Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor kwebbel » 19 feb 2009 18:50

waarom gaan de perfectionisten dan niet met elkaar daten? :-k
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor christien » 19 feb 2009 19:07

Waarom komt iedereen gewoon niet naar de speeddate? :-oo

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 19 feb 2009 19:42

omdat mensen verschillend kunnen denken over wat perfect is ?? :P

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 19 feb 2009 19:43

ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt :P

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mirjan25 » 19 feb 2009 19:51

Treborg schreef:omdat mensen verschillend kunnen denken over wat perfect is ?? :P


inderdaad. 2 perfectionisten bij elkaar kunnen wel juist 2 tegenstellingen zijn:P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 19 feb 2009 20:17

die kans is wel heel klein dat ik er 1 vind die net zo als mij perfectionistisch is
maja met relatie's moet je meestal wel gedeeltelijk wat inleveren;)

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mirjan25 » 19 feb 2009 20:36

Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt :P


Ow maar stukje rijden is niet verkeerd toch:P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 19 feb 2009 20:41

ow dat kan ook wel tis maar net wat je verstaat onder een stukje rijden tis voor mij 117km en ja om dan savonds weer helemaal terug te rijden :P en ben nog maar net op het forum dus :P ik hoor wel hoe het gegaan is :P

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mirjan25 » 19 feb 2009 21:19

Treborg schreef:ow dat kan ook wel tis maar net wat je verstaat onder een stukje rijden tis voor mij 117km en ja om dan savonds weer helemaal terug te rijden :P en ben nog maar net op het forum dus :P ik hoor wel hoe het gegaan is :P


Ow 117 km maar:P Dat vind ik nog wel meevallen. Maarjah het is maar net wat je gewend bent. En of je het zelf erg vind om alleen te rijden of niet.
En dat je net op het forum bent, maakt niks uit.
Maar je bent er vrij in hoor of je wel of niet gaat :wink:
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor kwebbel » 20 feb 2009 15:40

mirjan23 schreef:
Treborg schreef:omdat mensen verschillend kunnen denken over wat perfect is ?? :P


inderdaad. 2 perfectionisten bij elkaar kunnen wel juist 2 tegenstellingen zijn:P
ontkenningsfase...... ](*,) :-oo
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor *Annette* » 21 feb 2009 19:45

Er zijn zoveel verschillende opvattingen over perfectionisme, zelf ben ik ook een perfectionist. Geen mens is er gelijk, dus een vriend zal nooit zo kunnen zijn als jou. En in hoeverre stel je hierin ook eisen? Alleen het zou wel heel mooi wezen als hij er ook zo over denkt, of het in ieder geval accepteerd. Mijn exvriend accepteerde m'n perfectionisme niet, hij kwetste mij er zelf soms mee :?.

Ik krijg ook regelmatig tehoren 'k snap niet dat jij geen vriend hebt... ja je hebt het niet allemaal voor het zeggen. M'n relatie is nu bijna 2 jaar uit, heb er geen moment spijt van gehad dat ik het uitgemaakt hebt, echte liefde was er gewoon niet tussen ons, (achteraf zeg ik dan ook dat ik niet snap dat hij met hem verkering heb gehad, en nog wel bijna een jaar) al vond ik het wel heel moeilijk, ook om te zien dat ik hem er verdriet mee deed. Magoed dat is bij de meeste denk ik wel zo. Alleen ik merk wel dat ik heel vaak die jongen naast me mis... en nee ik ben niet hopeloos verliefd, en weet ook dat een relatie niet alleen rozengeur en manenschijn is. Maar toch 's morgens ik word wakker, ownee hij smst niet, hij beld me niet, 's avonds lig ik in bed, ownee hoef hem niet te smsen. Ik hou best wel van knuffelen ed, en soms heb ik daar gewoon eventjes behoefte aan om eventjes flink te knuffelen met iemand :oops:. Heb niet veel vrienden, en vooral op momenten dat ik het eventjes niet meer weet ?:|, dan denk ik wel n's wat hij er maar... legde hij maar een arm om mij heen, veegde hij m'n tranen maar af...

Soms vind ik het best een nadeel dat ik heel snel iets voor iemand voel, ik krijg heel snel gevoelens boven, terwijl ik iemand niet eens ken. Laatst stond ik in het ziekenhuis voor de lift te wachten, stonden er een aantal broeders in hun witte pakkie, ze stonden nog even te wachten op n collega. Ik voelde dat iemand steeds na mij zat te kijken, enja het klopte, 1 stond steeds na mij te kijken, te knipogen, wenkbrouwen fronsen ed. Toen ik de lift in stapte, de deuren bijna dicht gingen keek hij nog eens eventjes heel zielig, ik zoefte na beneden met de lift en we gingen allebei onze eigen weg. 's Nachts heb ik erover gedroomd, alleen het was maar n droom :(... De wekker ging, werd wakker lag gewoon helemaal dwars in bed :wink:. Na een aantal dagen is de jongen uit m'n hoofd weg en is het klaar. Maar vind het soms best wel lastig, ik zeg wel n's tegen mezelf dat ik mezelf niet zo gek moet zitten te maken ](*,)...

Maar het is wel zo, dat ik niet de eerste en beste jongen die tegen kom met beiden handen vastgrijp ed. Ben er na me relatie met me ex toch wel wat 'voorzichtiger' in. Ben ook niet iemand die zomaar op een jongen afstapt, enja om bijv. naar de speeddate toe te gaan daar voel ik dan totaal weer niks voor =;. Inmiddels is die natuurlijk geweest, ben wel heel benieuwd hoe het was, of en wat voor resultaat het leverd :).

En hoeverre stel je eisen aan een vriend? Heb wel bepaalde ideeen over een vriend, maar het is niet zo dat het juist ook zo moet wezen.

Volgens me pa mag ik wel n kerel vinden met veel geld :mrgreen:, ben nogal veel eisend volgens hem. Achja huis, muziek, bloemen, huisinrichting ed, :-oo... Er is genoeg moois tekoop in de winkel.

Vorige week stond er in een schakeltje, in het rd een meisje van 16 jaar, ze zocht een jongen van 18-20 jaar o.i.d. die was dus wel heel hopeloos :^o :mrgreen: :^o.
Wat de toekomst brengen moge........

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 23 feb 2009 21:51

achja komt vanzelf wel als je er open voor staat ;) toch :P
ik vind dat een persoon ook best wel veel eisen mag hebben tegenwoordig zijn zat vrouwen/mannen die voor mij te lomp met hun lichaam om gaan dus ;)

meissie88

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor meissie88 » 23 feb 2009 23:24

mirjan23 schreef:
Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt :P


Ow maar stukje rijden is niet verkeerd toch:P


Dat valt nog wel mee....117 kilometer...Wij hebben het ooit voor elkaar gekregen om (volgens mij) 100 km extra te rijden...Met andedre woorden: we waren verdwaald :lol: Aan 't eind van de avond stond mijn kilometerteller ipv 200 kilomter, 300 kilometer hoger...En dat voor een meeeting! :mrgreen:

Denkertje21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Denkertje21 » 24 feb 2009 13:04

christien schreef:Waarom komt iedereen gewoon niet naar de speeddate? :-oo



die jongens worden helemaal bang van mij :lol:

Treborg
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 feb 2009 20:11

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Treborg » 24 feb 2009 17:44

meissie88 schreef:
mirjan23 schreef:
Treborg schreef:ja heb wel gelezen over dat speed daten maar dat is morgen aaf al en tis een beetje uit de buurt :P


Ow maar stukje rijden is niet verkeerd toch:P


Dat valt nog wel mee....117 kilometer...Wij hebben het ooit voor elkaar gekregen om (volgens mij) 100 km extra te rijden...Met andedre woorden: we waren verdwaald :lol: Aan 't eind van de avond stond mijn kilometerteller ipv 200 kilomter, 300 kilometer hoger...En dat voor een meeeting! :mrgreen:




hahahah :P dat doe je goed :P ben je toevallig blond ?? :P


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten