-petje af- schreef:Ik geloof dat Daphne het wel aardig goed begrepen heeft
Ik doel dus indd op de verschillen enzo.
Ja, dat denk ik ook, behalve het verschil dat ze maakt tussen christenen en niet christenen, dat lijkt wel zo, omdat die tegenwoordig weinig meer in het verborgene doen, bij christenen gebeurt het helaas veel meer in het verborgene dan men weet, af en toe komen dingen soms uit van mensen waar je het totaal niet van verwacht, echt niet te geloven.
-petje af- schreef:s zoenen al overspel als je getrouwd/erge vaste relatie heb?
Dat hangt er van af, als het gewoon ter begroeting is, is er niks aan de hand lijkt me, als er echter meer achter zit, moet je denk ik toch oppassen, en kun je dat beter niet doen om erger te voorkomen.
-petje af- schreef:Of spreekt de 'wereld' pas van overspel als je 'bent ingegaan tot de ander'
Dat hangt denk ik niet van de "wereld" af, maar van je moraal, als je een relatie hebt, of getrouwd bent, laat je je niet in met een ander, er bestaat ook nog zoiets als trouw zijn aan elkaar, dat is wel het belangrijkste in een relatie naar mijn idee.
Wat mij betreft is het iig zo, dat ik overspel nooit geaccepteerd zou hebben, echt te smerig voor woorden, 'k zou me gebruikt gevoeld hebben, en hij zou echt de deur niet meer in gekomen zijn.