Vreemd gaan?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ikke3310

Berichtdoor ikke3310 » 05 jun 2003 07:47

Ja maar jij snapt mij niet. Ik heb het niet over JOUW relatie alleen! Er leven nog meer mensen op deze aardbol als jij en je vriend hoor! En er zijn mensen waar het wel zo werkt.

Ikke3310 :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 jun 2003 07:49

kan ik me niet voorstellen..... ik snap neit dat je het goed zou vinden als je vriend/vriendin met een ander zoent.. daar kan ik niet bij..

ikke3310

Berichtdoor ikke3310 » 05 jun 2003 07:57

Daar heb ik nou zo'n hekel aan he, dat krampachtige gedoe. Zo van mijn vriend(in) is van mij dus hij mag niet kijken naar andere dames, er zeker niet mee praten of uitgaan, hij mag niemand bellen of smsen BEHALVE mij! Ik vind dat echt walgelijk! Maar goed, moet iedereen voor zich weten. Als het slachtoffer er zich prettig bij voelt, tja wrm niet dan? :x

Ikke3310 :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 jun 2003 07:59

ikke3310 schreef:Daar heb ik nou zo'n hekel aan he, dat krampachtige gedoe. Zo van mijn vriend(in) is van mij dus hij mag niet kijken naar andere dames, er zeker niet mee praten of uitgaan, hij mag niemand bellen of smsen BEHALVE mij! Ik vind dat echt walgelijk! Maar goed, moet iedereen voor zich weten. Als het slachtoffer er zich prettig bij voelt, tja wrm niet dan? :x

Ikke3310 :mrgreen:


dat zeg ik niet ikke!!! nu zeg je dingen die ik niet zeg! ik vind dat je vriend/vriendin best met anderen mag praten en uitgaan en bellen en smsen, maar ik vind zoenen met een ander te ver gaan!!

ikke3310

Berichtdoor ikke3310 » 05 jun 2003 08:04

Nou ik vind zoenen dan ook nog wel kunnen. Wrm niet zou ik zeggen. Laat elkaar lekker vrij! Dat hou je het langste vol!

Ikk3310 :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 jun 2003 08:05

ikke3310 schreef:Nou ik vind zoenen dan ook nog wel kunnen. Wrm niet zou ik zeggen. Laat elkaar lekker vrij! Dat hou je het langste vol!

Ikk3310 :mrgreen:


waarom wel?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 05 jun 2003 08:20

Dat hangt er net vanaf: want tussen zoenen en zoenen zit een hoop verschil.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 05 jun 2003 10:05

ja, maar als ik mijn vriendin met een ander zag zoenen, zou ik me toch behoorlijk (censuur) voelen.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 05 jun 2003 10:08

Je kunt ook iemand gewoon drie zoenen geven op de wangen.


Maar je kunt ook zoenen en daar bedoel ik mee: dat mensen ook elkaar aanraken met de handen en elkaar goed vast pakken. (snapsz?)

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 05 jun 2003 10:19

Evelien schreef:Je kunt ook iemand gewoon drie zoenen geven op de wangen.


Maar je kunt ook zoenen en daar bedoel ik mee: dat mensen ook elkaar aanraken met de handen en elkaar goed vast pakken. (snapsz?)


ja, maar drie zoenen op de wang is een uiting van vriendschap, dat omschrijf ik als een zoen geven, niet als zoenen. zoenen omschrijf ik als een sensueel ritueel, waarbij de monden van beide zoenpartners elkaar enkele malen voor langere tijd raken.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 05 jun 2003 10:29

ja dat is zo.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 jun 2003 10:55

Napoleon schreef:
Evelien schreef:Je kunt ook iemand gewoon drie zoenen geven op de wangen.


Maar je kunt ook zoenen en daar bedoel ik mee: dat mensen ook elkaar aanraken met de handen en elkaar goed vast pakken. (snapsz?)


ja, maar drie zoenen op de wang is een uiting van vriendschap, dat omschrijf ik als een zoen geven, niet als zoenen. zoenen omschrijf ik als een sensueel ritueel, waarbij de monden van beide zoenpartners elkaar enkele malen voor langere tijd raken.


ja, en daarom vind ik dat je niet mag zoenen met een ander.... maar goed je moet het zelf weten, ikke3310 vind het normaal.. ik zou niet eens willlen en ik zou me stom voelen als ik zag dat mijn vriend met een ander zoent.. doe ik het dan neit geod genoeg ofzo?? :| :| :|

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 05 jun 2003 11:09

trijntjejohanna schreef:doe ik het dan neit geod genoeg ofzo?? :| :| :|


of je het al of niet goed doet weet ikniet, wat ik wel weet is dat mijn vriendin gelijk de laan uitgaat als ik ze met een ander zie zoenen (gelukkig doet ze dat niet :D )
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 05 jun 2003 12:20

Napoleon schreef: zoenen omschrijf ik als een sensueel ritueel, waarbij de monden van beide zoenpartners elkaar enkele malen voor langere tijd raken.


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een omschrijving... ik lach me krom!!

Zoenen met iemand terwijl je verkering hebt met een ander vind ik niet kunnen. 3 zoenen natuurlijk wel... dat vind ik heel normaal. Zoenen is iets wat bij geliefden hoort. (whaa dat woord :shock: ) en dat doe je dus niet meerderen, tenzij je niet monogaam bent...

Gebruikersavatar
butterfly
Luitenant
Luitenant
Berichten: 536
Lid geworden op: 13 sep 2002 16:43

Berichtdoor butterfly » 05 jun 2003 15:19

Napoleon schreef:
trijntjejohanna schreef:doe ik het dan neit geod genoeg ofzo?? :| :| :|


of je het al of niet goed doet weet ikniet, wat ik wel weet is dat mijn vriendin gelijk de laan uitgaat als ik ze met een ander zie zoenen (gelukkig doet ze dat niet :D )


pfft inderdaad zeg als mn vriend dat zou doen arghh :x Dus helemaal met Napoleon eens :mrgreen:
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 gasten

cron