hoe is jouw karakter??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ikkie89
Verkenner
Verkenner

hoe is jouw karakter??

Berichtdoor ikkie89 » 01 mar 2007 10:58

hoe ben jij?
druk/rustig, optimistisch/pessimistisch, sociaal/lieveralleen, sterke kanten, zwakke kanten enz. enz.
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

Serenity
Kapitein
Kapitein

Re: hoe is jouw karakter??

Berichtdoor Serenity » 01 mar 2007 11:59

ikkie89 schreef:hoe ben jij?
druk/rustig, optimistisch/pessimistisch, sociaal/lieveralleen, sterke kanten, zwakke kanten enz. enz.

soms druk, meestal rustig (waar ik naar streef).
pessimistisch, maar met een optimistische tint...
liever alleen maar vlakbij anderen. Heb mensen nodig om me heen maar die me toch met rust laten. Liever net iets buiten de kring, toekijkend.

Rustig. Nadenkend. Lief. Verzorgend. Doortastend. Luisterend. Opgewekt op momenten dat de rest dat niet is. Activerend, stimulerend. Opbeurend waar nodig.

Koud, gevoelloos, wreed/hard. Negatief. Afwijzend. Bot. Impulsief. Terughoudend. Verlegen. Onzeker. Somber wanneer anderen juist opgewekt zijn. Pessimistisch.

best lastig om jezelf te beschrijven. :S
what the soul hides, blood tells

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 mar 2007 15:10

Misschien aan de hand van bepaalde situaties? Ongesteld of niet, bijv. 8)

Goed, ik zal mn best doen:

liever alleen maar vlakbij anderen. Heb mensen nodig om me heen maar die me toch met rust laten.

Dit is op mij ook wel van toepassing.

Wispelturig. (Niet altijd goed weten wat ik wil) Optimistisch, humor/zelfspot (soms sarcastisch/cynisch) Of dirthy-minded/flauw dus 8) .

Lief? Geen idee. Zorgzaam, soms?
Doorzettingsvermogen? Dat ontbreekt er nog wel eens aan. Luisteren kan ik wel geloof ik. Heb ik zwijgplicht, dan heb ik dat.

Meestal wel vrolijk. Over het algemeen een binnenvetter, enkele uitzonderlijke personen die ik wel eens het e.e.a. vertel.
Organiserend? Hangt er vanaf waar het om gaat. Ik ben erg netjes, maar dingen 'regelen' is niet aan mij besteed.

Vervelende eigenschappen? Die heb ik niet. Wel dus: arrogant :mrgreen: Just kidding. Als ik ergens geen zin in heb, dan vertik ik het ook. Als ik geen zin heb om naar iemand te luisteren, dan merkt men het ook. Ow..en héél vervelend..als ik iemand niet mag, moet ik ècht heel veel moeite doen dat niet te laten merken.

Wat een openbaring.. 8-[

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 01 mar 2007 17:43

Hmmm...

Ik ben heel fel over het algemeen, dat kan vrolijk zijn (happen) maar bij mn moeder is het algemeen boos.

Ik kan sacherijnig zijn, maar eigenlijk alleen tegen mensen die ik heel héél goed ken, tegen de rest ben ik hooguit verveeld. Ik ben wel vaak vrolijk.

Wispelturig. (Niet altijd goed weten wat ik wil) Optimistisch, humor/zelfspot (soms sarcastisch/cynisch) Of dirthy-minded/flauw dus
:jaknikken:

Echt lief ben ik niet volgens mij, ik ben wel bang om mensen pijn te doen ofzo, maar ik kan gewoon heel hard overkomen, ik wil wel helpen hoor, daar niet van. Ik praat ook teveel....

Ik heb wel doorzettingsvermogen als ik een raadsel moet oplossen ofzo, maar over het algemeen heb ik niet echt doorzettingsvermogen. Nooit echt nodig gehad ook.

Ik ben echt chaotisch, en dan meestal met alles... niet gestresst, ik maak me niet zo druk.

Zoals ik al zei: ik praat echt véél, en ik flap er ook vanálles uit wat ik eigenlijk soms niet had moeten zeggen.

Als ik ergens geen zin in heb, dan vertik ik het ook. Als ik geen zin heb om naar iemand te luisteren, dan merkt men het ook. Ow..en héél vervelend..als ik iemand niet mag, moet ik ècht heel veel moeite doen dat niet te laten merken.

Allebei écht herkenbaar.

Hmmm... :roll:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Cisca

Berichtdoor Cisca » 01 mar 2007 17:46

'k Ben gewoon vreemd :lol: iedereen die me kent zal dat beamen :mrgreen:

Ri@nne
Mineur
Mineur

Berichtdoor Ri@nne » 01 mar 2007 17:47

Ik ben heel rustig, te rustig, pessimistisch, een binnenvetter, alleen tegen sommige mensen praat ik wel, maar die krijgen dan gelijk een hele lading, verder werk en ben ik liever samen dan alleen, alleen als ik me minder fijn voel moet iedereen me met rust laten.

Ik ben best evrlegen en ontzettend onzeker, alleen gelooft niemand dat. Ook ben ik heel onzeker over mezelf.

Een paar van m'n sterke kanten zijn dat ik goed dingen kan regelen, en een hele brede belangstelling, inlevingsvermogen heb, ook kan ik heel goed luisteren en m'n mond houden.

Vervelende eigenschappen heb ik best veel, ik ben ontzettend slordig, niet als het om dingen doen gaat, maar wel om m'n kamer en ik ruim nooit wat op tot wanhoop van m'n moeder, verder ben ik heel afwijzend tegen vreemde mensen of mensen die ik maar oppervlakkig ken, zij vatten dat vaak op als arrogant, maar het is meer verlegenheid, ik ben heel vaak somber en ik schop overal tegenaan. Anderen zien mij vaak als iemand die niet goed voor z'n menig durf uit te komen, in zekere zin is dat ook wel, want als ik boos ben op iemand, of ik vind iets vervelend zal ik dat niet zeggen, terwijl ik met een discussie m'n mening wel beter onder woorden kan brengen.

Best moeilijk om iets over jezelf te zeggen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 01 mar 2007 19:53

Mmm, nou ik ga een poging wagen 8)

Ik sta positief in het leven, hoewel ik soms kan wanhopen van de pijn en moeheid door m'n ziekte. Maar ik krabbel altijd weer op omdat ik veel wilskracht heb. Verder ben ik iemand die behoorlijk fel is, en enthousiast en vrolijk. Ik kan erg bitchy zijn, maar ik bedoel nooit iets bewust fout. Ik kan moeilijk echt kwaad worden op iemand, ik raak hooguit gefrustreerd en verdrietig. Uiterlijk lijk ik super zelfverzekerd, maar vanbinnen ben ik vaak heel klein. Verder praat ik veel te veel, maar kan ik ook goed luisteren. En als iemand mij iets in vertrouwen vertelt, zal ik dat vertrouwen nooit beschamen. Ik hou van gezelschap, ben graag samen met mensen, maar ik vind het ook heerlijk om op z'n tijd gewoon ff lekker alleen te zijn. Als mensen in nood zijn wil ik helpen, ik kan echt wanhopig worden als ik niet kan helpen om welke reden dan ook. Mijn allerslechtste eigenschap is dat ik altijd en overal alles te snel wil doen en te gestresst ben.

Nou, dat was het wel geloof ik. Als ik nog iets bedenk, voeg ik het toe!

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 01 mar 2007 20:49

hmm, altijd interessant, je karkater omschrijven.

Ik ben meestal rustig, maakt me niet heel snel ergens druk over. Als ik een goede disussie met iemand heb kan ik heel fel zijn en poneer vaak dingen zwart-wit om reactie uit te lokken.
Ik kan er niet tegen als er dingen over mij gezegd worden die niet waar zijn, dan wordt ik ook fel.

