K3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

pol
Majoor
Majoor

K3

Berichtdoor pol » 22 feb 2007 11:00

Misschien meer onderwerp voor onder muziek, maar omdat het hier ook over babies en kinderen gaat, heb ik het hier gezet.

Mogen jullie of jullie kinderen naar K3 luisteren? Ik hoor wel eens dat er een hoop fout is in deze muziek, maar weet niet precies wat?

Laat je horen!

kuikentje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kuikentje » 22 feb 2007 11:30

hoorde gisteren dat wanneer je nummers achter ste voren draait vloeken hoort enz. meer weet ik er niet van
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 feb 2007 11:44

Zoiets hoorde ik dus ook, maar diegene die het vertelde kon het niet onderbouwen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 22 feb 2007 12:04

Ik hoorde dat de liedjes van K3 alleen worden opgenomen met volle maan, en dat de zangeressen dan in de punten van een pentagram staan....maar dat is maar wat ik gehoord heb hoor. Of het zo is??? :wink:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 feb 2007 12:14

Dat lijkt me wel erg overdreven, maar er zijn veel gekken die op aard rondlopen, dus wie weet.
Maar is er nergens een site of weetikwat, waar het wel allemaal opstaat

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 22 feb 2007 12:30

pol schreef:Zoiets hoorde ik dus ook, maar diegene die het vertelde kon het niet onderbouwen.

Het klopt, ik heb het zelf gehoord. Wanneer iemand dat nummer (Oma's aan de Top) heeft wil ik het wel laten horen. Voor de niet kliksuffers. Op Youtube staat een filmpje waar je het ook kan horen. zoek dan op: "K3 en massamoord".
Auf Wiedersehen!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 feb 2007 12:33

kuikentje schreef:hoorde gisteren dat wanneer je nummers achter ste voren draait vloeken hoort enz. meer weet ik er niet van

LOL!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik kende wel wat van die verhaaltjes, veelal fabeltjes, maar deze is wel heeeeel sterk.

jaja de dames van K3 zullen dit vast bewust zo hebben geschreven :D

Ik vraag me toch af hoe ze dit ontdekken..... Je gaat toch niet voor de gein K3 achterstevoren luisteren? :D Of bewust: Heej laat ik het eens achterstevoren afspelen, misschien zitten er wel hele foute teksten achter :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 feb 2007 12:36

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord!!!!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 feb 2007 12:38

T. Lindeman schreef:
pol schreef:Zoiets hoorde ik dus ook, maar diegene die het vertelde kon het niet onderbouwen.

Het klopt, ik heb het zelf gehoord. Wanneer iemand dat nummer (Oma's aan de Top) heeft wil ik het wel laten horen. Voor de niet kliksuffers. Op Youtube staat een filmpje waar je het ook kan horen. zoek dan op: "K3 en massamoord".

Ik heb het net even gecheckt, erg vergezocht hoor. Op het moment dat mensen die woordne in hun hoofd hebben omdat het filmpje zo heet en zo... of ze het al gehoord hebben is het heel makkelijk dat te horen.... Maar als je gewoon goed luistert is het niet echt overtuigend :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

André

Berichtdoor André » 22 feb 2007 12:42

Mijn cd speler speelt alleen voorwaarts. :P

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 22 feb 2007 12:43

Ik ben benieuwd wat je eigenlijk allemaal hoort als je de psalmen achterstevoren gaat afdraaien....zullen we het daar eens over hebben? :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 22 feb 2007 12:45

T. Lindeman schreef:

Ik heb het ook gehoord, er komt inderdaad wat voorbij wat met wat fantasie daarvoor door kan gaan.

liisje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor liisje » 22 feb 2007 12:56

wel grappig als je ziet wat er allemaal verzonnen word om iets fout te laten lijken oke iedereen die niks van k3 hebben moet hoeft er ook niks mee Maar ga geen dingen verzinnen om iets wat jij "slecht"vind voor iedereen nog "slechter"te laten lijken..
geloven is op jezus vertrouwen!
ook als je hem niet begrijpt.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 22 feb 2007 13:13

Marnix schreef:Ik heb het net even gecheckt, erg vergezocht hoor. Op het moment dat mensen die woordne in hun hoofd hebben omdat het filmpje zo heet en zo... of ze het al gehoord hebben is het heel makkelijk dat te horen.... Maar als je gewoon goed luistert is het niet echt overtuigend :)

In principe kan het me weinig schelen. Ik zal is op zoek gaan naar het nummer want liever check ik het zelf even. Dan kan ik gelijk het tempo vertragen zonder de klankhoogte, dan weet je het zeker.
Laatst gewijzigd door T. Lindeman op 22 feb 2007 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Auf Wiedersehen!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 feb 2007 13:26

Wij hebben helaas geen luidsprekers op de computer :(

Terug naar “Archief”