Annemieke86 heeft een huis !! :D

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Annemieke86 heeft een huis !! :D

Berichtdoor Annemieke86 » 14 aug 2006 16:26

Ja ja, het is er eindelijk van gekomen!! 8) :mrgreen: Ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht :D :D :D we hopen medio oktober de sleutel te krijgen. Dan is het inrichten, enne oja ik moet ook nog even wennen om van het mooie Sliedrecht naar Maarssen te gaan. We hopen ook binnenkort een datum te prikken om te trouwen!! Maar voorlopig eerst even het huisje aan te kleden :D

Updates: ik hoop een weblog bij te houden. Zodra die online is verschijnt die in mijn onderschrift :wink:
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 14 aug 2006 16:30

Hartstikke leuk voor jullie, gefeliciteerd! En Maarssen, leuk om te wonen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 aug 2006 16:32

Gefeliciteerd! Supertof!
Wel een overgang hoor, Sliedrecht naar Maarssen, en een nieuw huis, nieuwe baan, trouwen in het vooruitzicht...sterkte alvast met alle veranderingen!!!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 14 aug 2006 16:33

Dank u :D Ik heb menigmaal moeten huilen om al mijn familie hier achter te laten maar ik ervaar God's leiding om dit allemaal door te komen! :)
Afbeelding

rafaell

Berichtdoor rafaell » 14 aug 2006 16:39

En dat allemaal na nog geen 9 maanden een relatie te hebben?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 14 aug 2006 16:54

rafaell schreef:En dat allemaal na nog geen 9 maanden een relatie te hebben?

Ik zat idd ook al met open mond.

Maarr goed trouwen blijft een mooi besluit. Gefeliciteerd!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 aug 2006 16:57

Funlover schreef:
rafaell schreef:En dat allemaal na nog geen 9 maanden een relatie te hebben?

Ik zat idd ook al met open mond.

Maarr goed trouwen blijft een mooi besluit. Gefeliciteerd!!!

Hm, als ik eerlijk ben, ik vind het erg snel..

En het lijkt wel alsof je met God's leiding wel na 3 maanden kunt trouwen, want dan komt het wel goed. Alles komt altijd goed met God's leiding. Ik vind dat zeer naïef.

Oprechte felicitaties kan ik dus niet doen, wél wens ik jullie veel succes :)

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 14 aug 2006 17:11

hey leuk!!
gefeli!!!!
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Bladluis
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Bladluis » 14 aug 2006 17:14

Gefeli d:)b

en suc6 met het inrichten van het huis :wink:

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 14 aug 2006 17:15

Het is inderdaad erg snel na bijna 9 maanden maar we voelen beide dat dit de juiste keuze is. Ik had gesolliciteerd omdat ik zowiso zijn kant op wilde verhuizen. Toen ik ook nog eens aangenomen werd "moesten" we wel zoeken naar een huis. Maar ik voel dat dit mijn weg is. We zijn alleen nog maar dichter naar elkaar gegroeid gelukkig. En ja, wat is snel? Ik lees wel eens dat ze besluiten na 1 á 2 maanden al besluiten te trouwen. En dat gaat zelfs nog goed! Mijn moeder haar vriendin is na een huwelijk van 30 jaar, een aantal jaar verkering + verloven nog gescheiden! Voor mij betekenen die cijfers eerlijk gezegd niets..

Maar thnx voor de reacties :D :mrgreen: 8)
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 aug 2006 17:42

tof dat jullie deze kans hebben gekregen!! Dank aan God :)

en mensen die het snel vinden: ik wist ook altijd wel binnen een paar maanden of het met een bepaalde jongen wat zou worden of niet... Zo wisten Borkdude en ik eigenlijk na een maand of vier al wel dat we met elkaar wilden trouwen. (Na 2 jaar wist ik het ineens helemaal niet meer, maar gelukkig is dat allemaal goed gekomen.)
Weet je, eigenlijk ben ik het wel heel erg met Alie Hoek eens die altijd zegt dat 2 of 3 jaar verkering lang zat is.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 aug 2006 17:48

Ach, mijn ouders wisten ook na 1 dag dat ze de waren voor elkaar waren.
Zijn nu bijna 25 jaar ernstig gelukkig getrouwd, nog met regelmaat verliefd en houden nog altijd heel erg veel van elkaar (mijn voorbeeld huwelijk ;) )

Dus een tijd zegt niet alles denk ik. Al merken mijn vriend en ik wel, dat we zeker het afgelopen jaar nodig hadden om dicht bij elkaar te komen, en we komen nog steeds dingen tegen van elkaar die we niet wisten.
Maargoed, dat kan vast binnen een huwelijk ook
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 aug 2006 17:57

oow ja tuurlijk, twee mensen snappen elkaar nooit helemaal. En met karakters als de onze zullen we altijd wel af en toe botsen. Het verschil is dat ik nu meestal (niet altijd) wel door heb dat het toch wel weer goed komt. Het is toch ook leuk om verrast te worden door je partner, dattie iets liefs doet dat je totaal niet had verwacht :)

Maar Annemieke: moeten jullie nog veel doen aan het huis? Of alleen wat verven en iets op de vloer en gordijnen erin? Heb je al bedacht wat voor kleuren je wilt gebruiken?

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 14 aug 2006 18:05

Lalage schreef:oow ja tuurlijk, twee mensen snappen elkaar nooit helemaal. En met karakters als de onze zullen we altijd wel af en toe botsen. Het verschil is dat ik nu meestal (niet altijd) wel door heb dat het toch wel weer goed komt. Het is toch ook leuk om verrast te worden door je partner, dattie iets liefs doet dat je totaal niet had verwacht :)

Maar Annemieke: moeten jullie nog veel doen aan het huis? Of alleen wat verven en iets op de vloer en gordijnen erin? Heb je al bedacht wat voor kleuren je wilt gebruiken?
het huis is op een paar dingen na keurig afgeleverd.
Laminaat is in goede staat en laten we er in zitten (scheelt weer :wink: )
de muren zijn allerlei kleuren van de regenboog (paars, roze, geel etc :lol: ) dus die willen we behangen.
Gordijnen moeten er nog in (even mijn schoonmoeder lief aankijken :lol: ) anders weet ik nog wel een goed adresje. We willen lichte meubels dan lijkt de kamer (nog) groter :mrgreen: we hebben een ruime woonkamer van 6.90 bij 4.50 dus dat is echt super!
Verder moet de keuken echt opnieuw gedaan worden want de kastjes zijn niet echt van super kwaliteit (ik trok al een lade kapot bij de bezichtiging :oops: :oops: :mrgreen: )
Valt reuze mee! Mijn zus moest ongeveer het hele huis van top tot teen verbouwen :?
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 aug 2006 18:39

ja dat klinkt best goed :) Gaan jullie er een hele nieuwe keuken in doen? En euh... jullie werken allebei al?
(tja, wij zijn 24 en 25 jaar en net klaar met studeren, dus erg blij met klein gemeubileerd appartementje... iets kopen kan pas over 1 of 2 jaar)

Terug naar “Archief”