Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor christien » 10 okt 2011 21:26

T.A.F. schreef:Naar rome gaan :

Maar het is toch wel een beetje ver om je bruid aldaar te gaan zoeken he;)



Als je je lidmaatschap van de datingsite opzegt dan kan je daarmee een ticket bekostigen naar Rome.
Bedel aan bij een klooster en begin je zoektocht :-oo

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 11 okt 2011 23:32

is blij. :mrgreen:

De dame in London waarmee ik mail schreef dat ze misschien wat minder tijd had om te schrijven, omdat er veel in haar leven aan de hand was. Daarbovenop was ze ook nog eens snipverkouden, waarschijnlijk deels van de stress. Met mijn laatste berichtje had ik dus een plaatje van een doosje paracetamol meegestuurd. Daar moest ze erg om lachen. En zoals Marylin Monroe al zei: "If you can make a girl laugh - you can make her do anything" (Als je een meisje kunt laten lachen, kun je haar alles laten doen. Die vertaling doet een beetje zeer, beter is: als je een meisje kunt laten lachen, is ze als was in je handen.).

En het grappige is dus dat we niet minder, maar juist meer schrijven nu :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor christien » 12 okt 2011 09:19

Wat leuk Mortlach heel veel succes met je contact. Ik hoop dat jullie een keer gaan meeten.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 12 okt 2011 11:29

christien schreef:Wat leuk Mortlach heel veel succes met je contact. Ik hoop dat jullie een keer gaan meeten.


Ja, dat hoop ik natuurlijk ook. Maar kalmpjes aan, dat komt allemaal wel goed :-)
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor christien » 12 okt 2011 15:08

Succes om je geduld te bewaren, dat zal vast niet altijd makkelijk zijn.

T.A.F.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 dec 2005 03:04
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor T.A.F. » 13 okt 2011 04:58

Aanbellen bij een klooster? nee joh dat werkt niet;)

Dat werkt alleen als je een alleenstaande weduwnaar bent met een stuk of 12 kinderen een groot eigen huis met riante tuin, en een stevig bedrag aan eigen vermogen en er in dat klooster toevallig een jong nonnetje maria heet;)

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mw » 13 okt 2011 09:04

@TAF: je kan het ook gewoon gaan proberen, ipv overal beren op de weg te gaan zien.
@ Mortlach: leuk die ontwikkeling!! Succes!
@ Annette: en? Al gebeld?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

T.A.F.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 dec 2005 03:04
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor T.A.F. » 13 okt 2011 20:45

ah kom maak ik eens een grappie is het weer niet goed;)

T.A.F.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 dec 2005 03:04
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor T.A.F. » 19 okt 2011 10:38

Er zitten toch nadelen aan op tijd opstaan en een weekje met jezelf afspreken niet te gamen.
11.30, niks te doen, niemand op msn, huishouden is gisteren al aan kant gebracht..
en werk, sja dat blijft een zoektocht.. (maar zelfs werk alleen geeft geen volledige vervulling, werk is alleen beter "tijdopvulmiddel" dan zaken als games dat zijn)

Momenten als dit merk ik toch sterk dat alleen zijn maar helemaal niks is.

haagwinde
Verkenner
Verkenner
Berichten: 48
Lid geworden op: 08 jul 2011 09:40

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haagwinde » 19 okt 2011 11:25

Da's een denkfout T.A.F.
Ik ben ook alleen, heb vrij vandaag, ben vroeg opgestaan en m'n huis is aardig netjes. Ik voelde net ook even een dip, maar ik weiger om mezelf te gaan beklagen. Daar wordt je nooit beter van T.A.F.! En zo: vanavond heb ik wat mensen uitgenodigd om bij mij te komen eten (een gezinnetje, waarvan de huismoeder dan ook eens ontslagen is van haar dagelijkse kooktaak). Dus net een grote pan aardappels en groenten klaargemaakt! Nu éven op internet en zo hoop ik wat buiten te gaan doen omdat het nú mooi weer is.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor christien » 19 okt 2011 12:56

@Haagwinde =D> met positief denken kom je veel verder, complimenten.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mw » 19 okt 2011 15:18

Nou TAF: dat is je eigen schuld. We hebben je al eerder handreikingen gedaanom een zinvolle dagbesteding te krijgen, maar dat wil (of kun?) je allemaal niet. Dat je amper de dag doorkomt, als je niet mag gamen dan zegt dat heel wat.

Ik woon ook alleen, mijn huisje is maar klein dus met 1 ochtend per week flink doorwerken is alles ook weer netjes. Aangezien ik gemiddeld 2-3 dagen per week vrij ben (en de helft van de weken zit daar nog niet eens de zondag bij) heb ik dus genoeg tijd om mij te vervelen. Tenminste, als ik geen vrijwilligerswerk deed, niet actief zou zijn in de gemeente, de bijbelstudie niet zou hoeven voor te bereiden, niet regelmatig mijn ouders/verdere familie/vrienden met een bezoekje vereer, niet graag dingen zou organiseren, nieuwe plannen bedenken, niet graag zou wandelen, enz enz. Aangezien ik al die dingen wel ontzettend graag doe, is hier geen tijd voor verveling.
Conclusie: maak je dagbesteding zinvol. Zoek een bejaardentehuis op en ga daar koffieleuten, ga patiënten vervoeren door een ziekenhuis. Meld je aan bij een natuurorganisatie of wat dan ook. Maar DOE IETS!

En oh ja: een dip hebben mag! maar er blijven hangen is ten strengste verboven :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 19 okt 2011 17:24

mw schreef:Nou TAF: dat is je eigen schuld. We hebben je al eerder handreikingen gedaanom een zinvolle dagbesteding te krijgen, maar dat wil (of kun?) je allemaal niet. Dat je amper de dag doorkomt, als je niet mag gamen dan zegt dat heel wat.

Ik woon ook alleen, mijn huisje is maar klein dus met 1 ochtend per week flink doorwerken is alles ook weer netjes. Aangezien ik gemiddeld 2-3 dagen per week vrij ben (en de helft van de weken zit daar nog niet eens de zondag bij) heb ik dus genoeg tijd om mij te vervelen. Tenminste, als ik geen vrijwilligerswerk deed, niet actief zou zijn in de gemeente, de bijbelstudie niet zou hoeven voor te bereiden, niet regelmatig mijn ouders/verdere familie/vrienden met een bezoekje vereer, niet graag dingen zou organiseren, nieuwe plannen bedenken, niet graag zou wandelen, enz enz. Aangezien ik al die dingen wel ontzettend graag doe, is hier geen tijd voor verveling.
Conclusie: maak je dagbesteding zinvol. Zoek een bejaardentehuis op en ga daar koffieleuten, ga patiënten vervoeren door een ziekenhuis. Meld je aan bij een natuurorganisatie of wat dan ook. Maar DOE IETS!

En oh ja: een dip hebben mag! maar er blijven hangen is ten strengste verboven :mrgreen:


Ik game gewoon maar maak daar geen probleem van. :-) Jezelf iets ontzeggen en er dan niets voor in de plaats verzinnen... tja... dan krijg je dit inderdaad.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor mw » 19 okt 2011 17:55

Het gaat mij niet om het gamen opzich, maar wel dat gamen blijkbaar de enige (naast huishouden) dagbesteding is. Beetje beperkt wereldje lijkt me! En ook met de 'beperking' (weet even niet het beste woord ervoor te vinden :oops: ) waar TAF mee te maken, is een zinvolle dagbesteding -met gamen- wel te bedenken.

Zeg TAF, waarom begin je geen hondenuitlaatservice? Oproepje op marktplaats voor mensen in een straal van 5-10 km bijv. en terwijl zij aan het werk zijn laat jij hun hond even uit. Je verdient een zakcentje bij, je bent bezig, je moet je huis uit en je spreekt af&toe nog eens iemand. En je kan zoveel honden aannemen als je maar wil.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 24 okt 2011 16:42

Ondertussen alweer meer dan een week niets van mijn dame uit Londen gehoord. Ze zei natuurlijk al dat ze misschien wat minder zou kunnen schrijven, maar leuk is het niet. Ze leest mijn berichtjes in ieder geval wel (de website is zo dat je dat kunt zien), dus voorlopig ben ik maar optimistisch en ga ik er maar vanuit dat dingen in het echte leven al haar aandacht opeisen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten