Ik kan wel goed worden met mijn collega's, zelf ben ik een van de jongeren tussen veel 40-ers en 50-ers. we hebben ongeveer 60 medewerkers waarvan een dele parttime
Ik werk er inmiddels al ruim 4 jaar, en van vaklui tot directie gaat iedereen heel informeel met elkaar om, volgens mijn coordinator ben ik sociaal verbaal erg sterk in het contact met me collega's waar ik buiten me werk eerst nog wel es de kat uit de boom kijk
ik heb gelukkig ook een functie waarbij ik eigenlijk iedereen wel zie op het werk en niet in mijn kantoor hoef te blijven, als automatiseerder is de grootse fout die je kunt maken namelijk jezelf vertoppen en alles remote doen, nee je collega's vinden het fijn om te zien dat je al sleutelend (soms letterlijk) met pc's of printers bezig bent, en dat dus ook zo nu en dan op hun afdelingen doet.
Ook weten ze dat ik christelijk ben, ze gaan er wel relaxed mee om, en zelfs nadat in Assen in onze kerk een dominee met een nogal schandaal in de media terecht kwam, werd er enkel gevraagd: 'dat is toch bij jullie?'
Als er dan nieuwe medewerkers komen, en ik merk dat ze websites maken leuk vinden, laat ik ze wel es wat van de mijne zien, en dan komt er toevallig iemand van secretariaat langs die dan lachend vraagt: 'Ah Roland introduceert je al, heeft ie je nog niet bekeerd?'
owja nog vergeten dat de fervente PvdA-collega's me afgelopen 2 jaar gefeliciteerd hebben met zowel gemeentelijke als landelijke winst van de ChristenUnie. Ach zowel op het werk, in de gemeente als landelijk is het ook vruchtbaar samenwerken!