Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 apr 2008 23:36

Welk merk dan wel, Gerdien en Smurffie?

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 apr 2008 06:15

Gerdien B. schreef:
Smurffie schreef:Rembo is echt niet mijn smaak :oops: Wat heeft iedereen toch met Rembo? :)


Het is ook mijn smaak niet en zal het niet snel aan doen dus ;)

Ach, de rest van de jurken is mijn smaak niet ;) Behalve Linea Raffaeli, daar zit ook wel wat moois tussen. Bij het passen heb ik ook een jurk aangehad met sleepje en gewoon simpele maar mooie stof. Die was heel mooi, maar ik voelde me er niet mezelf in.

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 10 apr 2008 07:50

Ik zat net te denken ik vind eigenlijk alleen Rembo en zo'n ander merk leuk, ik kon ff niet op de naam komen maar idd het is Linea Raffaeli, die heeft ook wel aparte dingen:) Ik had een jurk gezien die ik wel super mooi vond, maar de verkoopster zei: je mag hem wel passen, maar waarschijnlijk vind je hem dan zo mooi dat je geen andere meer wil en deze is wel errug duur, dus da's niet handig. Hij had allemaal lapjes en frummeltjes, en was errug stoer, maar ja zoveel geld had ik er toch niet voor over.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 10 apr 2008 07:59

http://www.bruidsmode-marieke.nl/

hier staan ook mooie jurken tussen.

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 10 apr 2008 09:27

Acire schreef:Welk merk dan wel, Gerdien en Smurffie?


Ik heb geen verstand van merken, dus het kan me niet zoveel schelen welk merk het is :mrgreen:

Ik zag alleen dat er tussen de jurken van Rembo (toen ik erop googlede) niets voor mij tussen zat :wink:

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 apr 2008 11:04

haha... hier idem dito.
heb niets met merken maar weet wel wat ik zou willen :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 10 apr 2008 11:18

Ghehe, ik zou wel met Lalage trouwjurken kunnen shoppen geloof ik ;)
Wat een gave dingen zitten daar tussen zeg!

(oh, ik hoef daar nog heeeeeelemaal niet naar te kijken, laat Marnix het maar niet lezen :P)
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 10 apr 2008 13:23

ik heb mijn trouwjurk van het merk Sincerity maar ik heb mijn jurk uitgekozen omdat ik hem helemaal geweldig vind en niet om het merk :D

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 10 apr 2008 17:33

Ik heb een merkloze jurk. Of naja, niet zo'n bekend merk. Het leuke daarvan is, dat niemand ooit deze jurk en zeker niet de combi aan zal hebben (of met een beetje toeval natuurlijk). dat vond ik dan wel weer leuk.
Ik vind Rembo en Linea Raffaeli geweldig, maar ik wil ooit zoiets voor een gala ofzo, niet om in te trouwen. Al zou ik, als ik nu zou trouwen, wel zo'n hele donkergroene met bloemen erg mooi vinden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Berichtdoor Lenny » 22 apr 2008 11:17

ik heb dinsdagavond een afspraak bij Fashionata. ben benieuwd!!

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Berichtdoor Bumba » 22 apr 2008 12:09

Ik heb mijn trouwjurk zelf gemaakt! Ik had een losse rok, beetje strak model met een sleep die er ook weer vanaf kon. Er boven een haltertop (waar alles netjes bedekt bleef :mrgreen: ) en voor in de kerk een stola over mijn blote schouders.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Berichtdoor ajl » 22 apr 2008 14:32

Smurffie schreef:Owja..Als je op vrijdagmiddag om 15:00 uit Bleskensgraaf vertrekt richting Nunspeet..hoe groot is de kans op file dan? :shock:

Owja, Raaf, we trouwen in de Oenenburgkerk (denk ik, ik weet niet of het gebruikelijker is om in de dorpskerk te trouwen?) Chr. ger. Kerk in ieder geval.


In de dorpskerk kan je mooiere foto's maken! Ook voor bezoek dat niet uit de buurt komt, is de dorpskerk makkelijker te vinden! Ik ben zelf ook in de dorpskerk getrouwd, terwijl ik altijd naar de oenenburgkerk ging.

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 22 apr 2008 18:23

ajl schreef:
Smurffie schreef:Owja..Als je op vrijdagmiddag om 15:00 uit Bleskensgraaf vertrekt richting Nunspeet..hoe groot is de kans op file dan? :shock:

Owja, Raaf, we trouwen in de Oenenburgkerk (denk ik, ik weet niet of het gebruikelijker is om in de dorpskerk te trouwen?) Chr. ger. Kerk in ieder geval.


In de dorpskerk kan je mooiere foto's maken! Ook voor bezoek dat niet uit de buurt komt, is de dorpskerk makkelijker te vinden! Ik ben zelf ook in de dorpskerk getrouwd, terwijl ik altijd naar de oenenburgkerk ging.


Ah, bedankt voor de tip :)

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 22 apr 2008 19:15

Ik heb net ook een kaart gezien en zou niet denken dat het een trouwkaart is. Als de namen er niet stonden zou je denken dat het een beterschap of condoleance kaart was.
Is een kaart waar een tak met bloempjes gekleurd is waarvan de helft groen is. Verder zijn de achtergrond van diezelfde bloemen grijs. Kan er zo geen plaatje van vinden.
Het zou best je smaak kunnen zijn, maar denk niet dat bedoeling is dat mensen het zo zien.
Leef je droom.

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Berichtdoor Memmem » 22 apr 2008 19:30

Loucom schreef:Ik heb net ook een kaart gezien en zou niet denken dat het een trouwkaart is. Als de namen er niet stonden zou je denken dat het een beterschap of condoleance kaart was.
Is een kaart waar een tak met bloempjes gekleurd is waarvan de helft groen is. Verder zijn de achtergrond van diezelfde bloemen grijs. Kan er zo geen plaatje van vinden.
Het zou best je smaak kunnen zijn, maar denk niet dat bedoeling is dat mensen het zo zien.

Volgens mij heb ik de zelfde gezien. (van G en G) We vonden met z'n allen het geen echte trouwkaart.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten