games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 05 sep 2008 16:58

<*^%&$@%$!&> Brothers in Arms is dus wederom uitgesteld, voor de 21ste keer zo ongeveer....... :| Weer een maand wachten...... :shock:

Maar goed, ondertussen vermaak ik me nog met CoD UO en BF Vietnam..... Heb vorige week BF 2 gekocht, maar die schijnt alleen maar op de C-schijf te kunnen installeren, terwijl ik een F-schijf voor games heb van 200 GB :? Mn C-schijf is maar net 20 GB....
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Prince Caspian

Berichtdoor Prince Caspian » 05 sep 2008 17:27

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Erwin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jan 2005 20:12

Berichtdoor Erwin » 05 sep 2008 17:36

smArtjan schreef:<*^%&$@%$!&> Brothers in Arms is dus wederom uitgesteld, voor de 21ste keer zo ongeveer....... :| Weer een maand wachten...... :shock:

Maar goed, ondertussen vermaak ik me nog met CoD UO en BF Vietnam..... Heb vorige week BF 2 gekocht, maar die schijnt alleen maar op de C-schijf te kunnen installeren, terwijl ik een F-schijf voor games heb van 200 GB :? Mn C-schijf is maar net 20 GB....

http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/673543p2.html
Vanaf Addendum beginnen.
Daar hebben ze over patchen van BF2 maar als je die aanpassing toepast tijdens de normale installatie komt die gewoon Op D of andere schrijf letter en dan patchen

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 09 sep 2008 17:11

Erwin schreef:http://pc.gamespy.com/pc/battlefield-2/673543p2.html
Vanaf Addendum beginnen.
Daar hebben ze over patchen van BF2 maar als je die aanpassing toepast tijdens de normale installatie komt die gewoon Op D of andere schrijf letter en dan patchen

It worked for me :) Thnx a lot!
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 17 okt 2008 21:37

Ik heb sinds een week of wat (eindelijk!!!) Brothers in Arms; Hell's Highway! Erg detailgetrouw en niet zomaar nòg een first person shooter over de 2e WO. Je moet je squads goed leiden om de vijand op een slimme manier uit te schakelen. Verder is het erg leuk dat dit deel van Brothers in Arms zich volledig in Nederland afspeelt (Son, Eindhoven, Veghel etc.) gedurende operation Market Garden.

De laatste keer dat ik een spel speelde waarin je ook in 'Nederland' moest vechten was Call of Duty United Offensive...... Je landde in de buurt van Rotterdam in een rotsachtige omgeving en blies een locomotief op die uit een tunnel door een berg komt zetten. Echt 'on-Nederlands' dus....... :?

(Ook) dit (3e) deel van Brothers in Arms is weer voor een flink gedeelte op historische feiten gebaseerd, waarbij de straten e.d. zijn gereconstrueerd aan de hand van (lucht)foto's en documentatie uit archieven. Ook een goeie kant van de game is dat je de personages van je squads beter leert kennen door de tijd heen. Enige nadeel hiervan is dat je de 2 voorgaande delen 'moet' kennen om sommige dingen te kunnen begrijpen die je hoort en ziet.

Het volgende deel gaat over het Ardennen-offensief, aan het einde van de game komt er namelijk een hint in die richting.
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 18 okt 2008 15:16

Heeft iemand misschien al gespeeld aan World of Goo??

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Berichtdoor Mortlach » 18 okt 2008 19:26

Kennen mensen hier de reviews van Zero Punctuation? Hilarisch.

Oeps, ik besef me net dat er aardig wat wordt afgevloekt in de recensies van ZP, dus misschien kunnen sommigen beter niet klikken.
Laatst gewijzigd door Mortlach op 07 nov 2008 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Berichtdoor Mortlach » 07 nov 2008 16:04

Sinds deze week weer avonden te lang opgebleven. Fallout3 is in huis en dat spel is echt geweldig.

Binnenkort nog Call of Duty, World at War en we kunnen weer maanden vooruit. (Ok, misschien nog Prince of Persia dan).

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 25 nov 2008 20:03

Mortlach schreef:Sinds deze week weer avonden te lang opgebleven. Fallout3 is in huis en dat spel is echt geweldig.

Binnenkort nog Call of Duty, World at War en we kunnen weer maanden vooruit. (Ok, misschien nog Prince of Persia dan).

Ik heb Call of Duty World @ War sinds gisteren, op zich wel leuk alleen vind ik het grafisch en qua gameplay gewoon een mix van Call of Duty 2 en Call of Duty 4....... Jammer want Treyarch had juist met deze game veel van z'n reputatie (bij mij tenminste) kunnen verbeteren..... Gemiste kans :?

Gelukkig is Farcry 2 ook uit, echt een geweldige game, alleen moet mn PC binnenkort in de verkoop omdat ik nu alles enkel op very high kan draaien (1280 x 1024) en niet op ultra high want dan kapt ie er gewoon mee :shock:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

CGK<3
Luitenant
Luitenant
Berichten: 710
Lid geworden op: 02 feb 2007 16:57

Berichtdoor CGK<3 » 26 nov 2008 11:21

Ik speelde vroeger vaak No One Lives Forever, echt een hilarisch spel!

http://www2.radio24.ilsole24ore.com/varie/games24/no%20one%20lives%20forever.jpg

Modbreak: plaatje is wat te groot ;)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Berichtdoor Mortlach » 30 nov 2008 19:29

smArtjan schreef:Ik heb Call of Duty World @ War sinds gisteren, op zich wel leuk alleen vind ik het grafisch en qua gameplay gewoon een mix van Call of Duty 2 en Call of Duty 4....... Jammer want Treyarch had juist met deze game veel van z'n reputatie (bij mij tenminste) kunnen verbeteren..... Gemiste kans :?


Hmm, ik heb nog niet zo veel WO2-shooters gespeeld, dus voor mij is dat niet echt een nadeel. Meer CoD4 is altijd goed. Donderdag schaf ik het aan en dan zal ik het wel zien.

Gelukkig is Farcry 2 ook uit, echt een geweldige game, alleen moet mn PC binnenkort in de verkoop omdat ik nu alles enkel op very high kan draaien (1280 x 1024) en niet op ultra high want dan kapt ie er gewoon mee :shock:


Een van de redenen dat ik ben gestopt met PC-games spelen. Je houdt het gewoon niet meer bij met grafische kaarten. Ik doe dus alles op de PS3.

Speelt er iemand trouwens LittleBigPlanet? Ik heb het van een collega geleend en zit regelmatig met open mond te kijken naar het level-design. Een absoluut pareltje voor de PS3. En dan te bedenken dat je alles uit het spel kunt nabouwen en zelf oneindig veel levels kunt ontwerpen.

Prince Caspian

Berichtdoor Prince Caspian » 01 dec 2008 02:10

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 01 dec 2008 20:09

Prince Caspian schreef:
smArtjan schreef:
Mortlach schreef:Gelukkig is Farcry 2 ook uit, echt een geweldige game, alleen moet mn PC binnenkort in de verkoop omdat ik nu alles enkel op very high kan draaien (1280 x 1024) en niet op ultra high want dan kapt ie er gewoon mee :shock:


Mja... Farcry 2 heb ik nu ook. Kan hem met alles op lowest nét spelen. Maargoed, zelfs als hij daarop staat, gaat het nog wel. Zo nu en dan valt mijn laptop dan uit, dat is enorm irritant. Hij wordt veels te warm op de éen of andere manier.

Maar misschien moeten we een stichting openen... Help Farcry 2 refowebbers de winter door.
Dan delen we het geld en kunnen we wat hardware ervoor bij kopen 8)

Hahaha, goed idee, vraag de kerkenraad om steun :mrgreen:
Als ze niet gelijk akkoord gaan dan zou ik even het verhaal achter deze game vertellen en zeggen dat je 'Jackal' móét killen voordat er een burgeroorlog uitbreekt in het toch al zo arme Afrika! 8)
Ik kan gelukkig Farcry 2 nog op very high spelen, maar ultra high lukt ook niet meer (en dat met een NVidia 8800 GTS 320 :shock: )

Ik heb het al meermaals aangeraden aan verschillende mensen, en het werkt echt: zet je laptop op wat boeken oid, zorg alleen wel dat alle koelroosters ongehinderd lucht naar binnen kunnen halen; je zal zien dat hij het dan een stuk langer of zelfs gewoon de hele tijd uit kan houden :wink:
Laptops en gamen....... Ik begin er niet meer aan om daar geld aan uit te geven, het eerste en enige experiment daarmee heeft me 2,5 jaar geleden al ruim 1300 euri gekost :? En zelfs met een gloednieuwe laptop haalde ik niet de performance van mn computer van 2 jaar oud :|
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

Gebruikersavatar
smArtjan
Luitenant
Luitenant
Berichten: 629
Lid geworden op: 07 nov 2005 18:27
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 11 dec 2008 23:34

"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"

Afbeelding

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 09 jan 2009 22:54

Is er misschien iemand die Combat Arms speelt?


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 48 gasten