Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor meisje20 » 11 sep 2009 07:48

ik weet dat je tijdens je menstruatie vocht vast houd, maar kan het ook zijn dat je een aantal dagen voor je menstruatie al veel vocht vast houd?
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Gerdien B. » 11 sep 2009 09:13

Dat kan. voor de menstruatie loopt mijn gewicht wat op, ben meer opgeblazen een daarna is dat weer weg.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Lenny » 11 sep 2009 11:50

Oei ajl, dat is nu idd niet de bedoeling he. Bij mij stond het de eerste 20 weken ook in de min (- 6 kg.) vanwege het vele overgeven.. Maar na de 20 weken ging het hard omhoog, die 6 zaten er zo weer bij en inmiddels weer 6 erbij. En het gaat nu echt helemaal niet hard meer.

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor jans1 » 13 sep 2009 11:18

Ondanks dat ik op vakantie echt heel weinig kon eten en heel veel heb gegeten ben ik echt helemaal niks afgevallen!!! Niet echt jammer maar had het toch wel verwacht..
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor kwebbel » 13 sep 2009 15:35

jammer jans1 !!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
petra85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 965
Lid geworden op: 17 apr 2008 16:29

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor petra85 » 13 sep 2009 16:20

lenny: de laatste loodjes dan gaat het hard :wink:

Bij mij is t ook heel raar: voordat ik zwanger was woog ik 70 kilo nu negen maanden later 59,5 :-k :roll:
Dat heb je dus als je zo beroerd ben geweest.

Lenny
Luitenant
Luitenant
Berichten: 672
Lid geworden op: 02 jun 2007 10:42

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Lenny » 14 sep 2009 07:47

@Petra, ja ik krijg idd van iedereen te horen dat het heel hard zal gaan als ik verlof heb.. :wink: We zien 't wel!

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 14 sep 2009 19:46

petra85 schreef:Bij mij is t ook heel raar: voordat ik zwanger was woog ik 70 kilo nu negen maanden later 59,5 :-k :roll: Dat heb je dus als je zo beroerd ben geweest.

*Stuurt een mega coloriënbom naar Petra ;)*.
Wat de toekomst brengen moge........

Lidia
Sergeant
Sergeant
Berichten: 457
Lid geworden op: 08 sep 2009 12:15
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Lidia » 15 sep 2009 08:16

Ik was 6 kilo onder mijn oude gewicht toen ik bevallen was, terwijl ik alles at wat los en vast zat. Die zwangerschap vrat blijkbaar zoveel energie, hoewel ik niet echt heel misselijk geweest ben. Eigenlijk de hele zwangerschap door had ik periodes dat het effe niet lekker ging, maar dat duurde nooit lang. Nu ik geen borstvoeding meer geef, vliegen de kilo's er weer aan :( .
'k Heb Sonja Bakker maar eens ter hand genomen, maar of het helpt..? Ik vind mezelf na een dag of 2 zo knap, dat ik mezelf maar weer trakteer op iets lekkers. En dan is dus alles voor niets geweest. Meer doorzettingsvermogen zou een uitkomst zijn.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor MissF » 15 sep 2009 08:30

Ik moet nog steeds wat kilo's van de zwangerschap kwijt :( Er zitten er nu nog 3,5 aan (terwijl ik een maand of 3 terug alweer op 0,5 teveel zat. Maargoed, de moed is er weer helemaal. Ben er weer 1,5 kwijt ondertussen. Nu nog 5,5. Dat is ook iets meer te overzien dan 25 die ik net na mijn bevalling moest :D
Maar zaterdag zat mijn spijkerbroek echt te strak en toen was de knop weer om. Gister flink gesport, binnenkort flink klussen in het nieuwe huis, dat helpt vast ook wel :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 15 sep 2009 09:06

hier nog 6 kilo te gaan! De laatsten zijn wel de moeilijkste!

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor meisje20 » 15 sep 2009 14:57

ik kom alleen maar aan! de enige waar het aan kan liggen is dat ik ongesteld moet worden..
daarna er maar weer hard tegen aan =;
Gods geduld is groot maar niet oneindig

marierose
Mineur
Mineur
Berichten: 177
Lid geworden op: 11 dec 2006 14:50
Contacteer:

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor marierose » 15 sep 2009 20:02

even een berichtje: mijn moeder heeft mij vanaf mijn 8e al op dieet gezet en woog ik toen ik 12 jaar was 50 kg. en was toen al de grootste van de hoogste klas lagere sc hool en door al het lijnen ben ik nu dik in de 90 kg. :( Mijn jongste dochter heeft hetzelfde postuur als ik en die is nu 11 jaar en 49 kg... en ze stond vanavond al scheldend op de weegschaal... Tja, wie doet ze na denk je: juist haar moeder. :lol: Ik heb besloten om gewoon normaal te gaan eten zonder veel snoep e.d. en lekker veel fruit en sla enz. En heb ik mijn dochter verteld dat ik toen ik 12 jaar was 50 kg. woog; ze zei maar ik ben al bijna 50 kg. ik zei je bent al bijna 12 jaar... En toevallig stond er vandaag in de Telegraaf dat mensen met dikke billen veel ouder worden dan graatmagere modellen op de catwalk. :idea: En dit heb ik onze 2 dochters voorgelezen en ze lagen in een deuk met zijn 2en want we hebben alledrie een iets groter zitvlak... (genetisch bepaald zullen we maar zeggen.. :wink: ) En hoop ik dat ze niet gaan lijnen en lekker gaan genieten van (gezond) eten... Zelf word ik echt niet meer de slankste maar zolang ik nog in een skinny jeans kan lopen maak ik me niet meer druk en mijn man vind het me mooi staan zegt hij en die is gelukkig ook niet echt slank... Enne jaren geleden hebben we een familiereünie gehad van mijn vaders kant en velen waren aan het dieeten of maakten zich druk om het stevig zijn. dus vaak kun je er gewoon niet veel aan doen dan het gewoon accepteren (heeft mij ook lange tijd geduurd hoor voordat ik dat kon maar ik doe het voor mijn kinderen dat zij ook niet gaan lijnen).. :wink: En wie weet gaan er toch ongemerkt wat kilootjes af want dat is wat ik toch misschien nog wel eens zou willen maar of het lukt??????????......

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor ajl » 17 sep 2009 07:38

Vooral met kinderen is het denk ik ook heel belangrijk om niet de nadruk te leggen op het lijnen....je zadelt ze zo met een eetprobleem en een verkeerd lichaamsbeeld op. Daarom wil ik Hugo en zijn broertje/zusje ( al zal je met meiden denk ik daar sneller problemen mee krijgen dan met jongens) ook leren om niet continue te snoepen, gezond te eten, weinig tv te kijken en veel te sporten. Dus gewoon het goede voorbeeld te geven. :wink: Volgens mij bereik je daarmee het meest.

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor tulp » 17 sep 2009 12:23

En vooral niet troosten met snoep/lekkers.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten