Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 29 nov 2010 21:47

Balen Mortlach en Funlover, en welkom back

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Brenn » 30 nov 2010 21:28

Mortlach schreef:Bedankt. En ach, heb ik tenminste nog meer tijd om mijn lijf af te trainen 8)



Woww dat vind ik een goed argument voor een relatie, heb me deze morgen te erg uitgesloofd op de fitness.
Voel echt alle spieren in mijn lichaam, en weet nog niet of ik dat zo fijn vind :)
( en ja ik train alles tegelijk, en vind dat best kunnen omdat ik niet
twee dagen achter elkaar train ofzo, voordat er een fitness freak reactie komt ;))

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Brenn » 30 nov 2010 21:29

Funlover schreef:Danki!!
Ik heb het dan zelf gedaan, maar toch is het altijd ff rot. Had dit van te voren ook niet gewild.
En de 'naweeen' zijn nooit leuk!


Veel chocolade en thee dan maar!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Bumba » 30 nov 2010 21:41

Brenn schreef:
Funlover schreef:Danki!!
Ik heb het dan zelf gedaan, maar toch is het altijd ff rot. Had dit van te voren ook niet gewild.
En de 'naweeen' zijn nooit leuk!


Veel chocolade en thee dan maar!


En das ook lekker als je niet vrijgezel bent ;-)
Mensen, sterkte er mee! Maak je alsjeblieft geen zorgen, het komt allemaal goed!

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Brenn » 30 nov 2010 22:00

Bumba schreef:
Brenn schreef:
Funlover schreef:Danki!!
Ik heb het dan zelf gedaan, maar toch is het altijd ff rot. Had dit van te voren ook niet gewild.
En de 'naweeen' zijn nooit leuk!


Veel chocolade en thee dan maar!


En das ook lekker als je niet vrijgezel bent ;-)
Mensen, sterkte er mee! Maak je alsjeblieft geen zorgen, het komt allemaal goed!


Het komt allemaal goed klinkt eng, wat bedoel je daarmee ;)

Ik snak zo naar chocolade maar mag het door een infectie niet, vandaar dat ik anderen chocolade aanraad (A)
Laatst gewijzigd door Brenn op 30 nov 2010 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 30 nov 2010 22:09

Balen Brenn dat je nu geen chocolade mag, is dat in combinatie met medicatie dat dat nu niet kan?
k'Heb er namelijk nog nooit van gehoord. Hopelijk mag je snel weer aan de chocolade, HUG!

@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.

Wiepie

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Wiepie » 30 nov 2010 22:45

@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.[/quote]

Helemaal mee eens.

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Bumba » 01 dec 2010 09:50

Wiepie schreef:@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.


Helemaal mee eens.[/quote]

Sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerking, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik in mijn omgeving zo vaak het idee krijg dat mensen denken over te blijven. Dat ze - al dan niet door de omgeving gevoed - het idee krijgen toch wel te oud worden, te kritisch te zijn enzovoort. Jij moet met je partner leven en je omgeving niet en ik weet zeker dat er een rondloopt die wacht op jullie.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 01 dec 2010 10:28

Bumba schreef:Sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerking, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik in mijn omgeving zo vaak het idee krijg dat mensen denken over te blijven. Dat ze - al dan niet door de omgeving gevoed - het idee krijgen toch wel te oud worden, te kritisch te zijn enzovoort. Jij moet met je partner leven en je omgeving niet en ik weet zeker dat er een rondloopt die wacht op jullie.


Ik word eigenlijk steeds kritischer naarmate ik langer single blijf. Niet dat het nou meteen vanaf de eerste blik helemaal hoteldebotel moet zijn, maar er zijn bepaalde dingen waarvan ik weet dat ik er geen concessies op moet (willen) doen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 01 dec 2010 11:59

Wauw... een collega/vriendin is net terug van haar vakantie in Zweden en vond dat ik maar eens kennis moest maken met haar vrienden. Waaronder een vriendin van haar, want ze denkt dat dat wel zou klikken. Op Facebook een fotootje gezien en wauw.... ja, wanneer komt ze hierheen?!

En volgens haar komt er nooit 'Boe!' uit. Persoonlijk kan iemand er fysiek nog zo aantrekkelijk uitzien, als er 'Boooeee!' uitkomt als ze d'r mond opendoet, hoeft het voor mij niet. Maar daar hoef ik dus in haar geval niet bang voor te zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 01 dec 2010 12:06

Bumba schreef:
Wiepie schreef:@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.


Helemaal mee eens.


Sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerking, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik in mijn omgeving zo vaak het idee krijg dat mensen denken over te blijven. Dat ze - al dan niet door de omgeving gevoed - het idee krijgen toch wel te oud worden, te kritisch te zijn enzovoort. Jij moet met je partner leven en je omgeving niet en ik weet zeker dat er een rondloopt die wacht op jullie.[/quote]

Ik snap je reactie wel hoor, en ik voel me ook zeker niet gekwetst want ik weet dat je het super goed bedoeld.
Dus blijf zeker gezellig mee kletsen hier, en ik geloof ook zeker dat als het zo moet zijn je de ware tegen komt :wink:
Maar wanneer, dat is en blijft een verrassing :-oo

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 01 dec 2010 12:09

Mortlach schreef:Wauw... een collega/vriendin is net terug van haar vakantie in Zweden en vond dat ik maar eens kennis moest maken met haar vrienden. Waaronder een vriendin van haar, want ze denkt dat dat wel zou klikken. Op Facebook een fotootje gezien en wauw.... ja, wanneer komt ze hierheen?!

En volgens haar komt er nooit 'Boe!' uit. Persoonlijk kan iemand er fysiek nog zo aantrekkelijk uitzien, als er 'Boooeee!' uitkomt als ze d'r mond opendoet, hoeft het voor mij niet. Maar daar hoef ik dus in haar geval niet bang voor te zijn.


Haha wat leuk, spannend Mortlach al enig idee wanneer je haar gaat zien? Veel succes alvast :wink:

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 01 dec 2010 12:18

neuh, voorlopig is het allemaal maar dromerij. Maar wie weet...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Brenn » 01 dec 2010 12:22

Bumba schreef:
Wiepie schreef:@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.


Helemaal mee eens.


Sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerking, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik in mijn omgeving zo vaak het idee krijg dat mensen denken over te blijven. Dat ze - al dan niet door de omgeving gevoed - het idee krijgen toch wel te oud worden, te kritisch te zijn enzovoort. Jij moet met je partner leven en je omgeving niet en ik weet zeker dat er een rondloopt die wacht op jullie.[/quote]

Je kwetste me niet. Ik vind het altijd alleen jammer dat mensen anderen het idee geven dat er iemand rondloopt. Ik ken verschillende ouderen mensen (40+) die nog alleen zijn. En echt niet omdat er iets mis met ze is. Ik kan niet uistluiten dat ik één van die mensen zal zijn

christien
Majoor
Majoor
Berichten: 1953
Lid geworden op: 02 okt 2007 13:21

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor christien » 01 dec 2010 12:38

Brenn schreef:
Bumba schreef:
Wiepie schreef:@Bumba, je reactie is lief bedoeld maar soms wel lastig te plaatsen, zeker voor mensen hier,
die net weer single zijn.


Helemaal mee eens.


Sorry als ik mensen heb gekwetst met mijn opmerking, maar ik bedoelde eigenlijk dat ik in mijn omgeving zo vaak het idee krijg dat mensen denken over te blijven. Dat ze - al dan niet door de omgeving gevoed - het idee krijgen toch wel te oud worden, te kritisch te zijn enzovoort. Jij moet met je partner leven en je omgeving niet en ik weet zeker dat er een rondloopt die wacht op jullie.


Je kwetste me niet. Ik vind het altijd alleen jammer dat mensen anderen het idee geven dat er iemand rondloopt. Ik ken verschillende ouderen mensen (40+) die nog alleen zijn. En echt niet omdat er iets mis met ze is. Ik kan niet uistluiten dat ik één van die mensen zal zijn[/quote]

Ik snap je reactie wel Brenn, maar als je er zelf niet 'meer' in geloofd, is het dan ook niet dat je de hoop een beetje laat zakken?


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten