Ik hoef niet zo nodig meer dingen te kunnen. Liever zou ik de kwaliteten die ik heb beter benutten en vooral: keuzes maken tussen de dingen die ik én goed kan én leuk vind...
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)
Ik heb meerdere malen dingen aan mezelf willen veranderen, maar heb nou de dingen die ik niet kan geaccepteerd en dingen die ik juist wél goed kan extra goed mee omgaan, gebruiken voor Hem!
Oké, er zijn dingen die ik kan veranderen, zoals meer positief zijn of eerst denken dan pas dingen zeggen..
Van algemene aard wat ik nog allemaal zou willen leren is te veel om op te noemen.
Ik wil altijd teveel, vind veel dingen leuk, en zou wel alles willen meemaken.
Ik zou op sommige momenten minder bot willen zijn, meer na willen denken. Niet altijd met mn grote waffel vooraanwillen staan (wat betreft weddenschappen etc).
wat meer zelfverzekerder zijn zou ik wel fijn vinden.
Op de moenten dat het er echt op aan komt lukt het wel en dat is dan ook wel prettig, maar zou wel wat vaker mogen van mij.
Verder de positieve kanten sterker willen benutten
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!
Dè studie af willen maken waar ik ooit mee begonnen ben, maar door omstandigheden nú niet meer zal lukken.
Het zou me mijn droombaan op kunnen leveren, maar heb nu even andere ambities waar ik me ook volledig op wil toeleggen. Komt hopelijk nog een andere tijd..
Een boek schrijven. Een historisch kinderboek om precies te zijn.
Originele kinderliedjes schrijven èn zingen.. En een cd uitbrengen daarvan.
Vrijwilligerswerk doen op een manege met verstandelijk gehandicapten, maar wederom omstandigheden weerhouden mij ervan mezelf daarvoor op te geven..
Ooit familie bezoeken in Ontario, maar helaas weerhouden mij daarvan twee dingen: De portomonnee èn vliegangst..
Soms zit je zo 's nachts te filosoferen over ambities en dromen en vergeet je een beetje hoe gelukkig je bent. Voor het moment ben ik tevreden met wat ik doe en wie ik ben.. En al het bovenstaande.. Als ik tijd en leven heb wie weet...
Ik ben redelijk tevreden, ik zou alleen willen leren meer na te denken voor ik er dingen uit flap. Minder dagdromen (ben ik beter bereikbaar) en mijn rijbewijs halen...
Over het algemeen ben ik rederlijk zelfverzekert maar op sommige momenten zou ik het wel iets meer willen hebben.
Verder wil ik vriendelijker zijn tegenover anderen die ik niet aardig vind (ik laat af en toe goed merken als ik iemand niet mag).