Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 22 jun 2011 21:10

Wiepie schreef:Over dineren gesproken... Zelf vind ik het altijd wel fijn met andere mensen iets te eten i.p.v. alleen je eigen bord stilzwijgend binnen 10 min. leeg te eten.
Daarom zoek ik geregeld eet-maatjes op, vooral in het weekend. Dus soort van om de beurt bij elkaar eten zeg maar. Ook om tegelijkertijd lekker je verhaal kwijt te kunnen.
Ik merk zelf dat je in zo'n geval geval sneller de moeite neemt gezonder te eten, culinair meer experimenteert, sneller meer gangen inzet en vooral langer tafelt.
Herkennen jullie dit?


Ja, herkenbaar! Behalve het culinair experimenteren;)
Ik merk vaak dat ik al wat anders aan het doen ben, voordat ik ook maar aan mijn toetje gedacht heb. Heel gek... En lang in de keuken staan doe ik voor mijzelf ook niet snel. Behalve op zondag, want dan wil ik lekker eten;)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Wiepie

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Wiepie » 22 jun 2011 21:24

Heel herkenbaar Wiepie, het gebeurt niet zo veel dat ik alleen eet, maar als dat zo is kies ik vaak voor makkelijk. Koken is soiezo niet echt een van m'n grootste hobby's en om het daarna in een paar minuten weer alleen op te eten nee daar is niks aan.

Gezellig dat je regelmatig met anderen eet, een soort van groep...?[/quote]

Groep vriendinnen die ongeveer dezelfde gedachte daarover delen :)

Wiepie

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Wiepie » 22 jun 2011 21:32

mw schreef:Ja, herkenbaar! Behalve het culinair experimenteren;)
Ik merk vaak dat ik al wat anders aan het doen ben, voordat ik ook maar aan mijn toetje gedacht heb. Heel gek... En lang in de keuken staan doe ik voor mijzelf ook niet snel. Behalve op zondag, want dan wil ik lekker eten;)


Haha dit is voor mij ook erg herkenbaar. Je gaat automatisch soort van afleiding zoeken: artikels lezen uit een tijdschrift, to-do-lijstje maken voor de dag erna, post uitzoeken, gelukkig pak ik er nog net geen laptop bij anders zou ik ook nog een alvast mijn nieuw binnengekomen mails en 'social' mediaberichten doorlezen...

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Mortlach » 22 jun 2011 21:32

Tja, je moet toch eten en dan kan het net zo goed lekker zijn. natuurlijk is met meer mensen eten gezelliger, maar meestal kook ik toch voor mezelf. Al kook ik dan wel voor 3 dagen tegelijk en eet ik het op voor de tv. :-)

In dat restaurant heb ik trouwens wel eens eerder in mijn eentje gegeten. Dat is inderdaad een beetje vreemd, maar de jachtschotel was erg lekker. Terwijl ik op mijn eten wachtte, kreeg ik er zelfs een krantje bij, dat was erg attent.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Wiepie

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Wiepie » 22 jun 2011 21:38

Dat is wel attent ja. Oja, en hoe makkelijk is het om even eten te bestellen via het bekende thuisbezorgd.nl... :-oo
Vaak kun je dan ook weer twee dagen vooruit!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Memmem » 22 jun 2011 21:46

Dames en heren pagina 100 is overschreden. Tijd voor een slotje en een nieuw topic


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 65 gasten