hallo, ik heb even snel een klein vraagje:
ik wil graag met mijn vriendin naar de pniel kerk te veenendaal (chr.ger.kerk) 2e paasdag, maar weet iemand van jullie of mijn vriendin een rok of een hoed op moet daaro?
bedankt!
groet
Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Ga zoals je bent. Je gaat niet naar het huis van de CGK maar naar het huis van God en Hij stelt geen voorwaarden.
Denkertje21 schreef:Ga zoals je bent. Je gaat niet naar het huis van de CGK maar naar het huis van God en Hij stelt geen voorwaarden.
Gerdien B. schreef:Denkertje21 schreef:Ga zoals je bent. Je gaat niet naar het huis van de CGK maar naar het huis van God en Hij stelt geen voorwaarden.
Beetje aanpassing kan echt geen kwaad hoor.
corne91 schreef:Hallo!
mijn bedoeling is niet om een discussie op te starten, wou enkel weten wat de gewoonte is in die kerk:) en aangezien er gewoon de 'oude statenvertaling' wordt gelezen en enkel psalmen worden gezongen wil dat gewoon even weten, zodat we niet geweigerd worden;)en aanpassing naar de gewoontes is zeker niet verkeerd(geen aanstoot geven?!?)
mvg Corné
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten