Toen ik verkering kreeg dacht ik dat alles nog gewoon goed was en toen we met school naar Londen gingen dacht ik dat ook. Er was niks te merken. Maar enkele weken na terugkomst is het op de een of andere manier fout gegaan. Ik stuurde een mailtje met daarin antwoorden voor een opdracht en had er (gewoon voor de lol) met daarin Alstublieft mevrouw. Dat heeft ze verkeerd opgevat..

Toen kreeg ik opeens vanalles " naar mn hoofd gegooid" dat ik veranderd was nadat ik wat met "die jongen" kreeg. Alsof het een stuk vuil is... Ik dacht dat we vrienden waren zei ik.. blijkt dat zij het dus al die tijd zo niet gezien heeft en dat ze met iedereen zo deed als me mij!
Ik vroeg dus HOE ik veranderd was.. zodat ik daar dan weer aan kon werken.. Maar dat wil ze niet zeggen..
Ik mailtjes naar dr gestuurd voor een poging tot goedmaking maar krijg niks terug. Toen heb ik aan een jongen gevraagt of hij es wilde vragen waarom ze niks terug stuurt. En weer zegt ze dat ik veranderd ben en weer zegt ze niet HOE! Ook zegt ze dat ik de eerste stap moet nemen om het goed te maken. Maar naar mijns inziens heb ik die stap toch al gezet door die mailtjes te sturen en te vragen HOE ik dan veranderd zodat ik er aan kan werken..
Ik wil dat ook heel graag voor mijn gevoel heb ik die eerste stap gezet maar ik kan er toch niet aan verder als zij niet reageert op mijn mailtjes en niet zegt hoe ik veranderd ben?
Of zie ik dat allemaal verkeerd??
Kunne jullie me helpen??