Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor mohamed » 03 mar 2011 12:04

Funlover schreef:
jenn schreef:Wat leuk om zulke verhalen te lezen! Uit elke story straalt een hoop liefde :wink:
@ Funlover: Wat leuk om zo je vriend te ontmoeten! Ik vindt zelf ook een jongen leuk bij ons uit de kerk, spreek hem verder niet maar heb al wel z'n hyves opgespoord. :D Alleen durf ik hem nog niet toe te voegen ... :oops: :-k


Hehe gewoon schrijven....
Wie niet waagt wie niet wint...
Ik ben ondertussen alweer vrijgezel. Maar hoop vast nog een keer een nieuwe leuke story te vertellen :lol:
Heb nu meer aan een topic: Hoe kom je van je ex af? :x

Waarschijnlijk schrijf je veel te mooie brieven! :wink:

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor juf89 » 03 mar 2011 18:13

negeren, gewoon blijven negeren :)
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

annelove2
Verkenner
Verkenner
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 mar 2007 20:31

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor annelove2 » 28 mar 2011 19:45

In de klas.. :lol:
Ja we zaten bij elkaar in de klas, en zaten altijd samen te stoeien en gek te doen...
Maar ik was echt niet verliefd....ik was met een andere jongen 'bezig'.
Hij wel, en dat zeiden zijn vrienden maar al te vaak...
Toen werd mijn vriendin gek op hem, en vond ze het helemaal niet leuk dat ik zo met hem omging..
Maar ik heb haar nog zo verzekerd dat ik echt niet met hem zou gaan... :lol:
Toen we in september weer op school kwamen en hij een kettingkje liet zien met een naaam van een
meisje die hij had ontmoet en dus verkering mee had...
Toen dacht ik echt; "heh, balen"....maar ik was echt nog niet verliefd of zo...
Totdat ik droomde ,dat hij mij vroeg maar ik zei dat het de tijd nog niet was....
Toen ik wakker werd, dacht ik echt...heh? hoe kom ik daar nou bij?
Nou ja, toen we op stage gingen konden we toch niet zonder elkaar eigg...smsen heel veel en bellen..
Zijn zus werkte op mijn stageplek, en toen mijn stage afgelopen was en ik haar gedag moest zeggen,
voelde het heel apart, het voelde alsof ik haar geen gedag hoefde te zeggen....en serieus ik was echt nog niet
stapelverliefd ofzo of had in mijn hoofd, als ik met hem krijg zie ik haar miss...alleen dat gevoel...
Nou ja, en na de stage, begon ik hem toch wel heeeel erg leuk te vinden en probeerde ik met subtiele hinten duidelijk te maken dat ik hem eigg ook best wel leuk vond...dat duurde eff, totdat ik duidelijk zei hoe de vork in de steel zat...ja
's avonds stond hij op de stoep hoor!
Nu zijn we al weer een jaar of 11 bij elkaar.....gelukkig getrouwd en kids...en nog steeds, STAPELVERLIEFD!!!
heb nog steeds vlinders als ik hem zie.....

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor kwebbel » 24 apr 2011 00:45

Ik heb m'n man leren kennen via christianmatch.nl, ik had m'n profiel ingevuld en kreeg direct 3 kerels achter m'n **** aan. 2 wilden direct telefoonnummers uitwisselen, de 3e reageerde even later. Die wilde gewoon msn-en. Heeeeeel veel later bleek dat ik mét z'n vader aan het chatten was omdat hij (m'n man) op vakantie was (z'n vader had m even opgegeven omdat hij het tijd vond vinden dat z'n zoon verkering kreeg, hij was toen 21 jaar jong).
Na 2 maanden msn-en, chatten, e-mailen vroeg ik z'n telefoonnummer. We hebben gesmst toen ik op jeugdkamp was, ik miste onze msn gesprekken zo erg!! Hij vloog na het eten altijd naar boven om te chatten, ik idem dito :o De andere 2 jongens heb ik duidelijk gemaakt dat ik niet wilde. Op de eerste ontmoeting is hij naar mij toegekomen in m'n durp, ik heb de fiets neergezet en ik ben ingestapt in zijn auto. Iedereen verklaarde mij voor gek :shock: gewoon een kwestie van gevoel denk ik..... t voelde ontzettend goed. We hebben elkaar 2x ontmoet, toen kregen we verkering. Inmiddels alweer 3 jaar en 10 maanden getrouwd en 5,5 jaar samen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Galateia » 24 apr 2011 08:09

Liefde op het eerste gezicht tijdens een concertje. Allebei, pats boem. Ik was verliefd op een andere jongen, maar dat was echt meteen over toen ik mijn man zag staan in die donkere ruimte. We wisten elkaars naam niet eens, we konden elkaar niet verstaan. Hij gaf gewoon zijn telefoonnummer op een geel post-it papiertje. Dat was op een zaterdagavond. Op dinsdagavond zijn we samen naar de film gegaan en een jaar en 5 maanden later zijn we getrouwd :mrgreen:

Dat gele post-it papiertje staat ingelijst hier op een plank, uiteraard 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Race406 » 09 mei 2011 11:35

REFOWEB!!!!!! :8> :8> :8>
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Peter_K
Verkenner
Verkenner
Berichten: 41
Lid geworden op: 28 feb 2011 18:29

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Peter_K » 09 mei 2011 16:28

Ik was spinnen aan het fotograferen in het struikgewas in de Ardennen toen ze langs kwam lopen. Omdat we allebei natuurfreaks zijn klikte het wel. Bovendien bleken we al jaren allebei naar die plek op vakantie te gaan en woonde we in Nederland maar 27,5 kilometer rijden bij elkaar vandaan. Na een half jaar wat te hebben gemaild en elkaar op msn te hebben gesproken zijn we samen naar een lezing over klimaatsveranderingen geweest (niks zo romantisch als een opwarmende aarde). Daarna zijn we, omdat het op hetzelfde terrein gevestigd zat, sterren wezen kijken bij de sterrenwacht.

Op 6 augustus 2007 hebben we elkaar ontmoet en 25 januari 2008 heb ik haar verkering gevraagd en afgelopen zomervakantie zijn we verloofd in Niger. (dat leek ons wel een mooie locatie) Nadat we allebei klaar zijn met studeren (voor haar nog 2 jaar, voor mij korter) hopen we onze volgende stap te kunnen zetten.

Gebruikersavatar
Neeltje Jans
Mineur
Mineur
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jul 2010 20:23

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Neeltje Jans » 09 mei 2011 22:13

Op het werk :mrgreen:
Ze waren ons steeds kwijt...
Neeltje Jans

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Funlover » 10 mei 2011 17:26

Via Christianmatch.
Na wat overredings en overtuigingskracht van hem overstag gegaan met meer contact als mailen....
Etc...Etc....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor juf89 » 20 jun 2011 11:40

sinds een jaar naar een andere kerk, daar op jv gegaan, en zo is het balletje gaan rollen...
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Gebruikersavatar
Ikkuh0310
Verkenner
Verkenner
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 nov 2005 09:41
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Ikkuh0310 » 02 feb 2012 21:21

meissie88 schreef:Ik had via de chat van RW een vriendin van me leren kennen, zij kwam uit Scherpenzeel, en had verkering met een jongen uit Grunn, en hij had weer een vriend die een poosje vrijgezel was, maar totaal geen vrijgezel-type was, volgens hen dan...
Dus heeft die vriendin mijn nummer aan 'die jongen' gegeven, we begonnen 's avonds om 6 uur ofzo te smsen, en om 10 voor 10 stonden we tegen over elkaar, en zijn we samen op stap geweest, was enorm gezellig!!
Maar ik weigerde toe te geven dat ik verliefd was op hem, maar de volgende dag werd m'n zus gek van me, omdat ik het alleen over hém kon hebben, en tja anderhalve week later hadden we verkering, en nu, een jaar en 3 maand verder, zijn we nog steeds dolgelukkig :D :8>



Haha, long time ago! Tjsa.. ook ik via Refoweb! Ruim 3,5 jaar verkering gehad en inmiddels 2 jaar en 4 maanden gelukkig getrouwd!
Love Is A Dream Come True! :8>

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Optimatus » 08 feb 2012 23:13

elvira (gast) schreef:Ik zag het nog nergens staan, maar het lijkt me een prachtig onderwerp (met vaak mooie verhalen)...
Ons verhaal: wij leerden elkaar tijdens onze studietijd kennen, via een discussieclubje. In onze (gezamenlijke) vriendenkring was nogal veel aan de hand (niet zo leuk, overigens) en samen hebben we het daar vaak over gehad. Toen onze gezamenlijke vrienden ook nog eens ruzie met elkaar gingen maken, vonden we het fijn dat we samen (als vrienden) over allerlei leuke, andere zaken konden praten. So far so good... tot het moment dat we elkaar te lang in de ogen keken en merkten dat we eigenlijk allang geen vrienden meer waren... we waren (zonder het te weten) geliefden geworden! Nog steeds denken we daar vaak aan terug... het had zo anders kunnen lopen! Maar zo zijn we bij elkaar gebracht en zijn we nu alweer jaren getrouwd...


Op de bowlingbaan in Utrecht tijdens een uitstapje met, jawel, Refoweb.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor Spons » 11 feb 2012 22:27

op het werk in de gezinszorg :) ja als man zijnde val je daar wel op :)

hubert
Majoor
Majoor
Berichten: 1815
Lid geworden op: 16 feb 2012 14:50

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor hubert » 21 feb 2012 17:00

Mijn partner kwam gewoon aan de deur en ik werd spontaan verliefd.
Het is ook niet meer overgegaan.
We zijn al weer heel lang samen.

mohamed

Re: Hoe heb jij je man/vrouw/vriend/vriendin leren kennen?

Berichtdoor mohamed » 25 apr 2012 12:24

Heb mijn huidige vriendin op een workshop leren kennen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten