op jonge leeftijd sexueel contact.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 jan 2009 18:41

Dat dacht/denk ik ook een beetje dat het een ''verzonnen'' verhaal is :oops:
Eigenlijk hoop ik dat ook ik vind het echt erg als ouders zo met kinderen omgaan dan kun je beter opgesloten worden in een huis want stel je voor als je een keer het ''verkeerde'' pad opgaat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 27 jan 2009 19:03

refo-gjv schreef:Nog even een aanvulling in het geval van mijn zusjes. 1 ervan is tijdens het bezorgen een keer gepakt en gepoogd haar te verkrachten. Dat is dus ook onmogelijk. Naast onthouding bied dit ook bescherming tegen dit soort zaken...


Als je getrouwd ben kan het ook gebeuren dat je verkracht wordt.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 jan 2009 19:04

Sommige mensen zijn al heel oud als ze verkracht worden dit vind ik dus ook geen argument om maar een kuisheidsgordel te dragen dan zou je die je hele leven moeten dragen :?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 27 jan 2009 19:55

Bah zeg wat een middeleeuwse praktijk. Ik vraag me af of zulk soort zaken niet strafbaar zijn. Je kind als huis zetten als hij of zij geen kuisheidsgordel wil dragen, wat ziek ben je dan zeg.

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 27 jan 2009 20:20

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit nog voorkomt! :shock: Schandalig gewoon!
Afbeelding

wielrenfan
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2009 13:57

Berichtdoor wielrenfan » 27 jan 2009 20:29

Wat een verbazingwekkend verhaal over de kuisheidsgordel.

1) Ik heb er zelf nog nooit van gehoord.
2) Nu wel en wat verschrikkelijk.
3) Dit mag echt gewoon niet. Volgens de wet is dit denk ik nog strafbaar zelfs. Nou ja, strafbaar, het is gewoon bepaalde rechten van iemand (je kinderen) ontnemen.
4) Ik hoop dat diegene die dit is overkomen toch hopelijk zijn kinderen hier anders in behandeld. En niet het oordeel van zijn ouders hierin te zwaar meeneemt.

Wat een bijzonder verhaal zeg! Je zou er eens mee naar de media moeten stappen. Ik wil wedden dat er documentaires over gemaakt worden... dat dit nog bestond zeg..
Wie vecht kan verliezen
Wie niet vecht heeft al verloren.

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 27 jan 2009 20:34

Volgens mij bestond de kuisheidsgordel in de middeleeuwen al niet eens. En ik kan me dan ook niet voorstellen dat er nu wel mensen zijn die dat hebben. Ik geloof dat eigenlijk niet.

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 27 jan 2009 20:39

Als je zo'n gordel hebt, mag ik hopen voor je dat je geen houten banken in de kerk hebt.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 27 jan 2009 20:57

Wat als je eens aan sex denkt -wat gemiddeld zevenmaal daags gebeurt- en je krijgt een stijve in dat apparaat, doet dat geen pijn dan?
(ik kan het nog steeds niet volledig bevatten)

Gebruikersavatar
cire
Sergeant
Sergeant
Berichten: 388
Lid geworden op: 20 jun 2003 21:37
Locatie: Leiden

Re: op jonge leeftijd sexueel contact.

Berichtdoor cire » 27 jan 2009 21:01

MissCool schreef:
Afgaande op het onderwerp wil ik hier ook wel iets over zeggen. Het is maar goed dat het hele gereformeerde wereldje niet weet wat er zich allemaal afspeelt in de keten, op de achterbanken en waardanook.
Ik ken jongeren uit een dorpje midden op de biblebelt waar iedereen weet wie het met wie heeft gedaan. Ja de jongeren natuurlijk, de ouderen weten hier uiteraard niets van. Toen ik dit via een vriendin hoorde was ik echt geschokt. Ik heb persooonlijk nix tegen sex voor het huwelijk maar hier was ik echt geschokt van. Bijvoorbeeld 3 meisjes uit 1 gezin uit de Gereformeerde Gemeente in Nederland... Alledrie staan ze bekend in het dorp... Zo wordt de oudste het bed van ....(dorp...) genoemd. De jongste is 14 en doet nix voor haar oudste zus onder. De snelweg noemen ze haar geslachtsdeel... Ik ben gewoon vies hier van... Iedereen in dit dorp doet het met iedereen, neven met nichten...
Dvd gebruik en internet zijn dan veilige onderwerpen om over te praten... Zolang de ouders maar niet weten wat er savonds allemaal gebeurd, ik heb het idee dat ze het liever ook niet willen weten...


Tja, met jou fantasie is vast niks mis. Iedereen in dit dorp....

Gebruikersavatar
cire
Sergeant
Sergeant
Berichten: 388
Lid geworden op: 20 jun 2003 21:37
Locatie: Leiden

Berichtdoor cire » 27 jan 2009 21:04

refo-gjv schreef:Om even op jullie vragen terug te komen. Naar het toilet gaan is gewoon mogelijk, zo bijzonder is het nou ook weer niet. We dragen een soort van stalen onderbroek, waar gewoon gaten in zitten voor ontlasting. Enige wat bij een jongen komt kijken is dat hij moet zitten op het toilet.


Een stalen onderbroek :roll: Hoe geloofwaardig...

wielrenfan
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 jan 2009 13:57

Berichtdoor wielrenfan » 27 jan 2009 21:04

@ Cire.

En jij bent naief. Zo dat is eruit.
Want ik woon ook op de Biblebelt en 't is inderdaad zo dat nou net niet
iedereen het zo doet... maar 't gaat de goeie kant op zeg maar.
In plaats van een beetje sarcastisch hierop te reageren, kun je dit beter serieus nemen en moet je hierop actie ondernomen.
Niet met z'n allen schijnheilig blijven doen of maar lekker in de doofpot zetten, maar hier MOET wat mee gedaan worden.

Ik ben zelf niet van gereformeerde gezindte, maar ik ken er genoeg wel van die zeg maar praktiserend veel bezig zijn en dan heb ik het niet over geloven.
Wie vecht kan verliezen

Wie niet vecht heeft al verloren.

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 27 jan 2009 21:07

Pieuwww.... ik snap het ook niet zo goed.
En komen tig vragen bij mij boven borrelen: waar koop je die dingen dan? En ziet niemand dit door je kleding? Het zit toch naar zo n gordel? En iemand zal maar expres of per ongeluk tegen je kont aanstoten, voelt ook wel apart. :?

Maar goed... @ refo-gjv: als jij en je vrouw kinderen mogen krijgen, wil je ook dat jou kinderen een kuisheidsgordel dragen?
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 27 jan 2009 21:10

Hmmm van de Biblebelt doen wel meer van die verhalen de ronde, laat ze lekker gaan...Denk ik dan! Iedereen denkt toch iedereen te kennen, en roddels daarover blijven toch wel!

Gebruikersavatar
ChupaChups
Sergeant
Sergeant
Berichten: 321
Lid geworden op: 29 mei 2007 09:47

Berichtdoor ChupaChups » 27 jan 2009 21:12

Ik geloof niks van het verhaal van die kuisheidsgordel !


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten