namen op trouwkaart

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 11 dec 2007 22:49

wij trouwen om 13.30 in gemeentehuis en om 14.30 in de kerk en daarna gaan we naar de locatie waar we met de daggasten eten enz (65man ongeveer) om 20.00 begint de receptie maar komen ook gelijk de avondgasten zodat we maar 1 keer hoeven te feliciteren enz. Maar wij zijn dan denk ook met ruim 220 man maar kan gelukkig makkelijk in die locatie!
Heb er wel ontzettend zin in allemaal
:lol:

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 11 dec 2007 23:00

misschien kan dit afgescheiden worden van dit topic, want we gaan een beetje offtopic ;)

Dat klinkt wel logisch liefie, maar wij hebben ook al is rond zitten kijken, tellen e.d., maar dat lijkt bij ons toch niet haalbaar door echt het enorme aantal aan mensen. Dan maar 2 keer felicitatie ronden houden.

Zit de kerk en gemeentehuis niet te dicht op elkaar Liefie? Of staan ze zo dicht op elkaar bij jullie?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 12 dec 2007 09:07

Gerdien B. schreef:misschien kan dit afgescheiden worden van dit topic, want we gaan een beetje offtopic ;)

Dat klinkt wel logisch liefie, maar wij hebben ook al is rond zitten kijken, tellen e.d., maar dat lijkt bij ons toch niet haalbaar door echt het enorme aantal aan mensen. Dan maar 2 keer felicitatie ronden houden.

Zit de kerk en gemeentehuis niet te dicht op elkaar Liefie? Of staan ze zo dicht op elkaar bij jullie?


het gemeentehuis duurt ongeveer 20 min en is denk 10 min rijden dus alles kan nog uitlopen en dan zijn we nog op tijd! Wij trouwen in Kruiningen in gemeentehuis en in Rilland in de kerk is dus maar klein eindje!
Waar wij feesten kunnen maximaal 400 man erin dus dat is erg lekker! Ik hou niet van kleine zaaltjes vind ik echt vreselijk!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 12 dec 2007 10:59

Wij wilden sowieso de kerkdienst niet overdag, en niet na het gemeentehuis.
Dus wij hadden twee locaties, 1 voor het eten met de daggasten, de taart, de champagne, en na de kerk een grote locatie voor de feestgangers (het is hier niet gebruikelijk om een receptie te doen, je nodigt hier gewoon iedereen uit voor de hele avond.)
Wij hadden 250 gasten, en dat is knotsgezellig, die hele avond, maar het is wel erg veel. Je kunt lang nit iedereen spreken, en dat vond ik erg frustrerend. Dus ik geef je groot gelijk, Gerdien, om het in twee keer te doen. Dan heb je tenminste wat tijd voor iedereen.
WIj hadden 4,5 uur lang het feest, en toch heb ik echt niet iedereen gesproken. Heel jammer, al die mensen komen speciaal voor ons, en dan kan ik niet eens een goede 'gastvrouw' zijn bij wijze van.

Maargoed, dit is idd offtopic ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ikke1986
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 nov 2007 18:09

Berichtdoor ikke1986 » 12 dec 2007 11:48

Een kado envelopje hadden wij ook hoor! Wij vonden al samen dus dan heb je alles al. We kregen van sommige wel wat dingen ( een servies geval) maar dat was ouderwets en vond ik werkelijk niks! Dus ik vind het helemaal niet raar zon envelopje.

Wij gingen eerst foto,s maken, toen gemeentehuis, toen kerk, toen receptie en toen eten en daarna feest.
Een mens stippelt zijn weg uit, maar de heer bepaalt de richting die het gaat

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 dec 2007 18:47

zo Gerdien, jullie zijn echt populair he :wink:
Maar euh, ben je al gevraagd dan?

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 dec 2007 19:37

uhm.. nog niet officieel. 8)


ik heb een grote familie, en Optimatus is nogal actief in besturen, verder aardig wat vrienden, dus dat gaat erg hard dan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Berichtdoor Memmem » 14 dec 2007 14:06

We gaan nu weer on-topic met welke namen zet je op de trouwkaart.

Wij hadden op de voorkant onze roepnamen en binnenin onze doopnamen. (de mijne is ook direct mijn roepnaam.)

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 14 dec 2007 14:16

Wij hadden alleen onze roepnamen, doopnamen hebben we niet zoveel mee. Volgens mij noemde de ambtenaar en de dominee ook alleen onze doopnamen. Oja en wij hadden mijn naam (ik ben het vrouwtje :wink: ) als eerste.

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 dec 2007 17:30

esli schreef:Wij hadden alleen onze roepnamen, doopnamen hebben we niet zoveel mee. Volgens mij noemde de ambtenaar en de dominee ook alleen onze doopnamen. Oja en wij hadden mijn naam (ik ben het vrouwtje :wink: ) als eerste.
wij hadden de naam van de man als eerste! Hoe hadden jullie dat ?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Sabra
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3115
Lid geworden op: 04 apr 2003 15:00

Berichtdoor Sabra » 02 jan 2008 11:34

Ik kwam het net toevallig tegen:

Blij en dankbaar delen wij u mede dat wij,

XX
&
XX

gaan trouwen!

De huwelijksvoltrekking vindt plaats op woensdag X mei 200X om 14:00 uur in het stadhuis aan de X te X.

Wij willen Gods zegen vragen over ons huwelijk op
vrijdag X mei 200X om 19:00 uur in de X-kerk, X-weg 50 te X. Deze dienst wordt geleid door ds. X. Wij nodigen u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.

Aansluitend bent u van harte welkom op ons huwelijksfeest vanaf 20.30 uur in X, X-weg 53 te X.

Gebruikersavatar
Flappie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 feb 2004 00:12
Locatie: London (UK)
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 02 jan 2008 14:50

Gerdien B. schreef:uhm.. nog niet officieel. 8)


ik heb een grote familie, en Optimatus is nogal actief in besturen, verder aardig wat vrienden, dus dat gaat erg hard dan.


Wél officieus? 8)
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 02 jan 2008 16:50

:-# :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 95 gasten