Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
parsifal
Majoor
Majoor
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jan 2003 10:48
Locatie: Stockholm

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor parsifal » 26 apr 2012 07:51

In de kerk. Blijf het toch mooie leiding vinden: Indonesische ontmoet Nederlander in kerk in Zweden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Gebruikersavatar
sis
Mineur
Mineur
Berichten: 105
Lid geworden op: 17 dec 2009 08:15

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor sis » 27 apr 2012 17:12

Grappig dat zoveel hun grote liefde via refoweb hebben leren kennen! =D>
Ik was 15, hij 16 en ik kwam bij de 16+ JV. Hij was op slag verliefd, ik deed er wat langer over. Dacht eigenlijk dat hij op mijn vriendin verliefd was.Vanaf de eerste keer dat ik daar was zat hij bij ons, kwam hij naar ons toe etc., dus ik nam aan dat hij mijn vriendin leuk vond!
Niets was minder waar, toen we op JVkamp gingen in 2006 kwam hij wel heeeeel vaak naar me toe. En was het wel heeeel gezellig. En toen we op maandagochtend corvee hadden en samen de afwas deden vroeg hij me een rondje te lopen. Ik was helemaal in de wolken! en toen vroeg hij me... zo gaaaf! Allebei superverlegen. Daarna kwamen we terug bij het kamphuis waar iedereen stond te wachten om naar de kerk te gaan (het was Pinksteren) iedereen grinniken enzo. Iedereen had het al aan zien komen, de enige die nog twijfelde of hij wel echt verliefd op me was, was ik!
Pinksteren is dus altijd een jubileum voor ons, dit jaar ons 6de! Inmiddels al bijna 1,5 jaar gelukkig getrouwd.

lutina
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 nov 2008 13:56
Locatie: Zuid-holland
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor lutina » 11 jun 2012 10:30

Hoi iedereen

Op 22 Oktober 2012 was er een evangelisatie actie in Dordrecht.

Dit werd interkerkelijk georganiseerd en mijn vriend zou daar aanwezig zijn als fotograaf. ik had van de actie gehoord en ging mee met de bedoeling mensen over het geloof te vertellen.

Tijdens de actie viel het oog van mijn vriend al een keer op mij. Maar gaf er weinig aandacht aan. Na afloop raakte we in gesprek en raakte al snel de groep kwijt. Mijn vriend besloot wat te gaan drinken bij de V&D. daar raakte we in gesprek en sloeg de vonk over. Al snel spraken we af voor een volgende keer wat al het begin van onze relatie werd.

We zien elkaar echt als een geschenk van God en zijn erg blij met elkaar.

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor jeepeecee » 11 jun 2012 10:41

En dat moet allemaal nog in de toekomst gebeuren :wink: 22 oktober 2012
Afbeelding

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Duschka » 11 jun 2012 10:54

jeepeecee schreef:En dat moet allemaal nog in de toekomst gebeuren :wink: 22 oktober 2012


Dat is nu echt wat je noemt: een vooruitziende blik :wink:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

meisje1986
Verkenner
Verkenner
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 sep 2012 00:21

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor meisje1986 » 11 sep 2012 09:58

Ik speelde samen met mijn man in het jeugdorkest, ik op bugel hij op trompet. We spraken elkaar eigenlijk niet, zaten ook in een andere sectie en het was best een groot orkest.
Toen kwam hij een keer invallen in mijn moederorkest, waar ik wél trompet speelde en hij ook. Hij zat naast me in de sectie en ik geloof niet dat we veel goede noten gespeeld hebben dat concert, we hebben ontzettend veel gelachen en zijn na het concert allebei blijven hangen. Ik heb hem naar huis gebracht (hij was eigenlijk met de dirigent meegereden) en 's avonds hebben we een filmpje gekeken bij mij thuis. Het werd steeds later en hij ging maar niet weg hihi :) De volgende ochtend is hij pas naar huis gegaan, we zijn nu bijna 2 jaar heel gelukkig samen en wonen samen sinds anderhalf jaar.
"Luctor et emergo" maar wel door mezelf...

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Dippie » 11 sep 2012 14:40

meisje1986 schreef:Ik speelde samen met mijn man in het jeugdorkest, ik op bugel hij op trompet. We spraken elkaar eigenlijk niet, zaten ook in een andere sectie en het was best een groot orkest.
Toen kwam hij een keer invallen in mijn moederorkest, waar ik wél trompet speelde en hij ook. Hij zat naast me in de sectie en ik geloof niet dat we veel goede noten gespeeld hebben dat concert, we hebben ontzettend veel gelachen en zijn na het concert allebei blijven hangen. Ik heb hem naar huis gebracht (hij was eigenlijk met de dirigent meegereden) en 's avonds hebben we een filmpje gekeken bij mij thuis. Het werd steeds later en hij ging maar niet weg hihi :) De volgende ochtend is hij pas naar huis gegaan, we zijn nu bijna 2 jaar heel gelukkig samen en wonen samen sinds anderhalf jaar.


Huh? Volgens mij las ik net een heel ander verhaal van je in een topic? Of lees ik het nu verkeerd? :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor jeepeecee » 11 sep 2012 18:18

idd :?:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Funlover » 11 sep 2012 18:51

Sommige mensen hebben meer vrienden! :mrgreen:

Ik ken de mijne van onze vakantiegroep.
Al sloeg onze vonk van te voren al over na facebook, sms, bel contact....
Dus we hadden een geweldige vakantie :wink:
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor boer » 11 sep 2012 19:02

Dippie schreef:Huh? Volgens mij las ik net een heel ander verhaal van je in een topic? Of lees ik het nu verkeerd? :roll:

Je las het goed.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissociati ... tsstoornis

beantsje
Mineur
Mineur
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 aug 2012 19:36

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor beantsje » 11 sep 2012 19:13

relatieplanet.

En mijn man is een Godsgeschenk, de liefde van mijn leven!


(o ja, ben ik nu een loser? Ik was bijna 40 toen ik weer alleen was, in mijn omgeving waren geen ongetrouwde mannen, ik werkte in een vrouwenorganisatie, deed een vrouwensport en iemand in de kroeg oppikken zou ik zéker niet doen!)

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor mw » 11 sep 2012 19:51

@boer: stickertjes plakken is niet aan ons. Laten we op de verklaring van de betreffende persoon wachten alvorens we een oordeel klaar hebben.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

beantsje
Mineur
Mineur
Berichten: 186
Lid geworden op: 08 aug 2012 19:36

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor beantsje » 11 sep 2012 22:00

inderdaad; chronologisch gezien is het mogelijk. 2009 getrouwd, eind 2009/2010 gescheiden, sinds 2010 een nieuwe relatie.
Maar de inhoud van het verhaal...... :roll:

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor boer » 11 sep 2012 23:58

mw schreef:@boer: stickertjes plakken is niet aan ons. Laten we op de verklaring van de betreffende persoon wachten alvorens we een oordeel klaar hebben.


Was niet echt een oordeel hoor, meer een mogelijke verklaring van zeer tegenstrijdige posts...Ben reuze benieuwd naar het antwoord...als dat nog komt

mohamed

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor mohamed » 12 sep 2012 06:59

beantsje schreef:relatieplanet.

En mijn man is een Godsgeschenk, de liefde van mijn leven!


(o ja, ben ik nu een loser? Ik was bijna 40 toen ik weer alleen was, in mijn omgeving waren geen ongetrouwde mannen, ik werkte in een vrouwenorganisatie, deed een vrouwensport en iemand in de kroeg oppikken zou ik zéker niet doen!)

Absoluut ben je geen loser, ik vind het alleen maar mooi voor je!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 91 gasten