Leuke uitjes met vrienden/vriendinnen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Leuke uitjes met vrienden/vriendinnen

Berichtdoor Funlover » 04 aug 2008 18:26

Af en toe moet je ondanks je een relatie hebt even wat leuks doen met je vrienden of vriendinnen.

Wie heeft er nog leuke tips om leuke uitjes te doen met je vrienden of vriendinnen (in mijn geval vriendinnen) om de vriendschap weer uit te diepen, even je man/vriend, vrouw/vriendin te ontvluchten. Even bij te kletesn met je vrienden......

Brand los!!!
Dus gewoon een leuk algemeen topic om voor iedereen die wil ideeen op te doen om leuke dingen te doen....!
Laatst gewijzigd door Funlover op 04 aug 2008 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 aug 2008 18:37

De dingen die je met vriend(inn)en doet, kan je misschien ook met je vriend(in)/ man of vrouw doen?

favo hier is: strand, winkelen, zwemmen.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 04 aug 2008 18:42

ergens koffie drinken of lunchen, winkelen, strand/bos...

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 04 aug 2008 18:52

Dagje ontspannen in Sanadome Nijmegen... echt heerlijk!!!
(Ik weet niet hoeveel geld je er aan uit wil geven :oops: )

maar anders blijft een dagje strand of bos ook lekker... of gewoon een heerlijk eind fietsen en ergens aanwippen voor een lunch.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 aug 2008 19:02

Met mijn Guido vriendinnen spreken we bijna elke vakantie af. Eerst steeds in een bepaalde stad ofzo. En dan gewoon lekker shoppen en een museum in als we dat tegen kwamen.
Tot we tot de conclusie kwamen dat we dat helemaal niet wilden, maar we willen gewoon bijkletsen. Met hen kan ik uren en uren achter elkaar doorbomen en praten en kletsen en....
Dus gaan we tegenwoordig gewoon naar 1 van de meiden toe (de meesten hebben nu een eigen huis) om alleen maar te praten. Heerlijk!
Met mijn vriendinnen van hier doen we dat ook vaak. Al spreken we daar sneller mee af om gewoon ff te shoppen of te lunchen in het dorp/stad. Soms nemen we op die avondjes ook een film mee, maar 9 van de 10 keer komen we er niet aan toe.
Dus gewoon lekker thuis bij iemand afspreken en doen waar wij vrouwen voor gemaakt lijken te zijn; praten :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 aug 2008 20:48

Een dagje winkelen o.i.d. net over de grens is ook heel leuk, toch net even iets meer als in eigen land.

Of ga met elkaar naar een (creatieve) workshop van het een of ander of juist iets heel ongewoons (een slipcursus voor mijn part ;) )

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 aug 2008 21:59

Ga met elkaar ergens heen wat je allemaal leuk vind. Een workshop ofzo. Ben je bezig en je kunt lekker kletsen.

windekind
Sergeant
Sergeant

Re: Leuke uitjes met vrienden/vriendinnen

Berichtdoor windekind » 04 aug 2008 22:22

Funlover schreef:Af en toe moet je ondanks je een relatie hebt even wat leuks doen met je vrienden of vriendinnen.
Dat klinkt niet heel positief. :?

Maar wat leuk is: samen koken/eten; filmpje kijken; kanoën!!; picknicken in het park; wijn drinken in het park; een boswandeling maken; samen een huis verven (heb ik de laatste maanden bij erg veel mensen gedaan en je kunt heerlijk kletsen ondertussen -maar als je dat niet doet is het ook niet zo erg); samen naar de kerk en daarna samen theedrinken; een museumjaarkaart kopen en die heerlijk uitbuiten; in de stad ergens op een terrasje of stoepje gaan zitten in de zon en dan mensen kijken.
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

haring
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor haring » 04 aug 2008 22:32

Festival of concert doet het bij mij altijd goed :)
*onderschrift verwijderd door moderator*

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 04 aug 2008 22:58

Vesting of boeren golf, lekker lunchen of picknicken daarna of bbq.

Naar een grote warenmarkt, bv rotterdam, amsterdam enz.

Fietstocht met happen en trappen. Begin je vaak smiddags, afhankelijk welke tocht je uitkiest. En start je met wat drinken en gebak, je fietst naar het volgende restaurant en krijg daar je voor gerecht enz. Tot dat je de route uitgefietst hebt, en je je nagerecht krijgt. Elke keer dus weer in een ander restaurant. De route´s zijn tot nu toe alleen nog maar in zuid-oost nl maar dit hopen ze wel uit te gaan breiden. meer info op www.happenentrappen.nl

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 05 aug 2008 00:47

Ik stuitte net op deze site :mrgreen:
http://www.achteransen.nl/
Die bierfiets lijkt me lachen gieren brullen en dat Totten :schaterlach:

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 05 aug 2008 07:54

Tja..gewoon bij iemand thuis en heerlijk kletsen, dat is wat wij al snel doen. Maar af en toe gaan we naar de bios, naar een echte meidenfilm en daarna nog ff de stad in.

Vorig jaar gingen we nog wel 's skaten om dan halverwege op een bankje neer te ploffen en er het eerste uur niet weg te gaan.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 aug 2008 09:49

Funlover schreef:Wie heeft er nog leuke tips om leuke uitjes te doen met je vrienden of vriendinnen (in mijn geval vriendinnen) om de vriendschap weer uit te diepen, even je man/vriend, vrouw/vriendin te ontvluchten.
Klinkt als elkaar zat zijn ?? :mrgreen: hmmm.. ik ga meestal op de koffie ofzo, en dan nog op een tijd dat m'n man aan het werk is zodat we elkaar gewoon 's avonds zien. Heeeeeel af en toe ga ik weg als m'n man thuis is; dat doet hij ook heeeeel af en toe.
Verder weinig moet ik eerlijk zeggen... ik zit me af en toe echt te verbazen als ik lees dat sommige zo vaak uit/weg zijn :shock: wat ben ik dan burgerlijk :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 05 aug 2008 10:21

windekind schreef:
Funlover schreef:Af en toe moet je ondanks je een relatie hebt even wat leuks doen met je vrienden of vriendinnen.
Dat klinkt niet heel positief. :?

Hahaha nu ik het zo overlees zie ik dat ook ja.
Zo bedoelde ik het in het allerminste.
Maar ik bedoelde meer zo van of je wel of niet een relatie hebt het is goed om je eigen vrienden en vriendinnen wat leuks te doen.

Het kwam denk ik meer dat ik zo omschreef omdat ik veel vriendinnen en vrienden oftewel mensen ken die opeens geen tijd meer hebben voor hun vrienden of vriendinnen...!
Maar had het beter moeten verwoorden

Dank voor de leuke tips trouwens.
Ik vind picknicken ook altijd erg gezellig met een vriendin!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

goshen
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor goshen » 05 aug 2008 10:52

Mijn tip: ga met je vriendinnen op makreel vissen op de Noordzee.

Vorige week ook gedaan en dat is uitstekend bevallen. Maar de 70 vissers aan boord waren 100% mannelijk dus ik kan me voorstellen dat dit door vrouwen niet wordt leuk gevonden.

Terug naar “Archief”