Ik ben recht door zee; wat je ziet is ook wat je krijgt. Ik kan goed alleen zijn, maar heb het soms nodig om mensen om me heen te hebben; om mee te praten of gewoon even een arm om me heen.

Ik houdt ervan om in de belangstelling te staan, maar kan het ook heel fijn vinden om een rol op de achtergrond te vervullen.

Mijn sterke kanten zijn dat ik situaties goed kan analyseren en tot een oplossing kan komen, ik kan goed luisteren en ben te vertrouwen. Daarnaast zie ik vaak het positieve van situaties en geef niet snel op. Ik ben waarschijnlijk een realistische optimist; als iets echt niet kan zie ik dat, maar maak daar vervolgens geen probleem van.

Mijn zwakke kanten zijn dat ik heel chaotisch ben, met name als ik onder druk sta en ik kan snel een oordeel klaar hebben. Ik schijn arrogant over te komen, zelf noem ik het zelfverzekerd.
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 01 mar 2007 21:18

iemand die me goed kent mag mijn karakter wel proberen te omschrijven 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 01 mar 2007 21:36

Cisca schreef:'k Ben gewoon vreemd :lol: iedereen die me kent zal dat beamen :mrgreen:

ho ho, jij bent heel normaal , ik ben echt vreemder :mrgreen:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 01 mar 2007 23:02

Spons schreef:
Cisca schreef:'k Ben gewoon vreemd :lol: iedereen die me kent zal dat beamen :mrgreen:

ho ho, jij bent heel normaal , ik ben echt vreemder :mrgreen:

Laten we het er op houden, dat jij ook vreemd bent, dat klopt best aardig :mrgreen: :wink:

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 02 mar 2007 12:21

moeilijk! is ook afhankelijk van de situatie...

Maar over het algemeen ben ik vrij nuchter, niet gauw van m`n stuk gebracht, soms teveel zelfvertrouwen (nooit goed, staat erg arrogant)
Ik kan erg scherp zijn en verzekerd van mijn eigen gelijk, tot wanhoop van mijn echtgenoot. Ben ook weleens chagerijnig.
Verder zorgzaam en positief ingesteld, en een huismus...
A smile costs nothing, but gives much

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 mar 2007 16:07

Pff, mijn karakter...

Vroeger veel te druk, nu steeds rustiger ;)
Optimistisch, pessimisme komt zelden in mijn woordenboek voor
sociaal, maar soms wel liever alleen (sociaal en liever alleen zijn geen tegenstellingen ;) )
Sterke kanten: mijn sociale inslag, er voor anderen zijn, aan mezelf kunnen denken op momenten dat het nodig is, warm, open, gastvrij
zwakke kanten: kwetsbaar opstellen vind ik een ramp :? , teveel zeggen, teveel mijn mening hebben en die uiten, hard voor mezelf en soms ook voor anderen, iets te goed gebekt, ten nadele van anderen

Zoiets denk ik, kzal het eens navragen bij mensen die me kennen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 mar 2007 11:43

Vroeger enorm hyper af en toe, nu ben ik wat rustiger, ik ben meeste van de tijd vrolijk, soms heb ik buien dat ik heel depri en negatief kan zijn.

Sterke kanten: er zijn voor anderen, ouderenzorg, gastvrij
Zwakke kanten: kwetsbaar, teveel mijn mond opentrekken soms, duidelijke mening geven (het wordt niet altijd op prijs gesteld)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Hadassa
Mineur
Mineur

Berichtdoor Hadassa » 04 mar 2007 11:48

Voorheen was ik altijd wat stil en terug getrokken, tegen woordig (sinds ik eigenlijk getrouwd ben) durf ik wat meer van me af te bijten.

Positieve kanten van mij zijn eigenlijk dat ik best behulpzaam ben (ten koste van me zelf).
Negatieve kanten van mij zijn dat ik behoorlijk op vliegerig ben.
Maar euh voor de rest gaat het wel. :yahoooo:
U schonk mij het leven en de liefde, Uw zorg heeft mij bewaard !

Terug naar “Archief”