Suggesties voor betaalbare jurken, andere adviezen, etc, zijn van harte welkom

Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:Gefeli!
Dat haal ik denk ik niet
Veel succes met de voorbereidingen! Wat voor soort bruiloft wil je? Veel/weinig mensen, duur/goedkoop, andere wensen..?
JialiKelly schreef:Gefeliciteerd =)
Betaalbare jurk? Koop net als ik gewoon een avondjurk, maar 200 euro :p
En je hebt nog een jaar de tijd joh, lang zat
Smurffie schreef:Hippieblijhoofd schreef:Gefeli!
Dat haal ik denk ik niet
Veel succes met de voorbereidingen! Wat voor soort bruiloft wil je? Veel/weinig mensen, duur/goedkoop, andere wensen..?
Weinig mensenWe hebben zo'n 50 vaste daggasten, inclusief kinderen. En daar doen we het heel de dag mee ook
Lekker rustig en inderdaad ook goedkoper, omdat we liever meer geld in de inrichting van het huis steken. En aangezien we maar een jaar hebben om flink te sparen, zou een grote bruiloft niet eens kunnen. Daarbij komt dat, als je de 1 uitnodigt (bijvoorbeeld collega), je andere collega's ook moet uitnodigen en zo blijf je bezig. Vandaar een kleine club mensen
Hippieblijhoofd schreef:Smurffie schreef:Hippieblijhoofd schreef:Gefeli!
Dat haal ik denk ik niet
Weinig mensenWe hebben zo'n 50 vaste daggasten, inclusief kinderen. En daar doen we het heel de dag mee ook
Lekker rustig en inderdaad ook goedkoper, omdat we liever meer geld in de inrichting van het huis steken. En aangezien we maar een jaar hebben om flink te sparen, zou een grote bruiloft niet eens kunnen. Daarbij komt dat, als je de 1 uitnodigt (bijvoorbeeld collega), je andere collega's ook moet uitnodigen en zo blijf je bezig. Vandaar een kleine club mensen
Begrijp ik het nu goed als ik zeg dat die 50 mensen de enige mensen op je bruiloft zijn, of heb je 's avonds ook nog een groot feest?
Ik vind 50 daggasten namelijk best veel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten