Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 28 apr 2008 14:57

Heeft er hier iemand een tip voor een goeie fotograaf uit de omgeving Amersfoort?

En voor een goeie bruidswinkel in die omgeving? (Amersfoort, Veenendaal, Ede)

Alvast bedankt!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 28 apr 2008 15:11

Wij hebben zaterdag ons trouwalbum opgehaald bij Mario van Voorst uit Bodegraven. Hij maakt het liefst digitale boeken, is zeer creatief en superleuk. Hij lacht de hele dag, stelt ons op ons gemak. Dit zie je aan alle foto's, we staan er heel ontspannen op. Fotosessie was dan ook errug leuk!! Kijk eens op zijn website www.mariovanvoorstfotodesign.nl of bel hem eens op voor een vrijblijvend gesprek. Hij komt zeker ook naar A'foort toe!!!

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 28 apr 2008 15:16

En wat voor prijzen hanteert hij dan?(hoef je niet perse te zeggen hoor) Ik weet wel wie hij is, heb ook een bruiloft gehad waar hij fotograaf was. Maar ik heb het idee dat hij heel duur is.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 28 apr 2008 15:43

Wij hadden een erg leuke fotograaf, niet zo duur (vergeleken bij trouwreportages bij fotozaken tenminste) Ik pb wel even.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 28 apr 2008 15:55

Memmem schreef:
Loucom schreef:Ik heb net ook een kaart gezien en zou niet denken dat het een trouwkaart is. Als de namen er niet stonden zou je denken dat het een beterschap of condoleance kaart was.
Is een kaart waar een tak met bloempjes gekleurd is waarvan de helft groen is. Verder zijn de achtergrond van diezelfde bloemen grijs. Kan er zo geen plaatje van vinden.
Het zou best je smaak kunnen zijn, maar denk niet dat bedoeling is dat mensen het zo zien.

Volgens mij heb ik de zelfde gezien. (van G en G) We vonden met z'n allen het geen echte trouwkaart.


Ja klopt was die, zag hem bij mijn buren en hun vonden het ook al geen trouwkaart en hadden van meer gehoord.
Leef je droom.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 28 apr 2008 19:42

M'n broer had ook een super gave fotograag. Een vrouw, eentje uit Leusden dacht ik...!
En die was vast ook niet duur.
Krijg je ook een cd met alle foto's!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
em_ma
Kapitein
Kapitein
Berichten: 919
Lid geworden op: 10 feb 2008 13:06
Locatie: provincie utrecht
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 28 apr 2008 19:52

88alries88 schreef:Heeft er hier iemand een tip voor een goeie fotograaf uit de omgeving Amersfoort?

En voor een goeie bruidswinkel in die omgeving? (Amersfoort, Veenendaal, Ede)

Alvast bedankt!


Bij mij in de buurt zit bruidssalon Valkengoed (Afoort). Ik vind t er altijd erg mooi uitzien, hierbij heb je de link:
http://www.bruidssalon-valkengoed.nl/cr ... 2580&pg=12

k Heb geen idee of de prijsklasse is wat je zoekt. Sukses!
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Berichtdoor Sabra » 28 apr 2008 22:19

88alries88 schreef:Heeft er hier iemand een tip voor een goeie fotograaf uit de omgeving Amersfoort?

En voor een goeie bruidswinkel in die omgeving? (Amersfoort, Veenendaal, Ede)

Alvast bedankt!


http://www.cheeseworks.nl

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 29 apr 2008 07:42

Dank jullie! :D

Kben er wel achter dat een fotograaf echt wel duur is! Funlover, weet jij toevallig de naam van die vrouw uit Leusden?

em_ma: Valkengoed ken ik wel, alleen heb ik daar niet zulke goeie berichten over gehoord. Kheb van verschillende gehoord dat de trouwjurk voor de laatste keer vermaakt was, en dat ze m daarna niet meer hoefde te passen. 1 iemand stond daar toch op, en toen bleek hij nog niet goed. Een ander had een jurk met een hoepel, maar die was te kort geworden dus moest ze de hoepel weglaten en het zag er niet uit!!
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 29 apr 2008 07:52

valkengoed is ook best duur!!!

Anastasi in Nieuwegein is goedkoop en goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 apr 2008 08:04

Ik heb mijn jurk bij Valkengoed gekocht en dat ging prima. Ik heb bij het afpassen wel een vriendin meegenomen die verstand heeft van kleding en naaien.

Gebruikersavatar
88alries88
Luitenant
Luitenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 mar 2008 15:24

Berichtdoor 88alries88 » 29 apr 2008 08:19

Valkengoed ziet er altijd wel aantrekkelijk uit. Maar ik denk dat ik liever naar Anastasia ga! Die prijzen vallen me alles mee!! Als het ff kan wil ik daar toch niet teveel geld aan uitgeven...Heb je bij Anastasia trwns ook accessoires enz?
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 29 apr 2008 09:24

Jurk had ik bij Aphrodite vandaan in Barneveld. Duurste jurk (zonder toeters en bellen) is 900 euro. Maar ze hebben ook voor veel minder. De service is alleen niet fantastisch, maargoed, ik was niet zo moeilijk en vond het al snel best. Als je over alle kledingstukken zoals schoenen, sluier, jasjes etc etc lang na wilt denken, dan zijn ze niet zo geweldig. Wel goedkoop :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 29 apr 2008 11:03

88alries88 schreef:Valkengoed ziet er altijd wel aantrekkelijk uit. Maar ik denk dat ik liever naar Anastasia ga! Die prijzen vallen me alles mee!! Als het ff kan wil ik daar toch niet teveel geld aan uitgeven...Heb je bij Anastasia trwns ook accessoires enz?


Anastasia heeft volgens mij alleen schoenen...

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Berichtdoor bloempie » 29 apr 2008 11:54

Afbeelding

Hier een foto van mij in m'n trouwjurk. Ik had ook dat mijn jurk aan de bovenkant niet bij alle houdingen perfect tegen m'n lichaam aan bleef zitten. En met het knielen in de kerk zat ik daar toch wel over in. Daarom hebben ze bij de bruidswinkel speciale strips gegeven die je aan de binnenkant van je jurk plakt. Rechtop gaan staan en over de buitenkant van je jurk wrijven, waardoor de strips ook aan je huid plakken. Werkte bij mij perfect en er was niets van te zien!
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 107 gasten