mening over SRB-avonden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3650
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

mening over SRB-avonden

Berichtdoor henkie » 11 sep 2002 03:09

DE onderstaande berichten zijn afkomstig van het oude forum van RefoWeb. Hierop kun je reageren met een nieuw antwoord.


——————————————————————————
1. JAOP | 11.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
regelmatig wordt er geadverteerd in het rd (onder andere) voor de bekende srb avonden. Nu staan die avonden vooral bekend om het hoge koppelgehalte. terwijl ze vooral bedoeld zijn voor bezinning. wat denken jullie: zijn dergelijke avonden nou echt zinnig? ik bedoel: kun je beter niet iets anders organiseren als je toch zo nodig op zoek moet?
of is het wel goed dat er zulke koppelavonden zijn?
-----
wat je ook doet, doe het goed



——————————————————————————
2. NIGHT | 11.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Ik ben er nooit geweest, was een beetje voor mijn tijd zeg maar, en kan dus eigenlijk niks zeggen.Maar wat ik over het algemeen voor geluid hoor zijn de avonden weliswaar tot ontmoeting, maar niet bijzonder bedoeld (of verworden) tot koppelen.
Een goede tijdsbesteding voor de zaterdagavond (of wanneer dan ook) als je nog wat zinvols wilt doen en niet wilt belanden in andere gelegenheden...

Maar....dat zijn de dingen die ik hoor....misschien iemand die wat 'gezien' heeft?

greetz..
nigth
-----

Bedenk voordat je iets zegt eens: heb ik het allemaal wel goed gelezen?




——————————————————————————
3. STERRETJE | 11.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
is al eerder een topic over geweest.
ongeveer mijn conclusie

KEURINGSDIENST VAN WAREN kan nog wat leren van die gozers daar.
-----
Doe maar gewoon als je weet wat gewoon is, niemand is meer dan de rest
Als je een mens wilt zijn zonder kapsones, wees dan gewoon die je bent.



——————————————————————————
4. HENKIE | 12.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Ach...ik denk dat er er tijdens een spreekbeurt maar weinig gekoppeld wordt. En wat is er mis mee als je in de pauze e.d. een goed om je heen kijkt :-)

-----
RefoWeb rules


——————————————————————————
5. GIRL | 12.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Ik ben zelf een trouwe SRB bezoeker en ikvind dat 'hoge' koppelgehalte erg meevallen. Zeker in vergelijking met de refocafé's Volgens mij kun je dan toch nergens meer naar toe?? Vallen zangavonden, orgelavonden en ale reformatorische bezinningsavonden e.d dan ook onder de 'koppelavonden'? Daar komt tenslotte ook veel jongelui.. Ik denk dat als je alles als 'koppelavonden' ga zien je nergens meer naar toe kan. Tuurlijk je blijft overal 'zoekende' houden maar ik vind niet dat dat de hoofdzaak van de SRB is. Het zijn meestal goede inleidingen waar je echt wel wat aan hebt. Niets mis mee dus maar een goede besteding voor de zaterdagavonden!


——————————————————————————
6. NIGHT | 12.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Aha....Girl, je onderstreept mijn uit verhalen verkregen mening over srb-avonden.....
Zat ik toch aardig.....

greetz..
night
-----

Bedenk voordat je iets zegt eens: heb ik het allemaal wel goed gelezen?




——————————————————————————
7. LIESL | 12.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Wow...............ik was van plan om volgende week zaterdag naar een srb avond te gaan....grinnik

ik zal iig mijn bevindingen even noteren op refoweb ;-))CLICK!
-----
Zonder stress geen succes!


——————————————————————————
8. THEKEIMPE | 14.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Lees de terdege van 2 januari, daar staat een heel artikel over de srb avonden, overigens ben ik er nog nooit geweest en denk er ook nooit te komen, maar je weet maar nooit!
-----
Modder gooien is leuk, handen wassen niet...


——————————————————————————
9. ANDREAS | 17.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Ik ga er toch ook maar eens heen als er zoveel te zien valt ?? Wat doen de we allemaal moeilijk over koppel avonden je kunt tegenwoordig geen dame meer aan kijken of je bent lid van de keuringsdienst van waren.

Ik zou wel eens willen weten wat de damens dan wel willen
-----
ik ben een geheelonthouder, ik vergeet niets.



——————————————————————————
10. CYBERCURSE | 18.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Wat is er mis met het keuren van waren??

Het is toch leuk om (zonder bijbedoelingen in mijn geval) te kijken wat voor vlees er in de kuip zit ;) Jullie doen alsof dat zo erg is.. Dat HOORT bij mannen, het is toch gewoon een mooie sport!?!
Ik ben nooit naar zulke avonden toe geweest maar ben zeker keurmeester ;)
Die dames die naar die op zo'n SRV-avond in de etalage kruipen weten volgens mij ook wel waar ze aan beginnen...

Ik snap het idee van de 'veemarkt' wel en volgens mij is dat wel gewoon zo, persoonlijk vind ik het ook een beetje een triest idee..

Echter: er komen blijkbaar veel vrijgezellen. Het is toch logisch dat vrijgezellen daar om zich heen kijken of het ware varken er tussen loopt?!? Volgens mij doet echt elke vrijgezel dat, bewust of onbewust!

Ps. ja ik ben erelid van de keuringsdienst van waren!! En ik ben er trots op, mijn devies: als je een relatie hebt mag je best naar andere vrouwen kijken, zolang je in je hoofd maar niet een kwartiertje verder bent... ;)
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!


——————————————————————————
11. WILCO | 20.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Hehehehehe..

Ach ja, keuren dat kunnen we goed! Het is inderdaad net de markt waar mijn opa vroeger altijd naar toe ging om kalven e.d. te kopen: ff sjekken of het gebit goed is, een paar stevige billen heeft en of het geheel goed in het vel zit.
Tussendoor ff een drankje nuttigen, onderhandelen met de verkopers en dan proberen het voor zo weinig mogelijk achter in je auto te gooien. Ik ben er eens geweest en het vertoont inderdaad veel overeenkomsten (lees: alles is hetzelfde) als op een veemarkt.
Voor alle vrijgezellen: zie bovenstaande tips en dan zit je goed!
-----
Zeg niets waar je zelf niet achter staat...


——————————————————————————
12. ELINE | 21.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Citaat van Wilco: Voor alle vrijgezellen: zie bovenstaande tips en dan zit je goed!

Nou Wilco, Ik ben vrijgezel, maar die bovenstaande tips lijken me helemaallllll niets.

Dus maak er ff van : Voor bepaalde vrijgezellen..........

CLICK!
[EDITIERT: eline, 21.Jan.2002]


——————————————————————————
13. ANDREAS | 21.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
ben afgelopen weekend op een srb avond geweest in PZ te kampen het keuren viel erg mee want de damens die er waren vond ik over het algemeen het keuren niet waard (namelijk hoog sjaaltjes gehalte) verder was het onderwerp wel interressant als de spreker er meer over zou weten en niet begint met ik weet niet zoveel van het onderwerp af.

Het geheel gezien viel dus tegen al denk ik dat dit na een avond nog moeilijk te beoordelen is.

-----
ik ben een geheelonthouder, ik vergeet niets.



——————————————————————————
14. DOKTER_ERNIE | 22.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
als je van lange geruitte rokken houdt icm oilily sjaaltjes dan zou ik daar zeker heen gaan.
-----
Forceps please


——————————————————————————
15. JAOP | 22.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
staat daar eigenlijk ook een stand van college style??
zouden daar vast goede zaken doen denk ik ;-) ach, nou ja, het gaat toch om t innerlijk.. (zie andere topic)
-----
Rock of ages, cleft for me!


——————————————————————————
16. GIRL | 25.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
En waar kun je dan volgens jullie wel naar toe??


——————————————————————————
17. ROOOOSJE | 25.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
loop ik in een ruitjes rok? Koop ik kleren bij college style?????

afz.
rooooosje


——————————————————————————
18. ELINE | 25.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
bedank voor de "complimenten"

Ik draag namelijk vrijwel altijd collegestijl, en zelfs af en toe oilily sjaals.



——————————————————————————
19. ROOOOSJE | 26.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Eline, niet zo letterlijk opvatten. Ik draag ook een oilily sjaal.

afz.
rooooojse


——————————————————————————
20. CYBERCURSE | 26.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Ik denk dat je er best heen kunt girl ;)
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!



——————————————————————————
21. JAOP | 28.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
nou ja, misschien moet je het ook wel gewoon wel letterlijk nemen. veel jongens denken dr gewoon zo over(dat impliceert dus niet dat ik er ook zo over denk). er wordt vaak meewarig over gesproken, daar gaat weer oilily sjaaltje. dat doet er verder toch niet toe? als jij dat mooi vindt, moet je dat vooral dragen. en ja, als je daar meteen uitconcludeert dat je een imago probleem hebt, of het als een beleding opvat, ja daar kan ik ook niks aan doen. tis echt niet zo bedoeld, maar twas gewoon een onachtzame verspreking die overigens wel recht doet aan de gangbare mening(onder jongens/mannen).
-----
Rock of ages, cleft for me!


——————————————————————————
22. ANDREAS | 28.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
ik heb niets tegen ollily sjaaltjes maar sommige combi's bij de damens doen wel heel erg stijfjes aan en dat is toch echt niet my style.


-----
ik ben een geheelonthouder, ik vergeet niets.



——————————————————————————
23. JOHANNES1 | 30.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
wat bedoel je met stijfjes? mag ik uit jou reactie eigenlijk opmaken dat je er niet naar toe gaat omdat daar mensen zijn die er stijfjes uitzien?
-----
want ik leef en gij zult leven joh14:19


——————————————————————————
24. CYBERCURSE | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Laten we eerlijk wezen Johannes, dat ziet er toch ook vaak stijfjes uit?? (bij sommigen staat het weer wel vlot, het hangt uiteraard niet alleen van het sjaaltje af).
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!


——————————————————————————
25. THEKEIMPE | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Veel 'refootjes' zien er inderdaad behoorlijke opgeprikt uit, als je begrijpt wat ik bedoel. Nu ligt dat misschien meer in het feit dat ze thuis een ingetogen levensstijl krijgen aangeleerd, en daar zelf geen raad mee weten, dan dat het komt door hun kleren.
Daarbij komt dat we waarschijnlijk veel meer op refootjes letten dan op nietopvallende stijve mensen...
Dus als je naar de gehele bevolking kijkt, ligt het niet aan de kleren, maar als je naar refootjes kijkt zien ze er wel stijfjes uit met hun oililysjaaltje.
-----
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, maar helaas kan ik hier geen plaatje opnemen.


——————————————————————————
26. DOKTER_ERNIE | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
en vergeet vooral niet de weinig creatieve haardracht.
-----
Forceps please


——————————————————————————
27. RINNETJE | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
haha oh sorry, dit is echt komisch.

Maarre wat versta jij onder 'niet creatieve haardracht?'
Ik heb ook echt niks tegen oililysjaaltjes en zo, echt niet waar, bij sommigen staat het erg leuk. Alleen vind ik t 'kuddediergedrag'. Haha niet verkeerd opvatten mensen! Ik heb ook wel eens een truitje of weet ik t wat van college style aan. Maar het moet me niet al te stijfjes worden. Tja, dat is gewoon een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten... toch? ;-)

Maar die srb-avonden... hm ik denk toch niet dat je mij daar snel tegenkomt. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest dus eigenlijk kan ik er geen zinnig woord over zeggen.
-----
everything is possible when you have a dream


——————————————————————————
28. ANDREAS | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Wat ik ook zij is de combinatie van factoren kleding haardracht en het doen en laten maar het kan best dat onder zo'n schijnbare stijve refo een heel vlot typ schuilt maar dat door opvoeding omgeving dat niet direct waarneembaar is dit geldt natuurlijk ook voor het omgekeerde een vlot iemand kan misschien ook wel heel stijf zijn. Ik had ooit een punker als vriend deze had een hanekam van zeker 30 cm dit schrikte in eerste instantie erg af maar als je de jongen beter leerde kennen kon nog menig refo daar een voorbeeld aan nemen dat was niet voor al zijn doen en laten maar wel een heleboel hoe keurig en attent hij altijd was realatie met zijn ouders grootouders erg bijzonder

-----
ik ben een geheelonthouder, ik vergeet niets.



——————————————————————————
29. DOKTER_ERNIE | 31.Jan.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
onder weinig creatieve haardracht versta ik een kuif die dmv de inhoud van spuitbussen omhoog wordt gehouden of dat halflange krullige haar met van die kinderachtige klemmetjes.
-----
Forceps please


——————————————————————————
30. JAOP | 01.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
wahaha dr ernie! staat dit ook op je lijstje als je je 'ideale partner' aan het uitzoeken bent? maar tis duidelijk wat je bedoelt...
-----
Rock of ages, cleft for me!


——————————————————————————
31. RINNETJE | 01.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
aha ja dr. ernie, ik snap t. Grijns... ik ben t met je eens hoor
-----
everything is possible when you have a dream


——————————————————————————
32. RINNETJE | 01.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
maar goed, wat zegt uiterlijk nou eigenlijk? Ik bedoel, je ziet eruit waar je je lekker bij voelt, daar ben je bij mij niet minder door
-----
everything is possible when you have a dream


——————————————————————————
33. CYBERCURSE | 01.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Natuurlijk zegt uiterlijk wel wat. In eerste instantie val je niet op iemand die je niet aantrekkelijk vindt. Je meestal eerst op het uiterlijk af. Innerlijk komt daar na pas, al is het veel belangrijker!
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!


——————————————————————————
34. RINNETJE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
ja jammergenoeg werkt het in praktijk meestal zo... maar toch...
-----
everything is possible when you have a dream


——————————————————————————
35. ROOOOSJE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Zie ik er dan ook zo stijf uit met mijn oilily sjaal en mijn broek?????
en rok????

afz.
rooooosje

bedankt.


——————————————————————————
36. CYBERCURSE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Dat zeggen we toch niet. Ik vind wel dat zo'n combinatie er stijf uit kan zien, zeker als ergens iedereen met zo'n combinatie loopt. Kan ook wel vlot, hangt van de persoon en de houding af denk ik.
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!


——————————————————————————
37. JANNEKE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
ligt idd aan de persoon....stel dat ik een lange rok met oililly sjaaltje om zou doen...cc, geef toe, je zou nie meer bijkomen van t lachen;-)

Misschien moeten we maar eens een topic openen, genaamd, oilillysjaaltjes, hwhahahaaha!!!
-----
I love abcD


——————————————————————————
38. CYBERCURSE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Haha, tenzij je het sjaaltje voor je ogen doet natuurlijk ;)

ps. eigenlijk moeten ze die sjaaltjes verbieden! We zouden ook een topic kunnen openen genaamd: 'meeloopkleren'...
-----
You don't understand the words comin' out of my mouth!!


——————————————————————————
39. ROOOOSJE | 02.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Doe dat, Maar wat bedoel je met meeloopkleren???


afz.
roooosje


——————————————————————————
40. JAOP | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
is dat nog niet duidelijk na het lezen van deze topic..volgens mij zijn daar al enkele zeer duidelijke uitspraken over gedaan....
-----
Rock of ages, cleft for me!



——————————————————————————
41. STERRETJE | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
ik denk dat ik bij deze maar eens naar een SRB avond ga in een lange blauwe rok enne ik een sjaaltje ga kopen van oilily..
Nee hoor.. mij niet gezien.. als gozers echt zo erg zijn zoals enkelen hier.. bleh...
maar this wel zo.. aan kleren kun je klein beetje zien hoe iemand is.. maar of dat nu zo belangrijk is..
trouwens dr Ernie.. dat haar opgestoken met krulletjes.. jij hebt de verkeerde zussen denk ik.. want dat kan mega tof staan:-))
-----
Doe maar gewoon, als je weet wat gewoon is. Niemand is meer dan de rest. Als je een mens wil zijn zonder kapsones doe dan gewoon maar je best!


——————————————————————————
42. DOKTER_ERNIE | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
dokter ernie heeft gelukkig geen zussen, anders zou die badkamer van ons nooit beschikbaar zijn.
-----
Forceps please


——————————————————————————
43. JAOP | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
krulletjeshaar kan overigens errug leuk zijn!
-----
Rock of ages, cleft for me!


——————————————————————————
44. ROOOOSJE | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Gaat het nou alleen maar om het uiterlijk???

afz.
rooooosje


——————————————————————————
45. JAOP | 04.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
neeeheee......
-----
Rock of ages, cleft for me!


——————————————————————————
46. JOHANNES1 | 24.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
even over die oilily sjaaltjes. jullie zeggen dat je dat veel ziet op SRB-avonden. nou ik ben er vandaag geweest, maar de gehalte van oilily sjaaltjes was erg laag. dus jullie overdrijven een beetje.
-----
want ik leef en gij zult leven joh14:19


——————————————————————————
47. BUTTERFLY | 24.Feb.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
mmm mij niet gezien op zow avond. Het doet me namelijk aan een refocafe denken als ik zo die postings bekijk. Enne oilily sjaaltje nah um nee niet voor mij haha. Bij mij zou dat truttig staan en het past geheel niet bij mij It's me ;-), maar bij andere mensen kan het echt leuk staan!
-----
Iam only human


——————————————————————————
48. ANDREAS | 03.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
kijk kom ik nog een topic tegen over srb avonden blijkt dat er toch al wat refowebbers op de srb komen openingsavond in driebergen was wel gezellig moet ik zeggen
-----
Grote dromers denken na. Grote denkers dromen


——————————————————————————
49. HENKIE | 06.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Laten we deze topic maar gebruiken om een mening te geven over SRB-avonden. In het andere topic met dezelfde naam, kan er evt. afgesproken worden tussen refowebbers, zoals de bedoeling was van Andreas.
-----
Uhh Ohh
( \_/ ) /
***(*_* ) * * *
(")_(")



——————————————————————————
50. ACIRE | 06.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
Mag je hier dus niet meer schelden op oilily sjaals, rechtopstaande kraagjes (zoals in de middeleeuwen) en en strakgespoten kuiven?? Jammer, daar had ik net zo'n zin in!!!
-----
Keep smiling!!!!!!!!!


——————————————————————————
51. ANNA | 07.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
SRB-avonden is toch bedoeld voor 21 plus???? of ben ik verkeerd in gelicht....

anna
-----
de enige echte.....


——————————————————————————
52. BUTTERFLY | 07.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
geen idee... Ik wil het ook niet eens weten. Het is een duffe avond zoals ik in deze topic op uit kan maken. BLEH
-----
Na elk einde volgt een nieuw begin. I am only human


——————————————————————————
53. JAOP | 10.Sep.2002 | MAIL | HOME | PROFILE | EDIT | DEL
——————————————————————————
nou omdat ik in de andere rubriek niet van repliek mag dienen bij dezen;
Johannes: nee ik ga niet voor de meiden. sterker nog, ik ga niet... ben een keer geweest, en vond het nivo niet echt tja, je verwacht van lezing een bepaalde verdieping die je normaalg esproken niet krijgt, dus wat meer exegetische toespitsing of wat historischer getint verhaal, daarom vind ik die avonden niet echt sterk qua opzet. en dan blijft alleen nog het koppelgehalte over, wat op nogal wat mensen een sterke invloed lijkt te hebben.
Anna: er zijn nog tig dingen die je kunt verzinnen om zaterdagavond te doen. wat dacht je van met een groepje vrienden bij elkaar komen, met een groep naar het strand gaan ofzo iets. en dan kun je zelfs nog het koppelgehalte bepalen door met persoon van een type geslacht het uitje te realiseren bijvoorbeeld.
dus, opties genoeg, als je maar wilt.

-----
hoedt u voor de rede!

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 13 sep 2002 18:58

je verwacht van lezing een bepaalde verdieping die je normaalg esproken niet krijgt, dus wat meer exegetische toespitsing of wat historischer getint verhaal,


je bent 1 keer geweest, jaop. misschien heeft die dominee zijn lezing niet erg verdiept. maar er zijn ook diepgaandere lezingen. zoals een gezegde gaat jaop je scheert alles over 1 kam
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

jaop

Berichtdoor jaop » 16 sep 2002 11:11

BEste JOhannes,
ik ben om verschillende redenen maar 1 keer geweest. Een daarvan is, dat ik niet tot het gedeelte van de menselijke bevolking behoren dat zich door excessief gedrag een partner wenst te bemachtigen. Wanneer ik dan toch met een hoge frequentie dergelijke avonden ga bezoeken, denken mensen: jaja. of iets daaromtrent. het gaat uiteraard niet om wat mensen denken, maar toch. u begrijpt vast wat ik bedoel. En wij dienen alle dingen te onderzoeken. maar dat wil niet zeggen dat wij er in op moeten gaan. dus een bezoekje om het te beoordelen vind ik al heel wat, want er zijn vele mensen die nog nooit zon avond bezocht hebben en er toch een heel specifieke mening over hebben.
INderdaad scheer ik alles over een kam. maar wie zegt dat er meerdere kammen zijn waar over gescheerd kan worden?

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 16 sep 2002 11:38

jaop je bent toch opzoek :wink:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

jaop

Berichtdoor jaop » 16 sep 2002 13:45

ik ben NIET OP ZOEK!!!!!!!
;-)
het is maar dat u het weet.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 16 sep 2002 14:14

kom Jaop, je moet je niet anders voordoen dan je bent....
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3142
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 16 sep 2002 14:39

jaop, waarom ben je dan voorzitter van de reverao. je blijft doorhameren over dat het merendeel van de srb-bezoekers op zoek is. maar waar het hart vol van is stroomt de mond van over. dus dit geeft te denken, jaop :D
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

surfer
Majoor
Majoor
Berichten: 2005
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:58

Berichtdoor surfer » 16 sep 2002 15:48

maar waar het hart vol van is stroomt de mond van over. dus dit geeft te denken, jaop

haha, inderdaad!!
je vertoont ontkenningsgedrag, Jaop. Een kwalijke zaak!! :wink:

jaop

Berichtdoor jaop » 16 sep 2002 15:55

hahahaha
oeioei jongens, nu leggen jullie toch een gevoelige plaats bloot..
maarre je schrijft revareo overigens niet revereo, maar REVAREO,
laat daar geen misverstand over bestaan.
bovendien doe ik me in dit geval niet anders voor, want wat ik zeg bepaalt niet wat ik denk. dat vind ik nogal postmodern napoleon!
daarnaast stroomde niet mijn mond over, maar mijn vingers en daar zegt het spreekwoord niks over :wink:

The Menace
Mineur
Mineur
Berichten: 119
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:35

Berichtdoor The Menace » 16 sep 2002 15:58

om heel eerlijk te zijn heb ik ook de indruk dat veel mensen naar srb-avonden gaan omdat ze op zoek zijn. jullie kunnen dan wel zeggen dat dit niet zo is, maar de meeste mensen die ik spreek zijn dat wel...

jaop

Berichtdoor jaop » 16 sep 2002 16:00

JUIST!!!!!

surfer
Majoor
Majoor
Berichten: 2005
Lid geworden op: 12 sep 2002 13:58

Berichtdoor surfer » 16 sep 2002 16:06

tja,

mijn mening daarover heb ik al gegeven bij het topic over contactadvertenties. Ik ben voor mezelf geen liefhebber van dit soort avonden, maar als het mensen van de straat houdt is het wat mij betreft een prima zaak.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 16 sep 2002 16:08

Wat een onzin Joap... iedereen die nog geen relatie heeft is bewust of onbewust op zoek..!

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 sep 2002 18:49

....... dat vraag ik me weleens af. Net alsof je als vrijgezel iets mist?? Alsof je incompleet bent?? Dat geloof ik niet echt hoor!!!

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 27 sep 2002 12:33

johannes1 schreef:jaop, waarom ben je dan voorzitter van de reverao.


Kleine nuance, jaop is NIET de voorzitter van revareo, hoewel hij wel in het dagelijks bestuur zit. overigens is de voorzitter hier ook, zij het sporadisch, actief, onder de naam gershwin, dus daar kunt u ook uw grieven uiten (CC, ideetje?)
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten