwd, eind 2009/2010 gescheiden, sinds 2010 een nieuwe relatie.
Maar de inhoud van het verhaal...... :roll:


Geeft ook zeer te denken maar ja dat mag niet gezegd worden .
VERITAS VOS LIBERABIT.

Mango

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Mango » 12 sep 2012 11:20

Ik vind het hoe dan ook hartverwarmend om al deze verhalen te lezen! Zo veel liefde spreekt er overal uit! Veel mensen inderdaad via refoweb, echt grappig :) Ben zelf vrijgezel, en zal denk ik ook niet iemand via hier ontmoeten (was ook niet echt de bedoeling toen ik me aanmeldde in ieder geval) aangezien ik 'seculier' ben.
Heb wel een mooi verhaal over hoe het tussen mij en mijn ex ging:

We zaten bij dezelfde vereniging en we kenden elkaar een jaar toen ik merkte dat ik hem leuk vond. Maar ik dacht: Neeeh, dat is sowieso niet wederzijds! Gewoon vrienden blijven.
Totdat er een gala kwam. We hadden allebei iemand anders als date (ik met een vriend van wie de vriendin niet mee kon en hij met zijn beste vriendin) maar we trokken die avond ontzettend veel naar elkaar toe. Telkens samen drankjes halen of samen dansen. En hij probeerde me ook de hele tijd alleen te spreken, maar ik had niets door. Toen had ie me eindelijk alleen sprongen een groep vrienden erbij, konden we wéér niet praten. Tegen het einde van de avond wilde mijn date naar huis gaan en ik zei: ik blijf nog even, het is zo leuk! hij vond dat prima. Bij het een-na-laatste nummer vroeg die andere jongen:
Heb je geen last van je voeten? Wil je niet even zitten? En ik: wel nee! Gaat nog prima! Maar hij zei: laten we toch even zitten. Ik vond het wel prima, had het nog steeds niet door. En toen kwam het verhaal:
Dat ie me eigenlijk al een tijd best leuk vond. Ik durfde hem niet aan te kijken! Ik werd compleet zenuwachtig. Maar vertelde hem dat iedereen allang door had dat ik hem geweldig vond, behalve hijzelf.
En toen werden we een stel.

Lang verhaal hahaha
ben benieuwd naar nog meer verhalen!!

ricky70
Verkenner
Verkenner
Berichten: 80
Lid geworden op: 02 okt 2012 14:47
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor ricky70 » 02 okt 2012 19:24

Ik heb mijn vrouw leren kennen via de site crosspoint.
Inmiddels bijna 10 jaar getrouwd en 3 kinderen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 116 gasten