Belijdenis cadeau

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Koeitje
Mineur
Mineur

Belijdenis cadeau

Berichtdoor Koeitje » 30 mar 2009 13:02

Ik ben op zoek naar een geschikt belijdenis cadeau voor een man. Het is iemand die dichtbij me staat, dus het 'moet' iets bijzonders zijn (dwz geen gezellige roman oid), waarvan de waarde ook bijzonder blijft.
Vind het behoorlijk lastig om iets geschikts te vinden, dus heeft iemand tips voor me?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Belijdenis cadeau

Berichtdoor Gerdien B. » 30 mar 2009 13:36

Het ligt er maar net waar iemand van houd. Tegeltjes met teksten, kruisje, er zijn ook mannen die een kettinkje met een kruisje willen dragen, boek met gedichten. Ga is naar een chr. boekhandel. Daar hebben ze vaak van alles wat. Krijg je ook gelijk een idee wat er allemaal is.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 30 mar 2009 13:58

Dat is het nu juist... ik heb al een aantal keren gekeken maar kan niets geschikts vinden. Voor de vrouwen wel, maar voor de man niet. Hij is niet van de kettinkjes, kaarssen e.d. dus dan kom je volgens mij op een boek uit. Maar wat voor...? Vind het erg lastig dit keer!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 mar 2009 15:51

Ik vond het krijgen van al die boeken niet echt geweldig eigenlijk :oops: Alleen de boekjes van Dokus vind ik heel erg leuk. De rest heb ik niet gelezen.
Van mijn vriendin kreeg ik toen een bronzen beeldje van twee mensen die tegen elkaar aan staan. Als teken van God en mij, en als teken van onze vriendschap. Dat vond ik onwijs mooi! Is zoiets een idee, of komt dat TE dichtbij? :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 30 mar 2009 20:38

de tekst die hij meekrijgt op iets laten afdrukken. Op canvas ofzo...(eerst maak je er een cadeaubon van, en die laat je zo snel mogelijk omzetten in het cadeau).

Ik heb dat zelf gedaan met mn tekst. Mn zus heeft in Photoshop er iets mooi van gemaakt en dat heb ik laten afdrukken op canvas.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 mar 2009 22:21

Precies... maak een mooie foto met daarin een bijbeltekst... of schrijf een briefje met dat je blij voor hem bent en wat je hem toewenst... het hoeft niet eens geld te kosten, het gaat er om dat je iets met je hart geeft... dan kan zoiets veel persoonlijker en waardevoller zijn dan een boek, hanger, kruisje of wat dan ook.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 mar 2009 07:14

Ow krijg je een belijdenis cadeau...?
Misschien wil je de spatie even uit de topictitel halen ;)

Koeitje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Koeitje » 31 mar 2009 08:01

Top, wat een leuk idee van dat canvas/foto. Precies wat ik zocht!!! En idd ook echt persoonlijk.
Zo simpel dat ik nu denk 'dat ik daar zelf niet opgekomen ben'. Maar goed, daarom is zo'n forum wel effe handig!
Erg bedankt allemaal!

*ben helemaal blij ineens :lol: *

Terug naar “Archief”