nieuwe fiets

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 16 jun 2008 11:45

ik heb momenteel deze:

Afbeelding

waarschijnlijk willen we gewoon beiden dezelfde fiets aanschaffen maar vind het een beetje zonde om het nu te doen terwijl we eigenlijk bijna nooit fietsen

kees314
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 okt 2007 14:33

Berichtdoor kees314 » 16 jun 2008 12:13

m
Laatst gewijzigd door kees314 op 31 jul 2009 22:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jun 2008 12:29

Onzichtbaar ;)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

gempa
Kapitein
Kapitein
Berichten: 992
Lid geworden op: 18 mei 2008 12:20

Berichtdoor gempa » 16 jun 2008 12:55

kees314 schreef:wat denken jullie van deze, een echte "refofiets"?

Afbeelding

gaaf!!!!!!

André

Berichtdoor André » 16 jun 2008 13:18

kees314 schreef:wat denken jullie van deze, een echte "refofiets"?

(Plaatje mogelijk niet te zien, kan iemand mij uitleggen hoe ik plaatje zichtbaar maak)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.bank ... rfiets.jpg
Zo bedoel je?

"refofiets"

Of zo?

Afbeelding

(Als je even op 'quote' klikt kun je zien hoe ik dat heb gedaan. Daarna niet op oke klikken maar gewoon vorige pagina in je browser)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jun 2008 17:14

DonWoozy schreef:waarschijnlijk willen we gewoon beiden dezelfde fiets aanschaffen maar vind het een beetje zonde om het nu te doen terwijl we eigenlijk bijna nooit fietsen

Dit snap ik niet: waarom wil je allebei dezelfde fiets? En waarom koop je een fiets als je nooit fietst? (Ik kan me niet voorstellen dat je nooit fietst...)

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 16 jun 2008 17:30

Lalage schreef:
DonWoozy schreef:waarschijnlijk willen we gewoon beiden dezelfde fiets aanschaffen maar vind het een beetje zonde om het nu te doen terwijl we eigenlijk bijna nooit fietsen

Dit snap ik niet: waarom wil je allebei dezelfde fiets? En waarom koop je een fiets als je nooit fietst? (Ik kan me niet voorstellen dat je nooit fietst...)


ehm ik denk dat je het verkeerd leest :roll: ik zeg al dat ik het waarschijnlijk niet ga doen omdat ik weinig fiets :|

Gebruikersavatar
Maneah
Sergeant
Sergeant
Berichten: 367
Lid geworden op: 02 mei 2008 18:37

Berichtdoor Maneah » 17 jun 2008 20:07

De link naar de 'refofiets' kan ik niet zien, maar het is toch niet een oma-fiets als mijne? :)

Ik heb vorige week beloten om er nog een vervoermiddel op 2 wielen bij aan te schaffen. Dit 'beestje' zal mij vanaf nu op m'n werk brengen. Dan heb/krijg ik gelukkig niets meer met stakingacties of andere fratsen te maken. Pff, wat een euries moet je daar voor neertellen zeg.. maar ja, dat liever dan op een lelijke puch of zo'n standaard-scootertje te moeten rijden.
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 17 jun 2008 21:18

Ik heb nog echt zo'n ouderwetse oma fiets. Niet zo'n standaard maar met gehaakt jasbeschermer. Heb wel vanavond eindelijk de leren zadel eraf laten halen, was hem helemaal zat, dus nu een wat zachtere.
En mijn fiets is van mijn overgrootmoeder geweest. :D
Leef je droom.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 17 jun 2008 21:24

Ik heb vanavond besloten om m'n fiets toch maar klaar te laten maken, kon 'm voor 150 euro klaar laten maken door een 'beunhazer', eerst wilde ik een nieuwe kopen, maar als je 'm zo naar de fietsenmaker brengt krijg je er ook niks voor...Dus ik laat 'm eerst maar klaar maken, en zie dan wel weer verder....
M'n fiets is verder nog niet echt 'af', maar de versnelling ligt totaal i nde vernieling, had eigks alleen nog maar de 7e versnelling, moest ik laatst halverwege een heuvel op mn fiets stappen, en verder omhoog fietsen :lol:
Dan moet ik straks maar weer veel gaan fietsen, dat gebeurt de laatste tijd ook te weinig!

Rolf

Berichtdoor Rolf » 17 jun 2008 21:35

Versnellingen werken soms niet meer door uitgerekte kabels. Als de
afstelling dan in orde gemaakt is, doen alle versnellingen het weer.
Maar er kunnen ook andere mankementen optreden.

Voor €100,- is er een goede fiets met 7 versnellingen te koop.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 18 jun 2008 07:52

Aangezien ik vrij lang ben, moet ik dus ook een 'grotere' fiets, en die zijn meestal wel wat prijziger! En deze fiets fietst gewoon heerlijk, dus vandaar dat ik m uiteindelijk toc laat maken ;-)

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 jun 2008 13:01

Ik heb gisteravond de lichtblauwe Gazelle orange plus met 7 versnellingen besteld via internet... dat scheelt me een hoop geld! Van mijn schoonfamilie hoorde ik dat zij ook allemaal op zulke fietsen rijden en dat ze er erg tevreden mee zijn. Dus hopelijk wordt die fiets binnenkort bij mij thuis bezorgd :)

Rolf

Berichtdoor Rolf » 18 jun 2008 17:32

Een te klein frame is inderdaad niet plezierig. Bij de onderste stand van
de trapper moet het been ongeveer gestrekt zijn (volgens mij).

Gazelle Orange plus.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 19 jun 2008 11:00

Lalage schreef:Ik heb gisteravond de lichtblauwe Gazelle orange plus met 7 versnellingen besteld via internet... dat scheelt me een hoop geld! Van mijn schoonfamilie hoorde ik dat zij ook allemaal op zulke fietsen rijden en dat ze er erg tevreden mee zijn. Dus hopelijk wordt die fiets binnenkort bij mij thuis bezorgd :)


ik zei het nog tegen je he :mrgreen:
ik heb mijn fiets ook via internet besteld en ben er echt erg tevreden over. Goede en snelle levering en service! en 200, - goedkoper dan in de winkel...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten