Vrijgezellen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Vrijgezellen

Berichtdoor *Annette* » 17 mar 2010 21:51

Rijnmond gefeliciteerd!

Vanmiddag belde me broertje, vraagt een klasgenoot na het telefoongesprekje was dat je vriend? Ik nee, heb geen vriend.
Ow zegt een andere klasgenoot, maar ik dacht dat je een vriend had... Nee allang niet meer... Ow nou ik had toch wel verwacht
dat je een vriend had... Nouja ik hoor er dus ook nog bij ;).
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
filia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 aug 2009 10:23

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor filia » 18 mar 2010 09:54

mw schreef:Mij ook! Tenminste...

Tenminste...? Hier zou een klein beetje extra uitleg best prettig zijn, mw!
Ik hoor ook nog heerlijk bij dit topic, en dat bevalt me op dit moment prima. ;)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Vrijgezellen

Berichtdoor *Annette* » 18 mar 2010 12:23

filia schreef:
mw schreef:Mij ook! Tenminste...

Tenminste...? Hier zou een klein beetje extra uitleg best prettig zijn, mw!

Deze post kwam ik in de slow chat tegen... wat ook wel om uitleg vraagt ;).
mw schreef:...maar ::)) :8> :yahoooo:

Dus mw :-oo... ;)
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
filia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 aug 2009 10:23

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor filia » 18 mar 2010 15:40

En ik dacht nog wel dat ik je het afgelopen weekend goed in de gaten gehouden had... :-oo
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 18 mar 2010 21:54

filia schreef:
mw schreef:Mij ook! Tenminste...

Tenminste...? Hier zou een klein beetje extra uitleg best prettig zijn, mw!


[nietserieusmodus] Tjah, zulke uitspraken krijg je als je een weekend met allemaal leuke mensen voor de boeg hebt. En waartussen 1 leuk figuur loopt [/nietserieusmodus]


Ow, help! Hier wordt schrift met schrift vergeleken. Maar goed, ik zal maar weer zo braaf zijn om hier heel serieus 8) (zover ik dat kan) op te reageren.

Dat was na dat weekend met hele leuke mensen. En zo was mijn stemming daarna. En ik was dus in een jubelstemming. Helemaal niks met een jongen te maken :mrgreen: (hopelijk zijn jullie met dit antwoord tevreden)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
filia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 aug 2009 10:23

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor filia » 18 mar 2010 22:18

Absoluut niet tevreden, maar ik heb niet het idee dat je meer gaat vertellen.;)
Ik zoek wel een andere mogelijkheid om je binnenkort eens grondig aan de tand te voelen... :-oo

(en mocht ik je spreken, dan heb ik ruilinformatie voor je. :mrgreen:)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 18 mar 2010 22:53

filia schreef:Absoluut niet tevreden, maar ik heb niet het idee dat je meer gaat vertellen.;)

Je begint me al aardig te kennen... #-o

Ik zoek wel een andere mogelijkheid om je binnenkort eens grondig aan de tand te voelen... :-oo

Hmmm... dat klinkt niet verkeerd moet ik zeggen. Niet dat er veel uit een tand komt, maar goed... 8)

(en mocht ik je spreken, dan heb ik ruilinformatie voor je. :mrgreen:)


Flauw hoor, Ruilinformatie. En daar moet ik intrappen? 't zal vast niet over jou gaan, want jij voelt je hier nog prima thuis las ik net :roll: :mrgreen:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
filia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 aug 2009 10:23

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor filia » 20 mar 2010 16:41

Tsja... ik voel me hier inderdaad nog prima thuis, maar dat neemt niet weg dat er soms mensen (lees: mannen) zijn die vinden dat ik hier niet hoor... :-oo
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 20 mar 2010 16:57

Gewoon lekker laten kletsen die mannen ;)

Vrouwen die het nodig vinden om iemand voor je uittezoeken zijn minstens net zo irritant. ](*,)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Freakie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mar 2010 21:03

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Freakie » 24 mar 2010 23:57

aha, volgens mij is het forum over vrijgezellen hier al aardig verandert :P
Grappig hoor.

Ik ben 21 jaar en nog vrijgezel. En ik lees dat veel mensen dit ook wel willen blijven.
Ik kan het me absoluut niet voorstellen. Zou het ook verschrikkelijk vinden. Maar dat komt misschien omdat ik totaal niet tegen alleen zijn kan. Veel te saai en leeg. Maar ja.....

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Napoleon » 25 mar 2010 00:06

Freakie schreef:aha, volgens mij is het forum over vrijgezellen hier al aardig verandert :P
Grappig hoor.

Ik ben 21 jaar en nog vrijgezel. En ik lees dat veel mensen dit ook wel willen blijven.
Ik kan het me absoluut niet voorstellen. Zou het ook verschrikkelijk vinden. Maar dat komt misschien omdat ik totaal niet tegen alleen zijn kan. Veel te saai en leeg. Maar ja.....


Hm.... ik ben ook vrijgezel (en een paar jaar ouder dan jou), maar ik heb "saai" en "leeg" nooit als trefwoorden voor die situatie gezien. Het scheelt misschien ook wel dat ik erg goed met mezelf overweg kan :P Ik sta op zich best wel open voor een relatie, maar een leven lang vrijgezel zijn heb ik nooit echt als schrikbeeld gezien.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor mw » 25 mar 2010 02:25

Wat je vooral leest Freakie is dat mensen het voor nu prima vinden om vrijgezel te zijn, maar niet dat ze hun hele leven vrijgezel willen blijven. Ik zie mijn toekomst ook als getrouwd en hopelijk kids. Maar als ik mijn toekomst ga bekijken door vrijgezelle bril dan zie ik geen saaie en lege toekomst.

Nee, dan ga ik nog meer plezier en verdieping uit mijn werk halen dan ik nu al doe. Ga ik mij nog meer richten op andere mensen, hulp bieden waar ik dat kan, vrijwilligerswerk doen die ik als moeder misschien niet kan doen.

Als ik mijn leven nu vergelijk met leeftijdsgenoten die niet vrijgezel zijn (sommigen al getrouwd en 1 of meerdere kids), dan ben ik blij&dankbaar voor wat ik nu heb. Ik ben blij dat ik eerst kan worden/ben geworden wie ik ben voordat ik een duo ga zijn en kinderen het goede leven moet gaan voorleven.

Owja...alleen zijn is heerlijk! Vind ik.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Vrijgezellen

Berichtdoor *Annette* » 25 mar 2010 11:00

Heb ik weer :mrgreen:...

Een tijdje geleden stond er in het rd een schakeltje van iemand die jarig was, ik roep altijd dat ik nooit met een boer trouw en hier stond boer... is jarig. Dus me ma gelijk hier 'n boer ;)... Ik was in een lollige bui en stuurde er gewoon een smsje heen met gefeliciteerd erin.

Gisteravond werd ik gebeld, herkende het nummer niet magoed was het met boer... :shock:, je kent me niet blabla. Maar ik wou je bedanken voor het smsje met me verjaardag, had er zoveel gehad dat het niet gelijk lukte om iedereen te bedanken. Sja als je er ruim 70 krijg en je ze allemaal wilt terug bellen :-oo. Hij vroeg waar ik woonde, leeftijd, wat voor werk ik deed... Heel verhaal, ik dacht wel even wat heb ik toch ooit gedaan 8-[. Op het einde was het, misschien bel ik je nog wel eens terug :roll:. Volgens mij is die serieus op zoek naar een relatie uit al die meiden/vrouwen die hem gesmst hebben... 't is nog net geen boer zoekt vrouw :mrgreen:.
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
filia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 327
Lid geworden op: 25 aug 2009 10:23

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor filia » 25 mar 2010 14:02

*Annette* schreef: 't is nog net geen boer zoekt vrouw .

Nee, alleen de camera's ontbreken nog...

Wat een drama zeg! En nu zit je te smachten naar een volgend telefoontje? 8)
A mind is like a parachute. It doesn't work if it's closed.

Rienuku

Re: Vrijgezellen

Berichtdoor Rienuku » 25 mar 2010 19:21

filia schreef:
*Annette* schreef: 't is nog net geen boer zoekt vrouw .

Nee, alleen de camera's ontbreken nog...

Wat een drama zeg! En nu zit je te smachten naar een volgend telefoontje? 8)


Anette... Weet je zeker dat ie niks voor je is??? ;) :)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 62 gasten