Moderator: Moderafo's
Ikke21 schreef:Ben ik het niet mee eens, waarom moet nou alles anders worden dan dat het is!!
Weet je nog waarom God in de bijbel de spraakverwaring heeft gegeven? Moeten wij er dan maar weer lekker 1 taal van maken? Gaan we nou altijd tegen Gods wil in??
Marjolijn schreef:Geen origineel idee (esperanto).
Volgens mij is dat gedoemd te mislukken.
Maar ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik doe wel mee. Maar dan gaan we wel allemaal Zeeuws spreken!
Marjolijn schreef:Geen origineel idee (esperanto).
Volgens mij is dat gedoemd te mislukken.
Maar ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik doe wel mee. Maar dan gaan we wel allemaal Zeeuws spreken!
hijwel schreef:Ikke21 schreef:Ben ik het niet mee eens, waarom moet nou alles anders worden dan dat het is!!
Weet je nog waarom God in de bijbel de spraakverwaring heeft gegeven? Moeten wij er dan maar weer lekker 1 taal van maken? Gaan we nou altijd tegen Gods wil in??
Waarom is dat tegen Gods wil?? de wereld is toch aardig verdeeld?
Ikke21 schreef:hijwel schreef:Ikke21 schreef:Ben ik het niet mee eens, waarom moet nou alles anders worden dan dat het is!!
Waarom is dat tegen Gods wil?? de wereld is toch aardig verdeeld?
Tuurlijk is de wereld verdeeld, maar daar hoeven we toch niet aan mee te doen in hoeverre dat kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten