zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Berichtdoor TheKeimpe » 21 jan 2008 19:15

TK en gezin blijven thuis ivm verwachte geboorte van een ukkie.

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Berichtdoor jans1 » 21 jan 2008 19:39

*Annette* schreef:
Haai schreef:
*Annette* schreef:
*Annet* schreef:zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Ik heb zelf ook zoiets van omdat ik me nogal snel aan jongeren kan ergeren, is het miss beter om met n oudere groep mee te gaan. Maar vind het leeftijdsverschil best wel groot 19-29. Maar kan altijd wel goed met ouderen opschieten, dusja waar maak ik me dan nog druk over :wink:. Zal nog ns ff goed de kampgids doorspeuren.....


Er was toch ook een categorie 18-25 ofzo? Dat heb ik twee keer gedaan en beviel prima.

Klopt, maar nu hebben ze 18-25 en 20-29 hebben ze samengevoegd. En is het 19-29 geworden. Gaat zich vanavond over de kampfolder buigen :P..... Zijn er hier trouwens nog meer mensen die met n Daniëlkamp meegaan??


Ik ga ook met een danielkamp mee.. Ik had me ingeschreven voor lago maggiore.. maar dat aws na 3 dagen al vol :? (krijg je niet eens ff een berichtje hoor!) En als 2e keuze Limerlé.. Luxemburg dus..
Ik kan alleen maar in Augustus op vakantie anders was ik wel verder weggegaan.. En dit ware de enige 2 die in Augustus vallen...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gebruikersavatar
Yael
Majoor
Majoor
Berichten: 2426
Lid geworden op: 02 apr 2004 15:54
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 21 jan 2008 19:39

TheKeimpe schreef:TK en gezin blijven thuis ivm verwachte geboorte van een ukkie.


Leuk ! :wink:

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Berichtdoor mirjan25 » 21 jan 2008 19:50

Nog geen idee. een werkvakantie lijkt me ook weleens leuk, maar komt toch niks van.
Gewoon met een kamp mee lijkt me ook leuk, maja ga niet zo snel in mn uppie mee. :P

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 21 jan 2008 21:20

uhm wij gaan denk ik niet in het hoogseizoen. We gaan zowieso ff bij m'n broer en schoonzus langs, die verwachten in juni een kleine dus dat zou ik wel heel erg leuk vinden!!! (wonen in Zwitserland)

Rolf

Re: zomervakantie 2008

Berichtdoor Rolf » 21 jan 2008 21:41

Catootje21 schreef:Momenteel ben ik alweer druk bezig met het zoeken naar een leuke vakantie bestemming. Afgelopen jaren ben ik met Beteruit meegeweest maar dit jaar wil ik ook eens Amicitia ervaren. Wie hebben er nog meer plannen om met Amicitia mee te gaan? En wie is er al eens met Amicitia mee geweest en hoe is je dat bevallen? (Mijn voorkeur gaat nu uit naar Turkije. Een reismaatje :mrgreen: heb ik ook nog niet aangezien ik alleen maar in het hoogseizoen kan vanwege mijn beroep als juf). Ik hoor jullie reacties wel.

Familie (bejaard) van mij is in het verleden vaak met Amicitia op reis geweest.
O.a. enkele bootreizen, en een reis naar Israel.
Zeer tevreden.
Zelf heb ik geen vakantieplannen.

Gebruikersavatar
Lorijntje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 feb 2004 11:55
Locatie: Leiden

Berichtdoor Lorijntje » 21 jan 2008 21:44

Ik ga het liefst naar Suriname maar dat moet ik allemaal nog even zien qua kosten etc :) Een groepsreis lijkt me ook wel een x leuk, ik zag die rondreis door Tunesie bij Beter Uit, lijkt me leuk. Of misschien Toscane ergens..Het punt is dat je dat ongeveer in december al had moeten beslissen omdat alles altijd zo snel vol zit ( en ik zon late beslisser ben..)

Gebruikersavatar
CvdBerg
Mineur
Mineur
Berichten: 117
Lid geworden op: 09 jan 2008 19:30
Locatie: Groningen
Contacteer:

Berichtdoor CvdBerg » 21 jan 2008 22:05

Waarschijnlijk ben ik weer de hele vakantie aan het werk om mijn college geld te verdienen, al ben ik dit jaar wel van plan om naar de ZOCO te gaan en eventueel flevo.
Luid, Emotie, Ruchtig

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 21 jan 2008 23:04

jans1 schreef:
*Annette* schreef:
Haai schreef:
*Annette* schreef:
*Annet* schreef:zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Ik heb zelf ook zoiets van omdat ik me nogal snel aan jongeren kan ergeren, is het miss beter om met n oudere groep mee te gaan. Maar vind het leeftijdsverschil best wel groot 19-29. Maar kan altijd wel goed met ouderen opschieten, dusja waar maak ik me dan nog druk over :wink:. Zal nog ns ff goed de kampgids doorspeuren.....


Er was toch ook een categorie 18-25 ofzo? Dat heb ik twee keer gedaan en beviel prima.

Klopt, maar nu hebben ze 18-25 en 20-29 hebben ze samengevoegd. En is het 19-29 geworden. Gaat zich vanavond over de kampfolder buigen :P..... Zijn er hier trouwens nog meer mensen die met n Daniëlkamp meegaan??


Ik ga ook met een danielkamp mee.. Ik had me ingeschreven voor lago maggiore.. maar dat aws na 3 dagen al vol :? (krijg je niet eens ff een berichtje hoor!) En als 2e keuze Limerlé.. Luxemburg dus..
Ik kan alleen maar in Augustus op vakantie anders was ik wel verder weggegaan.. En dit ware de enige 2 die in Augustus vallen...

Ik zit nog n beetje te twijfelen tussen de +17 kampen of +19. Bij de +17 heb ik er drie waarvan ik denk die lijken me wel leuk.... bij de +19 heb ik dr 1. Ze zitten idd erg snel vol. Er zijn bij veel nog maar een paar plekjes over. Denk dat het toch de +19 gaat worden......

mirjan22 schreef:Nog geen idee. een werkvakantie lijkt me ook weleens leuk, maar komt toch niks van.
Gewoon met een kamp mee lijkt me ook leuk, maja ga niet zo snel in mn uppie mee.

Hier nog zo'n 1, had me vriendin gevraagd maar die vind het behoorlijk duur, ze moet best lang werken om ff n dikke week op vakantie te gaan. Ze werkt maar 1 morgen in de week, dusja gaat het niet zo hard. Verder zit ze nog op school enja dat kost ook veel geld. Dus die gaat niet, ik had zoiets van ik wel wel, weet alleen niet met wie nou dan ga ik me gewoon n keer alleen inschrijven zie ik vanzelf :wink:.....
Wat de toekomst brengen moge........

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Berichtdoor mirjan25 » 21 jan 2008 23:06

wat is de site van danielkampen?
Lijkt me namelijk ook weleens leuk om mee te gaan.
Zijn er nog meer geliefden?

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Berichtdoor mirjan25 » 21 jan 2008 23:14

mirjan22 schreef:wat is de site van danielkampen?

Lijkt me namelijk ook weleens leuk om mee te gaan, heb alleen niemand die mee zal gaan.
Zijn er nog meer geliefden?
Misschien leuk om met aantal van refoweb te gaan?

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 22 jan 2008 00:35

Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 22 jan 2008 10:08

Is Beter Uit snel vol? Wij beslissen altijd pas op het laatste moment, een paar dagen tevoren ofzo.

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 22 jan 2008 11:01

ik ga dit jaar van 22 juli - 5 augustus met Beter-blut naar Alanya, Turkije!

Het word mn 6e beter-uit reis, amecicia (of hoe je het ook schrijft) ben ik nog nooit met meegeweest maar vriendinnen van mij gaan daar altijd met mee en die vinden het heel leuk!

ik heb anderhalve week terug geboekt en op de site staat nu al gegarandeerd vertrek! @Lalage als je op de site al het boekingsproces ingaan kan je zien of de reis: beschikbaar, gegarandeerd vertrek, of volgeboekt, dan kan je precies zien welke je nog kan doen!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

mirjan25
Kapitein
Kapitein
Berichten: 822
Lid geworden op: 07 apr 2006 10:18
Locatie: rouveen

Berichtdoor mirjan25 » 22 jan 2008 14:27

kun je bij de danielkampen ook zien wie er nog meer mee gaan?
zo ja hoe kun je dat zien.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten