Huis kopen!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
nita
Luitenant
Luitenant
Berichten: 692
Lid geworden op: 11 mei 2008 23:34

Re: Huis kopen!

Berichtdoor nita » 30 nov 2010 20:26

jaccootje85 schreef:
nita schreef:@ jacootje, balen zeg dat alles de laatste tijd zo vreselijk tegen zit, en dan dit er nog bij.
ik vind het knap dat jullie de keuze maken het huis toch te nemen, en dan de belangrijkste kamers op te knappen, de rest komt dan vanzelf wel....

ze zeggen wel eens komt tijd komt raad....dat hoop ik van harte voor jullie

( kzag ergens dat je behang had gekocht? wat voor kleur/en? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-oo )


Ik heb ook in datzelfde topic een plaatje (ingescand) van t behang erbij gezet... (pagina 6 van topic: huizen, tuinen, hoe leef je)


haha okeej, dan ga ik daar even spieken ik had het geloof ik gelezen in het topic wat is je laatste aanwinst :wink:

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huis kopen!

Berichtdoor jaccootje85 » 30 nov 2010 20:28

nita schreef:
jaccootje85 schreef:
nita schreef:@ jacootje, balen zeg dat alles de laatste tijd zo vreselijk tegen zit, en dan dit er nog bij.
ik vind het knap dat jullie de keuze maken het huis toch te nemen, en dan de belangrijkste kamers op te knappen, de rest komt dan vanzelf wel....

ze zeggen wel eens komt tijd komt raad....dat hoop ik van harte voor jullie

( kzag ergens dat je behang had gekocht? wat voor kleur/en? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-oo )


Ik heb ook in datzelfde topic een plaatje (ingescand) van t behang erbij gezet... (pagina 6 van topic: huizen, tuinen, hoe leef je)


haha okeej, dan ga ik daar even spieken ik had het geloof ik gelezen in het topic wat is je laatste aanwinst :wink:


Dat zou ook nog wel kunnen ja, maar daar had k geen plaatje bij gezet.
Szent az Úr

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Huis kopen!

Berichtdoor Jo'tje » 06 dec 2010 12:22

Hee Jaccootje wat een nare situatie!
Hoop van harte dat het nog even duurt voor hij eruit gegooid wordt, zodat hij ook wat meer ruimte heeft om zich te oriënteren op wat anders.

Wij hadden zo'n zelfde situatie. Toen wij tekenden voor de hypotheek wisten we al dat ik een maand daarna op straat zou staan.
Dat is niet makkelijk! Gelukkig hadden we wel een buffer, waardoor we niet direct in geldnood zouden zitten als ik een paar maanden geen werk had. (ook daarom is het belangrijk om niet te hoog te gaan zitten qua hypotheek!)
Alles bij elkaar wel bijna een half jaar thuis gezeten in 2010. Ondertussen getrouwd, verhuisd etc, dus heb me niet verveeld.
Maar ben wel erg blij dat ik nu weer voor 5 maanden kan werken en voor het eerst ook wat meer op opleidingsniveau ga verdienen.
Daar zijn we echt wel dankbaar voor!! Toch blijft het spannend, want om nou te zeggen dat ik zin heb om over 5 maanden weer te gaan solliciteren... [-(

Maar goed, voor jullie is het nu erg vervelend. Blijf toch positief naar mogelijkheden kijken hoor!
Sterkte!
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Huis kopen!

Berichtdoor MissF » 06 dec 2010 12:57

Oh Jacootje, wat ellenig zeg :( En zeker met zo'n baan, denk ik. Een kennis van ons wil zelf het leger uit, maar het is zo moeilijk om dan een baan te vinden. Sowieso, wat wil je? En dan nog iets vinden, want hij heeft tenminste alleen een opleiding daarin. Moeilijk hoor.
Gelukkig werk jij ook toch? Dan hebben jullie wel inkomsten.
Ik hoop voor jullie dat het helemaal goed komt!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huis kopen!

Berichtdoor jaccootje85 » 06 dec 2010 13:56

MissF schreef:Oh Jacootje, wat ellenig zeg :( En zeker met zo'n baan, denk ik. Een kennis van ons wil zelf het leger uit, maar het is zo moeilijk om dan een baan te vinden. Sowieso, wat wil je? En dan nog iets vinden, want hij heeft tenminste alleen een opleiding daarin. Moeilijk hoor.
Gelukkig werk jij ook toch? Dan hebben jullie wel inkomsten.
Ik hoop voor jullie dat het helemaal goed komt!


tIs inderdaad lastig om als militair een baan in t burgerleven te vinden. Ik werk idd ook, sinds september dit jaar. En ze zoeken nog mensen die mijn collega willen worden... dus als je nog iemand weet? Regio Kesteren :wink:
We zullen zien wat de toekomst ons brengt.... We kijken nog maar niet al te ver vooruit... :)
Szent az Úr

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Huis kopen!

Berichtdoor ajl » 06 dec 2010 14:03

.
Laatst gewijzigd door ajl op 06 dec 2010 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Huis kopen!

Berichtdoor MissF » 06 dec 2010 14:07

jaccootje85 schreef:
MissF schreef:Oh Jacootje, wat ellenig zeg :( En zeker met zo'n baan, denk ik. Een kennis van ons wil zelf het leger uit, maar het is zo moeilijk om dan een baan te vinden. Sowieso, wat wil je? En dan nog iets vinden, want hij heeft tenminste alleen een opleiding daarin. Moeilijk hoor.
Gelukkig werk jij ook toch? Dan hebben jullie wel inkomsten.
Ik hoop voor jullie dat het helemaal goed komt!


tIs inderdaad lastig om als militair een baan in t burgerleven te vinden. Ik werk idd ook, sinds september dit jaar. En ze zoeken nog mensen die mijn collega willen worden... dus als je nog iemand weet? Regio Kesteren :wink:
We zullen zien wat de toekomst ons brengt.... We kijken nog maar niet al te ver vooruit... :)

Wat doe je voor werk dan? kesteren klinkt wel heerlijk dichtbij :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Huis kopen!

Berichtdoor LauraC » 06 dec 2010 14:34

off topique-smile Maar als manlief de luchtmacht uitwil dan krijgt hij een aantal maanden cursus om weer een baan te vinden in het burgerleven (betaald door de luchtmacht), een 'gouden handdruk' en als hij binnen die maanden iets wil studeren dan betalen ze dat ook....

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Huis kopen!

Berichtdoor ajl » 06 dec 2010 15:16

.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huis kopen!

Berichtdoor jaccootje85 » 07 dec 2010 16:26

LauraC schreef:off topique-smile Maar als manlief de luchtmacht uitwil dan krijgt hij een aantal maanden cursus om weer een baan te vinden in het burgerleven (betaald door de luchtmacht), een 'gouden handdruk' en als hij binnen die maanden iets wil studeren dan betalen ze dat ook....


Bij Defensie is hier alles stopgezet... opleidingen worden ook niet meer betaald...
Szent az Úr

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Huis kopen!

Berichtdoor Jo'tje » 09 dec 2010 22:01

Maar ze openen in Utrecht wel één of andere kazerne die 500 miljoen heeft gekocht?! Ik wist niet wat ik hoorde :shock: Natuurstenen vloeren, alles erop en eraan... Dubbel!
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huis kopen!

Berichtdoor jaccootje85 » 10 dec 2010 15:00

Jo'tje schreef:Maar ze openen in Utrecht wel één of andere kazerne die 500 miljoen heeft gekocht?! Ik wist niet wat ik hoorde :shock: Natuurstenen vloeren, alles erop en eraan... Dubbel!


Daar heb k nog nix van gehoord...
Szent az Úr

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Re: Huis kopen!

Berichtdoor kirsten » 13 dec 2010 09:49

Jo'tje schreef:Maar ze openen in Utrecht wel één of andere kazerne die 500 miljoen heeft gekocht?! Ik wist niet wat ik hoorde :shock: Natuurstenen vloeren, alles erop en eraan... Dubbel!


Is dat niet die kazerne bij het stadion? Ik heb namelijk gehoord dat die kazerne, inderdaad een besteding is op korte termijn, maar op langere termijn gezien, moet dit een besparing zijn in vergelijking met de oude kazerne.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Re: Huis kopen!

Berichtdoor Jo'tje » 13 dec 2010 14:01

Je maakt mij niet wijs dat ze natuurstenen vloeren nodig hebben om op de lange termijn goedkoper uit te zijn. Soms moet je inderdaad investeren, maar er is een verschil in wat goed is en wat luxe is. Maar goed, dat is nogal offtopic.
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Huis kopen!

Berichtdoor kwebbel » 14 dec 2010 09:52

bij ons komt donderdag de makelaar op bezoek :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten