De strategie van Wilders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor TheKeimpe » 23 mar 2010 20:19

Sorry, ik ben zo al niet bang voor Marokkanen en ik wil geen hond.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Optimatus » 25 mar 2010 23:06

michielboy schreef:ik vind dat wilders gwn moet zeggen iedere nederlander moet een hond.
want dan vallen de marrokane je niet meer aan:P

want marrokane zijn bang voor honden:P


En mensen die allergisch zijn voor hondenharen? Die zijn ongetwijfeld niet blij als zij verplicht een hond moeten hebben.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Mortlach » 25 mar 2010 23:12

Optimatus schreef:En mensen die allergisch zijn voor hondenharen? Die zijn ongetwijfeld niet blij als zij verplicht een hond moeten hebben.


Dat soort zwakkelingen wordt uiteraard gewoon gedeporteerd naar Drenthe ofzo, want die zijn schadelijk voor de genenpoel van het nieuwe peroxideblonde arische ras.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Gerdien B. » 25 mar 2010 23:15

fijn dat ik alvast weet dat ik dan gedeporteerd ga worden :?




:wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
TKF
Moderator
Berichten: 1662
Lid geworden op: 14 okt 2003 19:34
Locatie: Malden

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor TKF » 26 mar 2010 14:50

Zijn er mensen die toevallig het boek 'Undercover bij de PVV' gelezen hebben van HP/DE TIJD journaliste Karen Geurtsen? En als dat is, wat vind je er van los van de vraag of het ethisch verantwoord is om op deze manier informatie te vergaren als journalist?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Optimatus » 27 mar 2010 22:06

Ik heb de artikelen gelezen in HP/De Tijd.

Wilders en zijn partij zijn ternauwernood in staat om twee miezerige lijstjes voor de gemeenteraden van Den Haag en Almere op te stellen. Op deze miezerige lijstjes prijken prominent wat kamerleden die ook niet uitblinken in competentie. Als dit soort rommel moet gaan regeren, is Nederland verloren.

De PVV is niet in staat om te regeren, omdat de mensen die voor de PVV willen uitkomen, gewoonweg incompetente en deerniswekkende sukkels zijn.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor michielboy » 28 mar 2010 14:19

ik denk dat jullie voor de marrokane opkomen omdat jullie niet op een school hebben gezeten met veel marrokane.en jullie alleen de wat oudere marrokane zien/kennen maar dankzij de ouders vna de marrokanes jongeren zijn de jongeren zo want de marrokane mogen l vanaf hun 11e al buiten hangen

Een voorbeeld ik ging toen ik 13 was altijd met een groep mee en daar zat een jongen tussen(marrokaan) die was 11 jaar en die mocht tot 12 uur snachts buiten blijven.
Ja als je je kinderen zo laat nog op straat laat lopen dan gaan ze verkeerde dingen doen.

Ik denk als jullie op een school hebben gezeten met veel marrokane dat jullie minder gouw opkome voor de marrokane
niet gereformeerd wel lid

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Mortlach » 28 mar 2010 16:17

En ondertussen heeft de PVV zich ook in de Haagse gemeenteraad buitenspel gezet. Inzet - hoe verrassend - het hoofddoekjesverbod. Een citaat van de informateur in de Volkskrant was veelzeggend: "zelfs als de PVV op ál haar andere punten haar zin zou krijgen, zouden ze nóg niet meedoen als het hoofddoekjesverbod er niet zou komen." Ze willen zelfs niet juridisch onderzoeken of het wel mag. Nee, de PVV wil éérst verbieden, en daarna eens gaan kijken of dat eigenlijk wel kan.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Faramir

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Faramir » 28 mar 2010 20:16

Optimatus schreef:De PVV is niet in staat om te regeren, omdat de mensen die voor de PVV willen uitkomen, gewoonweg incompetente en deerniswekkende sukkels zijn.

Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ene regering met PVV ook maar enigszins iets bij kan dragen aan de samenleving. Voor de rest heb ik het idee dat incompetentie een voorwaarde is om het volk te vertegenwoordigen. Ik heb eigenlijk vrij weinig vertrouwen dat het beter is gesteld bij de meeste andere partijen. Ik vraag me dan ook af hoeveel zin het voor mijzelf heeft om nog te gaan stemmen. Ze doen in Den Haag toch wel waar ze zin in hebben en aan het eind van het verhaal komen werkende mensen er altijd slechter vanaf ongeacht welke partijen er in de regering zitten.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Optimatus » 29 mar 2010 13:04

michielboy schreef:ik denk dat jullie voor de marrokane opkomen omdat jullie niet op een school hebben gezeten met veel marrokane.en jullie alleen de wat oudere marrokane zien/kennen maar dankzij de ouders vna de marrokanes jongeren zijn de jongeren zo want de marrokane mogen l vanaf hun 11e al buiten hangen

Een voorbeeld ik ging toen ik 13 was altijd met een groep mee en daar zat een jongen tussen(marrokaan) die was 11 jaar en die mocht tot 12 uur snachts buiten blijven.
Ja als je je kinderen zo laat nog op straat laat lopen dan gaan ze verkeerde dingen doen.

Ik denk als jullie op een school hebben gezeten met veel marrokane dat jullie minder gouw opkome voor de marrokane


Die Marokkanen (zo spel je dat) interesseren me niet zoveel, mij interesseert meer hoe een land fatsoenlijk bestuurd wordt. De PVV heeft niet de juiste mensen op lijsten die echt goed kunnen besturen. Vergelijk het met een bus: de PVV is een verzameling buschauffeurs die geen kaart kunnen lezen en ook niet weten hoe de GPS werkt, met als gevolg: grote vertragingen en ongelukken.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Mortlach » 29 mar 2010 15:00

En vergeet vooral niet: onherstelbare imagoschade in het buitenland.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
TKF
Moderator
Berichten: 1662
Lid geworden op: 14 okt 2003 19:34
Locatie: Malden

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor TKF » 29 mar 2010 15:38

De politievakbond NPB lijkt positief te zijn over de PVV-plannen (Bron: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_ ... 5&Itemid=1). Ook de ACP is positief en geeft het treffend weer: het gaat over iets dat onder de mensen speelt. En dat is vooral de strategie van Wilders. Dit kun je zorgelijk bezien: andere partijen zijn met dingen bezig die de burgers minder belangrijk vinden. Moeten we in Nederland het contact met de burgers niet min of meer herzien?
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Mortlach » 29 mar 2010 16:21

Ja, maar het is ook een taak van de overheid om de mensen duidelijk te maken dat er meer is dan alleen wat er "onder de mensen speelt". Dat de gemiddelde burger is minder belangrijk vindt, betekent niet dat het minder belangrijk is.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor jip_86 » 23 apr 2010 23:52

Mortlach schreef:Ja, maar het is ook een taak van de overheid om de mensen duidelijk te maken dat er meer is dan alleen wat er "onder de mensen speelt". Dat de gemiddelde burger is minder belangrijk vindt, betekent niet dat het minder belangrijk is.

Ik heb toch sterk de indruk dat het bij de gevestigde orde vooral om de dingen die men zelf belangrijk vind gaat. Als de burger er ook nog belang bij heeft is dat dan wel mooi meegenomen. Nu voor de verkiezingen worden weer allerlei leuke ideetjes boven water gehaald.

Gebruikersavatar
Progton
Verkenner
Verkenner
Berichten: 15
Lid geworden op: 04 apr 2010 23:03
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: De strategie van Wilders

Berichtdoor Progton » 26 mei 2010 13:02

ik kan de pvv niet echt serieus nemen, bij het debateren speelt hij ook nog op de mens, en begint in bijna elk stukje wel over het stoppen van massaimigratie, en om er een beetje bij te horen ouwehoert hij nog wat mee over de andere onderwerpen.
En inderdaad het is een partij die bijna geen mensen heeft om ergens te regeren of mee te denken, en daarom zullen ze ook nooit dit land kunnen regeren en dat vind ik wel prima eigenlijk.
Ondanks dit negatieve, hebben ze ook wel een paar standpunten waar ik wel wat mee kan maar goed er zjin partjien die meer goede standpuntne hebben dan pvv


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten