Smurffie en kerel gaan trouwen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Smurffie en kerel gaan trouwen

Berichtdoor Smurffie » 07 apr 2008 21:05

24 april 2009 :D

Suggesties voor betaalbare jurken, andere adviezen, etc, zijn van harte welkom 8)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 apr 2008 21:07

Gefeli!
Dat haal ik denk ik niet :P

Veel succes met de voorbereidingen! Wat voor soort bruiloft wil je? Veel/weinig mensen, duur/goedkoop, andere wensen..?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 07 apr 2008 21:08

Gefeli :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 apr 2008 21:12

Super! Gefeliciteerd joh!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 07 apr 2008 21:12

Gefeliciteerd =)

Betaalbare jurk? Koop net als ik gewoon een avondjurk, maar 200 euro :p

En je hebt nog een jaar de tijd joh, lang zat :D
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 apr 2008 21:12

Hippieblijhoofd schreef:Gefeli!

Veel succes met de voorbereidingen! Wat voor soort bruiloft wil je? Veel/weinig mensen, duur/goedkoop, andere wensen..?

Weinig mensen :) We hebben zo'n 50 vaste daggasten, inclusief kinderen. En daar doen we het heel de dag mee ook :P Lekker rustig en inderdaad ook goedkoper, omdat we liever meer geld in de inrichting van het huis steken. En aangezien we maar een jaar hebben om flink te sparen, zou een grote bruiloft niet eens kunnen. Daarbij komt dat, als je de 1 uitnodigt (bijvoorbeeld collega), je andere collega's ook moet uitnodigen en zo blijf je bezig. Vandaar een kleine club mensen :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 apr 2008 21:14

JialiKelly schreef:Gefeliciteerd =)

Betaalbare jurk? Koop net als ik gewoon een avondjurk, maar 200 euro :p

En je hebt nog een jaar de tijd joh, lang zat :D

Is ook ruim zat, maar we zien elkaar alleen in de weekenden en dan heb je in feite alleen de zaterdagmiddag en avond om dingen te regelen..en dan is een jaar zo om :shock:

En eh..vriendlief staat erop dat ik in een mooie trouwjurk verschijn :P En dat wil ik zelf eigenlijk ook wel 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 apr 2008 21:19

Op een trouwjurk moet je niet te erg besparen, voor die ene keer mag je in een belachelijk dure jurk lopen. Dat gebeurt nooit meer in je leven, dus vooral doen!
Verder: kom eens kijken op http://www.trouwshop.nl/_forum, voor leuke ideeen en goede adviezen van andere bruiden (om een of andere reden komt er zelden een man).

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 07 apr 2008 21:39

Smurffie schreef:

Weinig mensen :) We hebben zo'n 50 vaste daggasten, inclusief kinderen. En daar doen we het heel de dag mee ook :P Lekker rustig en inderdaad ook goedkoper, omdat we liever meer geld in de inrichting van het huis steken. En aangezien we maar een jaar hebben om flink te sparen, zou een grote bruiloft niet eens kunnen. Daarbij komt dat, als je de 1 uitnodigt (bijvoorbeeld collega), je andere collega's ook moet uitnodigen en zo blijf je bezig. Vandaar een kleine club mensen :)

Begrijp ik het nu goed als ik zeg dat die 50 mensen de enige mensen op je bruiloft zijn, of heb je 's avonds ook nog een groot feest?
Ik vind 50 daggasten namelijk best veel :)

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 07 apr 2008 21:43

he lieverd!!! gefeliciteerd!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 apr 2008 21:47

Wat vind je betaalbaar? Over een jurk heb ik het trouwens.

Gefeliciteerd uiteraard! Leuk zeg!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 apr 2008 21:55

Hippieblijhoofd schreef:
Smurffie schreef:

Begrijp ik het nu goed als ik zeg dat die 50 mensen de enige mensen op je bruiloft zijn, of heb je 's avonds ook nog een groot feest?
Ik vind 50 daggasten namelijk best veel :)

Dat is ook wel veel, maar daar zijn 15 kinderen bij, waarvan de meesten maar de halve dag meegaan (afhankelijk van de leeftijd) En daar gaan we 's avonds lekker mee eten en naborrelen, dus inderdaad geen feest, zelfs geen receptie. Klinkt saai, maar ik wil graag iets aan m'n dag hebben i.p.v. handjes schudden van mensen die ik al in jaren niet heb gezien, of die ik niet eens ken 8) En dat geldt ook voor mn vriend. Bovendien is het voor hem de 2e keer, dat maakt de situatie ook iets anders :)

@Lalage, thanks, ik zal eens kijken :)

@Acire, betaalbaar..ik dacht aan rond de 1000 euro of daaronder.

Owja, we gingen zaterdag kijken voor trouwringen, gewoon voor de gein..Maar nu hebben we ze ook al besteld. We zijn geen echte Hollanders (kijken, kijken en niet kopen) 8)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 07 apr 2008 22:04

Anastasi in Nieuwegein. Suuuupermooie jurken. Voor iedereen een andere. Voor 800 euro heb je de jurk. Moeten dan nog wel schoenen en lingerie ed bij.
Kijk hier maar: http://www.anastasi.nl/betaalbare_trouwjurk_bruidskleding_galajurk_avondjurk_collecties.php?collection=Venezia

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 07 apr 2008 22:10

gefeli!!!!!!! :lol:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 07 apr 2008 22:27

gefeliciteerd!!

jullie hebben de datum al vroeg vastgelegd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”