Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 08 mar 2011 22:59

Goed dan (H)

Is dit een stille hint voor Liesjuh?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 02:27

mw schreef:Goed dan (H)

Is dit een stille hint voor Liesjuh?

Het is eigenlijk een stille hint voor de ware, want haar zoek ik, zou het Liesjuh zijn? :wink:

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 09 mar 2011 14:20

wel lief, om de ware te lokken met een krat Sinas :).

Misschien wordt het tijd voor nog een refoweb speeddate :)
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
Liesjuh
Verkenner
Verkenner
Berichten: 79
Lid geworden op: 03 jan 2011 19:24

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Liesjuh » 09 mar 2011 14:24

Tis wel hele bijzondere sinas geloof ik...
Liesjuh!

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 09 mar 2011 15:21

Je moet maar eens gaan proeven ;)

Eigenlijk is het best gezellig om vrijgezel te zijn
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

Gebruikersavatar
Liesjuh
Verkenner
Verkenner
Berichten: 79
Lid geworden op: 03 jan 2011 19:24

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Liesjuh » 09 mar 2011 15:26

ik weet niet..

Maar inderdaad tis best gezellig om vrijgezel te zijn ;)
Liesjuh!

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 20:30

Niet zo negatief meteen! Als ik mijn potentiële tafeldame 'nee' moet verkopen zou pas wat zijn. ](*,)
Bovendien heb ik ook hele goede jonge Italiaanse wijn en Belgisch bier van bijzonder hoge gisting! Dat laat een vrouw met goede smaak zich natuurlijk graag voorzetten! :mrgreen:

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 20:31

Petra777 schreef:wel lief, om de ware te lokken met een krat Sinas :).

Misschien wordt het tijd voor nog een refoweb speeddate :)

Ik weet niet of mijn ware zich zo makkelijk laat verleiden! :wink:

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 20:35

Petra777 schreef:Eigenlijk is het best gezellig om vrijgezel te zijn

Liesjuh schreef:Maar inderdaad tis best gezellig om vrijgezel te zijn ;)

Niet jokken! [-X

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 09 mar 2011 21:49

hoezo?
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 22:13

Petra777 schreef:hoezo?

Vrijgezel ben je in je eentje dus hoe kan dat nou gezellig zijn??

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 09 mar 2011 22:18

Heb jij het nooit gezellig in je eentje? Ligt misschien ook aan je definitie van gezellig. Maar als ik een leuk muziek aan doe, kaarsjes aan en een goed boek heb, heb ik het heel gezellig in mijn eentje.

Daar komt bij dat vrijgezel zijn niet hetzelfde is als geen sociale contacten hebben. Je kan gaan en staan met wie en wanneer je maar wilt en dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet ergens in mijn eentje vrijgezel te zijn. Het is ook niet bepalend voor wie ik ben, slechts een aspect van mij.

Hoe kijk jij daar tegen aan dan?
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mohamed

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mohamed » 09 mar 2011 23:45

Petra777 schreef:Heb jij het nooit gezellig in je eentje? Ligt misschien ook aan je definitie van gezellig. Maar als ik een leuk muziek aan doe, kaarsjes aan en een goed boek heb, heb ik het heel gezellig in mijn eentje.

Daar komt bij dat vrijgezel zijn niet hetzelfde is als geen sociale contacten hebben. Je kan gaan en staan met wie en wanneer je maar wilt en dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet ergens in mijn eentje vrijgezel te zijn. Het is ook niet bepalend voor wie ik ben, slechts een aspect van mij.

Hoe kijk jij daar tegen aan dan?

Een vrijgezel is iemand die alleen slaapt, in zijn eentje wakker wordt en af en toe een geluid maakt om even te testen of hij nog wel kan praten. Het is iemand die vrij- tot redelijk maar soms ook geheel niet gezellig is. Een vrijgezel is vrij, maar hij laat zich kooien door zijn eenzaamheid. Constant vecht hij tegen de bittere wanhoop om zich er maar niet door te laten overmannen.

Tot zover mijn poëtische uitspatting! :lol:

Maar nee, hoe ik er naar kijk is met een knipoog en tegelijkertijd vind ik vrijgezellen wel dapper eigenlijk, want wij moeten ons er vaak alleen doorheen slaan!

Petra777
Luitenant
Luitenant
Berichten: 597
Lid geworden op: 24 apr 2006 19:12
Locatie: Kampen

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Petra777 » 10 mar 2011 12:01

mohamed schreef:
Petra777 schreef:Heb jij het nooit gezellig in je eentje? Ligt misschien ook aan je definitie van gezellig. Maar als ik een leuk muziek aan doe, kaarsjes aan en een goed boek heb, heb ik het heel gezellig in mijn eentje.

Daar komt bij dat vrijgezel zijn niet hetzelfde is als geen sociale contacten hebben. Je kan gaan en staan met wie en wanneer je maar wilt en dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet ergens in mijn eentje vrijgezel te zijn. Het is ook niet bepalend voor wie ik ben, slechts een aspect van mij.

Hoe kijk jij daar tegen aan dan?

Een vrijgezel is iemand die alleen slaapt, in zijn eentje wakker wordt en af en toe een geluid maakt om even te testen of hij nog wel kan praten. Het is iemand die vrij- tot redelijk maar soms ook geheel niet gezellig is. Een vrijgezel is vrij, maar hij laat zich kooien door zijn eenzaamheid. Constant vecht hij tegen de bittere wanhoop om zich er maar niet door te laten overmannen.

Tot zover mijn poëtische uitspatting! :lol:

Maar nee, hoe ik er naar kijk is met een knipoog en tegelijkertijd vind ik vrijgezellen wel dapper eigenlijk, want wij moeten ons er vaak alleen doorheen slaan!


Mooi gesproken. Nu weet ik waarom ik tegen mezelf praat. Je hebt wel gelijk mbt het er vaak alleen doorheen moeten slaan. Daar kunnen vrienden vaak niet genoeg bij helpen en op zulke momenten mis het wel.
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

nette
Sergeant
Sergeant
Berichten: 413
Lid geworden op: 21 feb 2011 14:22

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor nette » 10 mar 2011 16:23

Petra777 schreef:Heb jij het nooit gezellig in je eentje? Ligt misschien ook aan je definitie van gezellig. Maar als ik een leuk muziek aan doe, kaarsjes aan en een goed boek heb, heb ik het heel gezellig in mijn eentje.

Daar komt bij dat vrijgezel zijn niet hetzelfde is als geen sociale contacten hebben. Je kan gaan en staan met wie en wanneer je maar wilt en dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet ergens in mijn eentje vrijgezel te zijn. Het is ook niet bepalend voor wie ik ben, slechts een aspect van mij.

Hoe kijk jij daar tegen aan dan?


ja en als vrijgezel kan je lekker daten :P
wel leuk hier zie je gewoon liefdes bloeien :P

het lastige bij mij is alleen, dat iedereen denkt me te moeten koppelen :?
terwijl ik nog jong zat ben, en dus ook niet op zoek. ik wacht liever af :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten