Hm, ik had op een gegeven moment een probleem en pfeiffer tegelijk. Ik was dus gigantisch moe, lag om half 9 al in bed. Dan overdag ging ik een paar uurtjes naar school omdat ik dan weer best fit was. Tegen die tijd dat ik na een simpele busreis op school was, had ik al weer spijt dat ik gegaan was. Als ik dan toch op school was, dan de vrolijke meid uithangen en op de één of andere manier kreeg ik het voor elkaar hyperactief te zijn. dat hield ik 1 a 2 uur uit, sloeg de bui radicaal om en wilde ik nog maar 1 ding; Naar huis. eenmaal thuis begon kreeg ik weer depressieve neigingen en dus storte ik me maar op mn opdrachten, waar eigenlijk geen beginnen aan was, omdat ik al maanden achterliep. Zodoende ben ik gekapt met mn opleiding. Bah, klerejaar was dat, maar we hebben het weer overleefd
Eh, dat was mijn ervaring, maar de combinatie pfeiffer en problemen is niet de beste iig. En aangezien jij geen pfeiffer hebt, weet ik niet waar die extreme moeheid vandaan komt. Bij mij had het iig nog een duidelijke oorzaak (Ik liep op een gegeven moment met een stierennek vanwege de opgezette klieren, dus dat was klaar als een klontje

), dit lijkt me erg vervelend idd..sterkte ermee!