games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

RogierV
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1212
Lid geworden op: 11 mei 2011 10:38

Re: games

Berichtdoor RogierV » 20 feb 2012 10:58

Ik heb echt super herrineringen aan de Zelda op de Supernes.

Als je die nog nooit heb gespeeld spons, probeer ergens een console te ritselen of een emulator.
Zo maken ze ze niet meer.
Bratskikh, narudov soyuz vekovoy!

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: games

Berichtdoor Johan81 » 16 mar 2012 21:55

ik ben momenteel bezig met Anno 2070

ook wel de moeite waard :)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 16 mar 2012 22:03

Ik heb mijzelf maar eens een Nintendo 3DS aangeschaft. Samen met Mario kart en Mario land. Bevalt me eigenlijk prima. Zit erover te denken om de ps3 maar in de verkoop te doen. Heb me in tijden niet meer zo geamuseerd met een spelcomputer.

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 03 jun 2012 09:39

Ik heb de 3ds ook, erg vermakelijk apparaat inderdaad.

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 03 jun 2012 11:02

In de tussentijd ook Kid Icarus en Zelda gekocht voor de 3DS. Beide vermakelijke games waarbij Kid er op verschillende manieren wel uit sprong. Deels vanwege de wat vreemde manier van besturing die veel gewenning vergt maar uiteindelijk heel direct werkt en deels vanwege de zeer uitgebreide content. Dat is dan ook de eerste game in zeer lange tijd waarvan ik de verhaallijn volledig heb uitgespeeld. De online modus was echter te beperkt om mij lang te kunnen boeien.

Ik kijk nu uit naar Heroes of Ruin.
Nintendo komt om 12 uur vannacht met de nieuwe Nintendo Direct. Schijnbaar om de presentatie op de E3 geheel te kunnen besteden aan de games en om andere uitgevers ruimte te geven om ook daadwerkelijk hun WiiU materiaal te laten zien. Als het ware heffen ze het embargo vannacht op heb ik begrepen.

Mijn PS3 heb ik inmiddels daadwerkelijk verkocht, nog geen moment spijt van gehad alhoewel Battlefield 3 best een hele gave game was.

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: games

Berichtdoor Katlheen » 03 jun 2012 12:23

http://tweakers.net/reviews/2595/previe ... oes-2.html

Kijk, daar zit ik dus op te wachten....Zou er zelfs nog wat euro's tegenaan willen gooien voor een nieuwe videokaart, mocht het nodig zijn :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 04 jun 2012 13:31

Ik speel het nieuwe spel van Blizzard waarvan ik de titel niet kan noemen. Het is best een leuk spel, maar allemaal online. Vorige week startte ik het spel op, mijn profiel wordt geladen en toen bleken ineens al mijn spullen (wapens, harnas, goudstukken) verdwenen. Ik was gehackt en iemand was er met al mijn spullen vandoor. Gelukkig was ik nog niet zo heel ver in het spel, maar toch, best vervelend.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: games

Berichtdoor Katlheen » 04 jun 2012 20:32

Kan je achterhalen waar dat spul naartoe is gegaan? Ik weet natuurlijk niet hoe dat werkt in dat spelletje, maar kan je bijvoorbeeld dingen aan een andere speler geven? Dan weet je in welke hoek je het moet zoeken....(maar iets zegt me dat jij dat ook al hebt gecontroleerd :mrgreen: ). Sterkte er in ieder geval mee, slachtofferhulp nodig?
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Faramir

Re: games

Berichtdoor Faramir » 04 jun 2012 20:58

Mortlach schreef:Ik speel het nieuwe spel van Blizzard waarvan ik de titel niet kan noemen. Het is best een leuk spel, maar allemaal online. Vorige week startte ik het spel op, mijn profiel wordt geladen en toen bleken ineens al mijn spullen (wapens, harnas, goudstukken) verdwenen. Ik was gehackt en iemand was er met al mijn spullen vandoor. Gelukkig was ik nog niet zo heel ver in het spel, maar toch, best vervelend.

Diablo III toevallig?

Ik heb geen bezwaar tegen online games hoor, zeer zeker niet. Maar een singleplayer game hoeft van mij niet constant verbonden te zijn met het internet. Dat heb ik een keer gehad bij een game en sindsdien koop ik nooit meer zulke games. Net als ik wou spelen lag de server er om een of andere reden uit en kon ik het spel niet spelen.... hoe handig is dat. En nu dus schijnbaar ook dit probleem van hacken. Dankjewel vooruitgang....

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 05 jun 2012 10:05

Faramir schreef:Diablo III toevallig?

Ik heb geen bezwaar tegen online games hoor, zeer zeker niet. Maar een singleplayer game hoeft van mij niet constant verbonden te zijn met het internet. Dat heb ik een keer gehad bij een game en sindsdien koop ik nooit meer zulke games. Net als ik wou spelen lag de server er om een of andere reden uit en kon ik het spel niet spelen.... hoe handig is dat. En nu dus schijnbaar ook dit probleem van hacken. Dankjewel vooruitgang....


Inderdaad, en inderdaad.

Het probleem is vooral dat mijn laptop het spel net trekt in de laagste settings, en mijn internetverbinding niet is wat ik vanuit Nederland gewend was. Dus wat je hebt is dat je single-player spel ineens bizar begint te laggen en dat is meestal fataal. Erg frustrerend.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 05 jun 2012 10:07

Katlheen schreef:Kan je achterhalen waar dat spul naartoe is gegaan? Ik weet natuurlijk niet hoe dat werkt in dat spelletje, maar kan je bijvoorbeeld dingen aan een andere speler geven? Dan weet je in welke hoek je het moet zoeken....(maar iets zegt me dat jij dat ook al hebt gecontroleerd :mrgreen: ). Sterkte er in ieder geval mee, slachtofferhulp nodig?


Ik heb de klantenservice van Blizzard ingeschakeld en veel meer kun je niet doen. Er zit een industrie achter het hacken en stelen van accounts. Blizzard doet er alles aan om het tegen te gaan, maar ja, ze verzinnen steeds wel weer wat nieuws.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
MrViktor
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 jun 2012 17:34

Re: games

Berichtdoor MrViktor » 20 jun 2012 15:05

Zijn er hier ook mensen die mass effect spelen??
- Rise and rise again, until lions become lambs -

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 20 jun 2012 17:02

MrViktor schreef:Zijn er hier ook mensen die mass effect spelen??


Ik probeer het altijd wel, maar het kan me nooit zo boeien. Veel te veel tekstbrij om je doorheen te werken (ik lees al genoeg op mijn werk), en meestal begin ik aan allerlei willekeurige side-quests dat ik het verhaal volledig uit het oog verlies. Ook speel ik soms een paar weken iets anders, en dan weet ik alle besturingen niet meer.

ME3 heb ik dan ook wijselijk aan me voorbij laten gaan.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
MrViktor
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 jun 2012 17:34

Re: games

Berichtdoor MrViktor » 20 jun 2012 18:38

Das jammer, bij MS3 kan je juist in verschillende modes spelen, eentje daarvan heb je dus geen last van dat praat er tussen door.
- Rise and rise again, until lions become lambs -

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 21 jun 2012 07:30

MrViktor schreef:Das jammer, bij MS3 kan je juist in verschillende modes spelen, eentje daarvan heb je dus geen last van dat praat er tussen door.


Ongetwijfeld, maar na 2 teleurstellingen (ME1 en ME2) laat ik het toch voor wat het is. Genoeg andere spellen waarvan ik wéét dat ze leuk zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten