Refoweb kids deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 23 okt 2008 15:56

Dat vind ik ook zo gaaf van E&R. Willemijn vinden ze hier ook leuk. Moet alleen de nieuwste dvd nog hebben.
Maar wat is de cloe van het liedje van de kauwgomballenboom???

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 23 okt 2008 15:58

Willemijn....:| Zag op de Wegwijs zelfs petten van 'Willemijn' liggen...Tjoh...en dan hebben ze het over verafgoding van BN'ers..zijn ze bij haar anders nu ook hard mee bezig :?

Juultje77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 788
Lid geworden op: 09 jan 2008 17:53
Locatie: Gelderland

Berichtdoor Juultje77 » 23 okt 2008 16:00

Willemijn tja..... daar worden die meiden helemaal stil van. Echt lachen als je ze voor de dvd ziet zitten.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 okt 2008 16:00

hier ook veel muziek, Elly en Rikkert. Ik vind het echt onwijs hoe simpel, maar hoe waar ook! daar het evangelie in word verteld.
Christiaan kent er ook echt al veel uit zijn hoofd, maar dat geld voor meer liederen, hij is ook helemaal fan van nederland zingt en zit dus elke zaterdagavond aan de buis gekluis erd. Daarnaast hebben we nog wel wat muziek dvd'd van een kinderkoor, soli deo gloria uit urk, een paar van nederland zingt en het jaffo gate qaurtet. Ook maken ze hier zelf heel veel muziek, we hebben een keyboard (elec piano) een aantal gitaren, trommeltjes, mondharmonica, sambabal, tamboerijn, blokfluit. Voor zijn verjaardag krijgt hij waarschijnlijk een drumstel(letje). Muziek maken doet christiaan echt het allerliefst en dan ook bijna de hele dag.

Laura, hoe is het nu met Michael?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 okt 2008 16:02

de kauwgomballenboom hebben ze geschreven voordat ze christen werden, hier hebben we hem ook op cd staan. Ik moet zeggen ik ken wel gekkere nummers.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 okt 2008 16:18

Willemijn vind ik echt een ramp! Opgetut kleintje. Dat kind moet lekker buiten spelen en niet zulke onnatuurlijke DVD's opnemen. Ik denk dat ze de helft van de liederen die ze zingt niet eens snapt. :?

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 23 okt 2008 17:21

Acire schreef:Willemijn vind ik echt een ramp! Opgetut kleintje. Dat kind moet lekker buiten spelen en niet zulke onnatuurlijke DVD's opnemen. Ik denk dat ze de helft van de liederen die ze zingt niet eens snapt. :?


Denk jij dat ze de hele dag zo rond loopt, nou echt niet hoor. Misschien een paar dagen voor de dvd opname, maar dan ook niet meer.

Rosekapje, weet je waar ze hier ook gek van zijn. Op you tube.com kan je bijv. dit is de dag, hosanna aanklikken, dat zijn liederen die werden gezongen tijdens de nederland zingt opname bij de Hoop in Dordrecht. Ze vinden dit bij ons onwijs gaaf. Helaas is onze geluidskaart kapot dus ze hebben het al een tijd niet meer kunnen luisteren, maar met beeld zingen ze zelf gewoon mee.!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 okt 2008 17:36

ik hoorde vroeger nooit muziek van Christelijke zangers en groepen zoals Elly & Rikkert enzo... nooit! Vind ik nu best wel jammer maar ach, tijd genoeg om nog eens te luisteren :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 23 okt 2008 18:12

Heb vroeger ook ontzettend veel christelijke cd's geluisterd, in een kinderkoor gezongen enz. Ken best veel liedjes.
Elly&Rikkert vond/vind ik ook goed! Ze blijven een apart stel :wink: , maar die teksten zijn echt goed en bijbelgetrouw! Ken er heel wat uit mijn hoofd. We hebben dan ook een rijtje cd's staan.
Ben erg blij dat ik vroeger zoveel gehoord en gezongen heb, omdat je het als kind leerde, komt het nu nog heel gemakkelijk naar boven.

Willemijn ben ik ook niet zo'n fan van. Vind persoonlijk psalmen op hele noten voor kinderen ook niet zo leuk. (psalmen zing je op school, op de zondagschool en in de kerk :wink: ) Maar soms vind ik die cd's van de christelijke kinderboekenweek bijvoorbeeld ook een beetje herrie.

Liedjes zoals wij ze zongen op het kinderkoor mis ik soms nu voor de kinderen, het is of heel hip of heel stijf.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 okt 2008 18:46

pol schreef:
Acire schreef:Willemijn vind ik echt een ramp! Opgetut kleintje. Dat kind moet lekker buiten spelen en niet zulke onnatuurlijke DVD's opnemen. Ik denk dat ze de helft van de liederen die ze zingt niet eens snapt. :?


Denk jij dat ze de hele dag zo rond loopt, nou echt niet hoor. Misschien een paar dagen voor de dvd opname, maar dan ook niet meer.

Rosekapje, weet je waar ze hier ook gek van zijn. Op you tube.com kan je bijv. dit is de dag, hosanna aanklikken, dat zijn liederen die werden gezongen tijdens de nederland zingt opname bij de Hoop in Dordrecht. Ze vinden dit bij ons onwijs gaaf. Helaas is onze geluidskaart kapot dus ze hebben het al een tijd niet meer kunnen luisteren, maar met beeld zingen ze zelf gewoon mee.!


je kan op de site van nederland zingt de uitzendingen terug kijken in het archief en die bij de Hoop in Dordrecht zijn inderdaad favoriet hier!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 okt 2008 18:56

je hebt ook zo kinderkoor daar zingen.. bij nederland zingt...

die zingen altijd van die soldaten.. die vind ik zooo leuk om te horen en zien!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 23 okt 2008 18:59

Ik kende die Willemijn helemaal niet, even gekeken op youtube, ze zingt wel zuiver, maar mooi vind ik het echt niet. En ouwelijk. Nee, das niks voor mij hebk al weer gezien :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Berichtdoor LauraC » 23 okt 2008 19:23

Hier nog steeds vallen en opstaan wat betreft drinken, soms drinkt 'ie wel en soms drinkt 'ie niet. Vandaag in totaal 200 cc melk op en wat water. Wel brood gedoopt in water, hele dunne pap met extra melk, overal extra vloeistof doorheen. Vandaag echt moeilijk geweest, echt zo'n dag dat hij alleen maar wil hangen. Pijnstillers gegeven maar die hielpen ook niet. Was blij dat manlief thuiskwam, kon ik even op m'n gemak naar de wc!
Maar goed, ondanks deze probleempjes genieten we volop van hem, en zijn nieuwste aanwinst: een tandje!
Hier wat Michael spam:
Lachen:
Afbeelding

Lief spelen met het 'schat'mandje:
Afbeelding

Winterjas showen (achteraf toch niet zo heel erg groot ;)):
Afbeelding

Tandje poetsen:
Afbeelding

Zie je 'm zitten?:
Afbeelding

Kijk nog maar eens goed:
Afbeelding

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 23 okt 2008 19:27

MissF schreef:Ik kende die Willemijn helemaal niet, even gekeken op youtube, ze zingt wel zuiver, maar mooi vind ik het echt niet. En ouwelijk. Nee, das niks voor mij hebk al weer gezien :D


ze zingt echt niet altijd zuiver hoor, kheb haar een keer gehoord live zeg maar brrr....

tis voor de rest ook niet mijn smaak trouwens.

leuke foto's van michael.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1288
Lid geworden op: 14 sep 2004 19:38
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 23 okt 2008 19:41

super leuke foto's van Michael, die met dat tandje poetsen!!!!! geweldig :D
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten