games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DesertRose

Berichtdoor DesertRose » 20 jan 2009 15:34

is er iemand die Age of empires II speelt, de conquerers? ik en een vriend zoeken nog gamers om te netwerken.

goofy1978
Sergeant
Sergeant
Berichten: 410
Lid geworden op: 11 jan 2006 21:14

Berichtdoor goofy1978 » 22 jan 2009 22:01

Speel Gta4 op het moment echt een aanrader :)
de vorige 3 Gtas vond ik ook gaaf, alleen san andreas wat minder.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Berichtdoor Mortlach » 22 jan 2009 22:05

GTA4 is idd erg leuk, al heeft het ook wel mindere kanten. Het schijnt dat Saints Row2 ook erg goed is, en meer lang-leve-de-lol, maar dat heb ik slechts van recenties.

Zelf ben ik sinds een maandje weer actief aan het BloodBowlen op Fumbbl.com. BloodBowl is geweldig leuk en de gratis Java-tool om het over internet te spelen is echt super!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 30 jan 2009 15:41

Ik heb gisteren Flight Simulator X geïnstalleerd, grafisch is het een goede game, alhoewel het vandaag de dag volgens mij nog wel een stuk beter zou kunnen.
Verder gaat het vliegen gewoon zoals we gewend zijn van de voorgangers in deze serie.

Als je gratis nog extra vliegtuigen e.d. wilt downloaden dan moet je gewoon even naar www.avsim.org gaan.
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 03 feb 2009 22:16

of http://simviation.com/menu.html

ik heb hier ook zo'n add-on met vliegdekschepen, je kan je dan ook laten lanceren met een katapult
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re:

Berichtdoor smArtjan » 08 feb 2009 18:06

Johan81 schreef:of http://simviation.com/menu.html

ik heb hier ook zo'n add-on met vliegdekschepen, je kan je dan ook laten lanceren met een katapult

Ja, dat is waarschijnlijk het Acceleration Expansion Pack. Ik wacht nog even voordat ik die installeer, anders weet ik zeker dat ik nooit meer vlieg met die civiele kisten, terwijl dat ook vaak iets leuks is.
Ik heb vorig jaar een paar (zweef)vlieglessen gehad en t is wel leuk om te ervaren dat in Flight Simulator X alles precies hetzelfde reageert. 2004 is wel een beetje overbodig geworden met deze nieuwe game :wink:

Bedankt voor de link, k heb de B-25 gedownload, erg leuk om daar mee te vliegen. K kende de B-25(H) al van Combat Flight Simulator 3; geweldig om met dat 75 mm kanon te spelen! :lol:

K heb hier trouwens nog een stukje van een B-25 op mn kamer hangen; een stukje canvas van de romp :P
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

Prince Caspian

Re:

Berichtdoor Prince Caspian » 10 feb 2009 13:37

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

DesertRose

Re: games

Berichtdoor DesertRose » 10 feb 2009 14:17

leuk caspian! ik zal het onthouden. doe je dat met een vaste groep ofzo?


Wie ziet er ook zo ontzettend naar uit, naar Empire Total War?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 10 feb 2009 15:41

Ik heb maar vast Killzone 2 besteld. Dat ziet er toch ook allemaal prachtig uit. Alleen die prijs... 75 euro!

gelukkig had ik nog tegoedbonnen die ik als Kerstpakket van de zaak gekregen had...
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Prince Caspian

Re: games

Berichtdoor Prince Caspian » 10 feb 2009 16:06

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 10 feb 2009 17:25

Prince Caspian schreef:Naar Killzone 2 kijk ik wel ontzettend uit. Killzone 1 enorm veel gespeeld, en het blijft mooi. Ik hoop dat Killzone 2 ook zo wordt.

Guerilla wil alles uit de PS3 trekken met verwoestbare maps, gigantische vergezichten en weereffecten als nooit tevoren.

Dat klinkt sowieso al goed. Tijd voor een HD-schermpje te kopen :P



Killzone 2 overtreft de voorganger op alle gebieden als je de recensies zo leest (en de demo speelt).
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Prince Caspian

Re: games

Berichtdoor Prince Caspian » 10 feb 2009 17:58

Mortlach schreef:
Prince Caspian schreef:Naar Killzone 2 kijk ik wel ontzettend uit. Killzone 1 enorm veel gespeeld, en het blijft mooi. Ik hoop dat Killzone 2 ook zo wordt.

Guerilla wil alles uit de PS3 trekken met verwoestbare maps, gigantische vergezichten en weereffecten als nooit tevoren.

Dat klinkt sowieso al goed. Tijd voor een HD-schermpje te kopen :P



Killzone 2 overtreft de voorganger op alle gebieden als je de recensies zo leest (en de demo speelt).



Dat is waar, maar daarom kunnen games als nog floppen. En de demo is toch maar een 'stukje' van heel de game, en dat kan nog altijd veranderen. Kijk bijvoorbeeld naar Soldiers of Fortune en dan de demo ervan. De gameplay is totaal anders.

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: Re:

Berichtdoor smArtjan » 11 feb 2009 20:20

Prince Caspian schreef:Ik heb:

CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual
Ram: 4 GB
Videokaart: NVidia 7900 GS 512 MB in combinatie met DirectX10
Audio: Twee geluidskaarten Creative 5.1

Ik heb het getest met een bepaald programma, en het schijnt dat mijn videokaart niet echt goed is. Ik haal het spel nu net volgens de test, maar met de Nvidia 8600 zou ik hem helemaal kunnen draaien. Maargoed, ik kijk eerst wel of het wat wordt, anders kan ik er altijd nog een andere videokaart inzetten. Geld zat :roll:

Je videokaart is inderdaad bepaald niet de snelste kaart die er is. Ik heb zelf een 8800 GTS (320 MB, 320 bit) en die kan Far Cry 2 op high settings (dus niet eens ultra high, dan loopt het spel vast) 1280 x 1024 en dan merk ik hier en daar nog wat van haperingen (lage fps). Ik heb 2 GB werkgeheugen en dat is voldoende, hij gebruikt tot maximaal 75%.

Draait je PC met Vista? Het schijnt dat DirectX10 wel wat toevoegingen heeft, maar niet wereldschokkende verbeteringen bevat t.o.v. DirectX9.0C

Veel plezier met Far Cry 2! Kill the Jackal!
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

Gebruikersavatar
[S]
Sergeant
Sergeant
Berichten: 418
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Re:

Berichtdoor [S] » 16 feb 2009 21:28

smArtjan schreef:
Prince Caspian schreef:Ik heb:

CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual
Ram: 4 GB
Videokaart: NVidia 7900 GS 512 MB in combinatie met DirectX10
Audio: Twee geluidskaarten Creative 5.1

Ik heb het getest met een bepaald programma, en het schijnt dat mijn videokaart niet echt goed is. Ik haal het spel nu net volgens de test, maar met de Nvidia 8600 zou ik hem helemaal kunnen draaien. Maargoed, ik kijk eerst wel of het wat wordt, anders kan ik er altijd nog een andere videokaart inzetten. Geld zat :roll:

Je videokaart is inderdaad bepaald niet de snelste kaart die er is. Ik heb zelf een 8800 GTS (320 MB, 320 bit) en die kan Far Cry 2 op high settings (dus niet eens ultra high, dan loopt het spel vast) 1280 x 1024 en dan merk ik hier en daar nog wat van haperingen (lage fps). Ik heb 2 GB werkgeheugen en dat is voldoende, hij gebruikt tot maximaal 75%.

Draait je PC met Vista? Het schijnt dat DirectX10 wel wat toevoegingen heeft, maar niet wereldschokkende verbeteringen bevat t.o.v. DirectX9.0C

Veel plezier met Far Cry 2! Kill the Jackal!


Je moet inderdaad Vista draaien om gebruik te kunnen maken van DirectX10, dat zou bij nieuwe spellen die ervoor gemaakt zijn wel voordeel moeten opleveren. Verder moet je ook zorgen dat je een 64bit editie draait anders herkent Windows maar 3,25 GB aan RAM, dat zou een beetje jammer zijn natuurlijk.

Verder denk ik ook wel dat vooral je videokaart de beperking in je systeem is.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Re:

Berichtdoor Johan81 » 17 feb 2009 09:03

smArtjan schreef:
Johan81 schreef:of http://simviation.com/menu.html

ik heb hier ook zo'n add-on met vliegdekschepen, je kan je dan ook laten lanceren met een katapult

Ja, dat is waarschijnlijk het Acceleration Expansion Pack. Ik wacht nog even voordat ik die installeer, anders weet ik zeker dat ik nooit meer vlieg met die civiele kisten, terwijl dat ook vaak iets leuks is.
Ik heb vorig jaar een paar (zweef)vlieglessen gehad en t is wel leuk om te ervaren dat in Flight Simulator X alles precies hetzelfde reageert. 2004 is wel een beetje overbodig geworden met deze nieuwe game :wink:

Bedankt voor de link, k heb de B-25 gedownload, erg leuk om daar mee te vliegen. K kende de B-25(H) al van Combat Flight Simulator 3; geweldig om met dat 75 mm kanon te spelen! :lol:

K heb hier trouwens nog een stukje van een B-25 op mn kamer hangen; een stukje canvas van de romp :P


je kan ook de de B52 downloaden dat is ook leuk stukje speelgoed ;) alleen heb je vrij lange startbaan nodig om in de lucht te komen.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten