Wat is je beroep/werk?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Mary Pickford
Mineur
Mineur
Berichten: 108
Lid geworden op: 26 mei 2008 11:29

Berichtdoor Mary Pickford » 05 jun 2008 12:43

Ow, pardon.. ik zie het al... :)
Onderschrift? Nee, doe ik niet aan. Onzin.

CGK<3
Luitenant
Luitenant
Berichten: 710
Lid geworden op: 02 feb 2007 16:57

Berichtdoor CGK<3 » 05 jun 2008 12:47

Gershwin schreef:En nu aan het solliciteren? Volgens mij kán het niet moeilijk zijn om ergens leraar Duits te worden... :)
Haha ja vast, Pieter Zandt Kampen kon het wel geloof ik. Maar de enige reden waarom ik het dit jaar gedaan heb is omdat het op mijn eigen oude school was, het gereformeerde Greijdanus College in Zwolle. Op andere scholen durf ik zoiets niet aan :oops:

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 05 jun 2008 13:25

Leraren Duits zijn er te weinig

Solliciteer bij ons!!!

Zal je niet spijten

JFC in Barneveld Leuke en moderne school met goed christelijk gehalte;-)

Gebruikersavatar
Tuinfluiter
Majoor
Majoor
Berichten: 1736
Lid geworden op: 23 feb 2008 15:50
Locatie: Noord-Brabant

Berichtdoor Tuinfluiter » 05 jun 2008 14:40

Nou ik ben heel leuk gastouder en huisvrouw :D

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 jun 2008 15:37

Galateia schreef:Zow, dat is idd zeldzaam. Ik durf juist mijn cv niet meer naar scholen te sturen...


Hoe bedoel je dat, Galateia? Bang dat ze je meteen overal willen hebben?

@ CGK<3: ik begrijp dat wel, doordat ik destijds de rector vrij goed kende durfde ik het ook wel aan toen hij mij vroeg om tijdelijk docente te worden, altijd iemand op wie je makkelijk terug kunt vallen... het was ook nog 'ns mijn oude middelbare school inderdaad.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 05 jun 2008 16:18

Dat lijkt me niks om zo direct op je oude school weer te komen. Niet dat ik ruzie heb met leraren ofzo, maar nee. Ze weten veelste veel van mij.

MAar CGK<3, ik weet niet of op de PZ nog nodig is, maar leuke school hoor.
Leef je droom.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 05 jun 2008 16:23

Ik was 1 jaar van school toen en de docenten vonden mij -op mijn regelmatige 'afwezigheid'- na een vrij brave leerling, denk ik, dus daar was ik niet bang voor. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 05 jun 2008 16:23

ik ga informeren hoe het zit met 24 uurs zorg. Misschien dat ik dat wel ga doen.

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 jun 2008 22:09

Evelien schreef:ik ga informeren hoe het zit met 24 uurs zorg. Misschien dat ik dat wel ga doen.

Okeej! Klinkt wel behoorlijk intensief..... ?

Voor de verdiensten kan je tegenwoordig beter in de commerciële zorg zitten dan bij een overheids-instelling.
Mijn zus werkt tegenwoordig bij een commercieël verpleegtehuis, ze heeft het er prima naar haar zin. Ze krijgt nu tenminste de tijd om de cliënten de tijd en zorg te geven die ze nodig hebben, vroeger werkte ze in de wijkverpleging en kreeg ze gewoon een bepaald aantal minuten om de cliënt de medicijnen toe te dienen of uit/in bed te helpen, en wat er verder allemaal nodig was...... geen tijd.....
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Gebruikersavatar
hananja
Sergeant
Sergeant
Berichten: 330
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:29
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor hananja » 06 jun 2008 00:33

Ik ben op dit moment officieel part-time cassière, maar in praktijk is het wel fulltime. Na de zomer wil ik beginnen aan de lerarenopleiding Engels. Toen ik net van de middelbare school kwam (zonder diploma overigens, nog steeds) dacht ik dat ik nooit genoeg overwicht zou hebben op een klas, maar na afgelopen jaar op het Flevofestival beveiliging te hebben gedaan en in mn werk ook regelmatig mensen op dingen aangesproken te hebben zie ik het wel zitten. De grote bek kan ik wel hebben, zo lang de mensen geen leiding over me hebben en niet even oud zijn :mrgreen:
Ik denk niet dat ik er direct naast ga werken, maar als ik over een paar jaar getrouwd ben denk ik wel dat ik duaal ga studeren omdat je in de praktijk dingen veel makkelijker oppikt dan wanneer je maar een beetje duf op je stoel zit, en het verdient ook wat beter .

Galateia
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 20 apr 2007 11:54

Berichtdoor Galateia » 06 jun 2008 06:41

LeChat schreef:
Galateia schreef:Zow, dat is idd zeldzaam. Ik durf juist mijn cv niet meer naar scholen te sturen...


Hoe bedoel je dat, Galateia? Bang dat ze je meteen overal willen hebben


Zo bedoel ik het inderdaad.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 06 jun 2008 11:01

smArtjan schreef:
Evelien schreef:ik ga informeren hoe het zit met 24 uurs zorg. Misschien dat ik dat wel ga doen.

Okeej! Klinkt wel behoorlijk intensief..... ?

Voor de verdiensten kan je tegenwoordig beter in de commerciële zorg zitten dan bij een overheids-instelling.
Mijn zus werkt tegenwoordig bij een commercieël verpleegtehuis, ze heeft het er prima naar haar zin. Ze krijgt nu tenminste de tijd om de cliënten de tijd en zorg te geven die ze nodig hebben, vroeger werkte ze in de wijkverpleging en kreeg ze gewoon een bepaald aantal minuten om de cliënt de medicijnen toe te dienen of uit/in bed te helpen, en wat er verder allemaal nodig was...... geen tijd.....


Het ligt er heel erg aan hoor waar je werkt. (ik werk ook in de thuiszorg) en vanmorgen had ik maar 4 clienten voor allemaal een uur en bij sommige ben je in 20 min al klaar omdat die het meeste allemaal zelf doen. Dan heb ik nog 40 min over om leuke dingen met de mensen te doen! En al blijf ik 1.30 uur maakt ook niet uit. Alleen ben ik dan wel later bij een volgende client

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 06 jun 2008 11:02

ik ben Systeembeheerder bij een groot installatie bedrijf

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 06 jun 2008 12:34

liefie schreef:Het ligt er heel erg aan hoor waar je werkt. (ik werk ook in de thuiszorg) en vanmorgen had ik maar 4 clienten voor allemaal een uur en bij sommige ben je in 20 min al klaar omdat die het meeste allemaal zelf doen. Dan heb ik nog 40 min over om leuke dingen met de mensen te doen! En al blijf ik 1.30 uur maakt ook niet uit. Alleen ben ik dan wel later bij een volgende client


Maar Liefie, dan zou je toch zeggen dat de indicatie van die client niet klopt? 40 minuten over lijkt me wel heel veel!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 06 jun 2008 12:43

Onze clienten hebben allemaal een hele ruime indicatie Heerlijk! Je hebt alle tijd voor de clienten.
Zo hoort het ook vind ik zelf maar op veel plaatsen is dit niet mogelijk jammer genoeg


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten