Hee wat vinden jullie daar nu van!!
's avonds in het/de (refo)café en 's morgens in de kerk.
kan dat of vind je van niet?
Moderator: Moderafo's
Benonline schreef:Hee wat vinden jullie daar nu van!!
's avonds in het/de (refo)café en 's morgens in de kerk.
kan dat of vind je van niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Johanne schreef:K denk niet dat er veel op tegen is als je gewoon gezellig met een groepje vrienden in een cafe gaat zitten kletsen ofzo. Zolang je idd maar niet helemaal bezopen enzo bent en rare dingen gaat doen enzo....
En je nog maar wel een beetje wakker in de kerk zit en je niet pas sochtends om 6 uur ofzo thuis komt en dan 3 uurtjes later je bed weer uit moet....
joris schreef:Johanne schreef:K denk niet dat er veel op tegen is als je gewoon gezellig met een groepje vrienden in een cafe gaat zitten kletsen ofzo. Zolang je idd maar niet helemaal bezopen enzo bent en rare dingen gaat doen enzo....
En je nog maar wel een beetje wakker in de kerk zit en je niet pas sochtends om 6 uur ofzo thuis komt en dan 3 uurtjes later je bed weer uit moet....
eerste helft mee eens.
tweede helft: laat dat aan de ander over lijkt mij.
Ikke21 schreef:Belachelijk sorry....!! Dit vind ik typisch een manier van schijnheiligheid, 's ochtends met je vrome hoofd in de kerk en 's avonds weer gezellig naar het cafe, sorry maar dit vind ik echt niet kunnen!!
Ontheiligen wij niet Gods dag om zulke dingen op zondag te doen???
Ikke21 schreef:Als ik naar mijn eigen familie kijk, we gaan graag naar de kerk en als je dan vervolgens uit de kerk kom dan duiken we gelijk maar het cafe in, belachelijk vind ik dat, ga gewoon thuis wat drinken of bij een vriend of weet ik veel wat.....ik.
jaaa dit citaat dat zocht ik
Chloë schreef:Volgens mij hoor je als christen sowieso niet in een refocafé.
Dat is over het algmeen niet meer dan een veredelde veemarkt.
Een gewoon café.. tja, dat hangt van de situatie af.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten