Moderator: Moderafo's
Dimdidoro schreef:Samen schrijven? Allebei een deel, en een bloemlezing van groepsgenoten in deel 3? Wedden dat dat een bestseller wordt?
Lorijntje schreef:Ha, ik liep mee op Heelkunde....En man had zich gemeld die ervan overtuigd was dat hij zwanger was. Hij had namelijk gelezen dat een op de zoveel mannen zwanger kon zijn en hij twijfelde er niet aan, wees op zijn buik en vertelde vol overtuiging zwanger te zijn. Toen men op de Heelkunde toch maar even de psychiater ging oproepen schreeuwde hij: WAT? IK KOM HIER VOOR PRENATALE ZORG EN JULLIE STUREN ME NAAR EEN PSYCHIATER? WIE IS HIER NOU GEK? hahahaha
Smurffie schreef:Lorijntje schreef:Ha, ik liep mee op Heelkunde....En man had zich gemeld die ervan overtuigd was dat hij zwanger was. Hij had namelijk gelezen dat een op de zoveel mannen zwanger kon zijn en hij twijfelde er niet aan, wees op zijn buik en vertelde vol overtuiging zwanger te zijn. Toen men op de Heelkunde toch maar even de psychiater ging oproepen schreeuwde hij: WAT? IK KOM HIER VOOR PRENATALE ZORG EN JULLIE STUREN ME NAAR EEN PSYCHIATER? WIE IS HIER NOU GEK? hahahaha
![]()
Pas zag ik een film waarvan de hoofdpersoon ervan overtuigd was, dat hij van een andere planeet kwam. Hij spiegelde de andere patienten voor dat het een geweldige planeet was en dat er op de datum dat hij weer terug zou gaan, één patient met hem mee mocht. Dat werd een rel natuurlijk, want ze wilden allemaal wel mee. Een schizofreen persoon riep om het hardst; ''Ik wil mee, ik wil mee!'' Waarop een ander zei; ''Welke van jou?''
Je kon me echt bij elkaar vegen
Dimdidoro schreef:Er is 'n t-shirt op de markt, op de voorkant staat: ik ben schozofreen. En op de achterkant: "ik ook".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten