Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Spons » 04 aug 2010 19:45

hmm zie een paar foto's terug en je weet het antwoord :)

Daatje123

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Daatje123 » 05 aug 2010 08:24

Jippie, onze keuken is gisteravond verkocht! Binnen 2 dagen. De koper is er super blij mee en wat ook handig is dat wij mogen aangeven wanneer ze hem moeten ophalen. Zaterdag maar naar de Ikea. Morgen vloertegels en een kraan uit gaan zoeken :D .

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Kate Spade » 05 aug 2010 08:29

Daatje123 schreef:Jippie, onze keuken is gisteravond verkocht! Binnen 2 dagen. De koper is er super blij mee en wat ook handig is dat wij mogen aangeven wanneer ze hem moeten ophalen. Zaterdag maar naar de Ikea. Morgen vloertegels en een kraan uit gaan zoeken :D .


Mijn man en ik gaan zaterdag kranen uitzoeken bij de gamma, dan krijg je daar 30% korting op. De kraan bij de wasbak is heel lelijk verroest en de kraan van de badkuip is zo'n irritant ding waarbij je zelf moet mengen en ook oud en lelijk. Dus gaan we mooie kranen uitzoeken :D

Het klussen schiet al lekker op, hier en daar nog wat plintjes en zaterdag het halletje betegelen en dan zijn we bijna klaar!
Dus, dat.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor schelpje3 » 05 aug 2010 15:17

Hebben jullie al gekeken op de website: clubvanslechtehuisvrouwen.nl ?
Je voelt je meteen miss Spic en Span als je die verhalen leest !
Echt lachen soms, maar ook tenenkrommend.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Galateia » 05 aug 2010 15:52

Wauw, dat is me op het lijf geschreven:

Wat is de Club voor Slechte Huisvrouwen? Een groep vrouwen die hardop durven te zeggen dat zij geen perfecte huisvrouw zijn. Omdat zij het gewoon niet kunnen, niet leuk vinden, hier geen prioriteit aan stellen, het niet zonder hun schoonmaakster kunnen of waar het gewoon altijd een zooitje is.

Dat gaat over mij 8)

Wat is er tenenkrommend aan?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor schelpje3 » 05 aug 2010 16:43

Wat sommige vrouwen zo open en bloot durven bekennen op internet.
ik vind het moedig.
maar had het al op het nws gezien en op radio gehoord.
Er zijn vrouwen die vuile was op de grond hebben, het in de machine mikken, drogen, in een stoel mikken en vandaaraf weer gebruiken.
Dan krommen mijn tenen zich eerlijk gezegd.
Mij gebeurt dit uiteraard ook wel eens, maar altijd ? Dan zou ik me toch wel schamen denk ik.

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Galateia » 05 aug 2010 17:04

Ik trek inderdaad meer kleding aan die ik van een stoel pluk, dan dat ik het uit de kast haal :mrgreen:

Joh, hier is dat allemaal heel normaal. Manlief doet het huishouden hier en hij doet ook de was in de wasmachine, maar ik ruim altijd de was op (of ik stapel het op stoelen enzo). Hij heeft nog nooit geklaagd. Ik denk eerlijk waar dat de enige die het erg vindt, mijn schoonmoeder is 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor kwebbel » 05 aug 2010 21:00

de schoonmoeders weer he :wink: daar had je over verteld over je lieve schoonmoeder :P ach ja... ik vind het gewoon irritant dat ze zo'n clubje oprichten. Zo open en bloot dat ze daar alles schrijven. Vind ik nergens voor nodig.
Ik heb commentaar gegeven waar t vermeld stond. Ik ben (huis)vrouw, echtgenote, ik zorg voor de hond (overdag uitlaten, m'n man of samen 's avonds uitlaten) ik ben nog even student, ik heb een baan van 32 uur, ik haal iedere dag een lap over de wc, verder zorg ik dat de was voor t weekend klaar is, elke week het bed verschonen. Tsja... planning noem ik dat dan. En dat is heel persoonlijk. De één vind z'n kleding op de stoel, de ander haalt het uit de kast. En als je gelukkig bent is het nog beter. Eigen huis, eigen keus, eigen verantwoording.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor pannenkoek » 05 aug 2010 21:30

Zeker, maar de één kan nu een maal beter plannen dan de ander.
Ik ging ooit met 3 kinderen op kraambezoek, maar dat kon niet voor half 11
Het was haar eerste, maar dat betekende wel dat ik al om kw voor 10 met 3 kinderen in de auto moest zitten.

Met 4 kinderen kun je best plannen, maar of dat alles ook volgens planning gebeurd??? Niet altijd hoor. hierzo.
Zeker in de vakantie niet. Ik zeg wel eens voor de gein 'ff hard niezen dan heb ik ook nat schoongemaakt'
maar goed. ieder het zijna, ik ben soms wel eens een beetje makkelijk hoor. Het is niet mijn hobby..... maar soms moet het gewoon. lekker muziekje aan, de buren wonen ver genoeg bij ons vandaan, en dan racen we zo het huis door.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Daatje123

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Daatje123 » 06 aug 2010 07:42

Kate Spade schreef:
Daatje123 schreef:Jippie, onze keuken is gisteravond verkocht! Binnen 2 dagen. De koper is er super blij mee en wat ook handig is dat wij mogen aangeven wanneer ze hem moeten ophalen. Zaterdag maar naar de Ikea. Morgen vloertegels en een kraan uit gaan zoeken :D .


Mijn man en ik gaan zaterdag kranen uitzoeken bij de gamma, dan krijg je daar 30% korting op. De kraan bij de wasbak is heel lelijk verroest en de kraan van de badkuip is zo'n irritant ding waarbij je zelf moet mengen en ook oud en lelijk. Dus gaan we mooie kranen uitzoeken :D

Het klussen schiet al lekker op, hier en daar nog wat plintjes en zaterdag het halletje betegelen en dan zijn we bijna klaar!


Ik ga zo even naar de Gamma om te kijken of ze een mooie hebben. Heb op internet ook nog een hele gave strakke kraan gezien. Maar als ze bij de Gamma iets moois hebben ga ik morgen met mijn man er langs.

Nu nog een achterwand bedenken. Zo lastig! Ik wil namelijk geen tegeltjes of glas. Iemand ervaring met iets anders? Zoek eigenlijk 'gewoon' een plaat hardboard of iets dergelijks.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Evelien » 06 aug 2010 08:08

Lastig is dat he, om zoiets te vinden. Het is toch iets wat wel mooi moet zijn want je haalt het er niet zo weer weg.

Succes met uitzoeken enzo.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2010 09:10

Nou, bij deze even een eerste foto uit ons huis, met de nieuwe gordijnen die er eindelijk (nadat ze een keer onderweg naar de Roobol gejat zijn enzo :D )


Afbeelding

Afbeelding
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor tulp » 06 aug 2010 09:11

@ Daatje: Als je een kunststof aanrecht hebt, dan kun je platen kopen met hetzelfde dessin en loopt het dus door.

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 06 aug 2010 11:13

schelpje3 schreef:Wat sommige vrouwen zo open en bloot durven bekennen op internet.
ik vind het moedig.
maar had het al op het nws gezien en op radio gehoord.
Er zijn vrouwen die vuile was op de grond hebben, het in de machine mikken, drogen, in een stoel mikken en vandaaraf weer gebruiken.
Dan krommen mijn tenen zich eerlijk gezegd.
Mij gebeurt dit uiteraard ook wel eens, maar altijd ? Dan zou ik me toch wel schamen denk ik.


guilty 8-[ in de meeste gevallen tenminste, het komt wel eens voor dat ik de geest heb en het wel in de kast doe. End dan ben ik wel weer zo'n perfectionist dat het keurig opgevouwen moet zijn. En dan trekt manlief een shirt uit de kast en ligt alles weer overhoop ;/

Maar ik zie niet in waarom ik me zou moeten schamen :)

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (2)

Berichtdoor esli » 06 aug 2010 12:12

Hippieblijhoofd schreef:
schelpje3 schreef:Wat sommige vrouwen zo open en bloot durven bekennen op internet.
ik vind het moedig.
maar had het al op het nws gezien en op radio gehoord.
Er zijn vrouwen die vuile was op de grond hebben, het in de machine mikken, drogen, in een stoel mikken en vandaaraf weer gebruiken.
Dan krommen mijn tenen zich eerlijk gezegd.
Mij gebeurt dit uiteraard ook wel eens, maar altijd ? Dan zou ik me toch wel schamen denk ik.


guilty 8-[ in de meeste gevallen tenminste, het komt wel eens voor dat ik de geest heb en het wel in de kast doe. End dan ben ik wel weer zo'n perfectionist dat het keurig opgevouwen moet zijn. En dan trekt manlief een shirt uit de kast en ligt alles weer overhoop ;/

Maar ik zie niet in waarom ik me zou moeten schamen :)


Ik schaam me er ook niet voor hoor. Ik trek ook vaak iets aan vanaf het wasrek of een stapel schone was.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten