jeugdpuistjes

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor Evelien » 02 jan 2010 18:02

Dat vraag ik me soms dan ook af. Hoe weet iemand nou wat goed is voor je gezicht. Het is ten eerste giga duur en je moet het meestal een tijdje proberen om er achter te komen wel spul nu echt goed helpt voor je gezicht. Ze kunnen je van alles aansmeren (wat soms giga duur is). En dat houd mij enorm tegen. Dan heb ik liever wat puistjes en mee eters in m'n gezicht.

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor Daphne » 02 jan 2010 18:03

Hehe, ik ook.
Afbeelding

meissie88

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor meissie88 » 03 jan 2010 20:10

Ik kreeg van m'n huisarts (om andere redenen) de pil voorgeschreven, zei hij erbij: Bijkomend voordeel: je puistjes verdwijnen nu ook binnen 3 maanden! Zal je vast blij mee zijn!
Ben nu 3 maanden verder, maar 't is nog steeds niet veel minder gewonrden... ](*,)

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor meisje20 » 04 jan 2010 13:41

het werkt nooit gelijk na 1 week. voor zulke dingen is geduld nodig. en voor goed resultaat zul je het dus 2 a 3 maanden moeten gebruiken.
de meeste krijgen clearasil als tip. maar die werkt juist averechts. ze mogen dan wel snel verdwijnen, maar je krijgt er drie x zoveel voor terug.
de lotion die ik van de dokter heb gekregen gebruik ik nu een maand en het het werkt mega goed =D> (ik ben dik tevreden :D )
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor Daphne » 04 jan 2010 14:13

meisje20 schreef:het werkt nooit gelijk na 1 week. voor zulke dingen is geduld nodig. en voor goed resultaat zul je het dus 2 a 3 maanden moeten gebruiken.


Het klopt, dat iets niet binnen een week werkt. Helaas heb ik te weinig geduld om langer te wachten. Sowieso werken al die zalfjes bij mij vaak niet of juist te erg. Ik heb namelijk een hele rare huid: Mijn voorhoofd en wangen zijn bijvoorbeeld heel droog, maar toch zitten er zo nu en dan puistjes. Ga ik dan met allerlei zalfjes smeren, dan wordt mijn huid alleen maar droger.
Nu scrub ik me gewoon één keer in de zoveel tijd, meer doe ik niet.
Afbeelding

elvira (gast)
Kapitein
Kapitein
Berichten: 948
Lid geworden op: 13 sep 2008 15:47
Locatie: DL

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor elvira (gast) » 13 apr 2010 08:03

Een beetje nieuws in dit oude topic... ik ben een paar maanden geleden met de pil gestopt en gelukkig is de acné niet helemaal terug, maar bij vlagen (afhankelijk van mijn cyclus en stress) komt het heel heftig terug! Help! Ik ben potjandorie 30 en zie eruit alsof ik de middelbare school nog een keer dunnetjes over kan doen!
Wie heeft de gouden tip? :D
[size=85](of is dit nog een extra reden om te hopen dat ik snel zwanger word!?)[/size]

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor ajl » 13 apr 2010 08:58

Gouden tip heb ik niet, wel een troost :wink: Als je een vette huid hebt,schijn je minder snelpuistjes te krijgen.

En of zwanger worden helpt? Bij Hugo niet, ik heb veel meer pukkels gehad en een vette huid en mijn krullen zakten uit. Bij Cato had ik een droge huid, geen pukkels en volop pijpekrullen. Dus het is volgens mij afwachten.

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor jans1 » 13 apr 2010 11:33

ajl schreef:Gouden tip heb ik niet, wel een troost :wink: Als je een vette huid hebt,schijn je minder snelpuistjes te krijgen.

En of zwanger worden helpt? Bij Hugo niet, ik heb veel meer pukkels gehad en een vette huid en mijn krullen zakten uit. Bij Cato had ik een droge huid, geen pukkels en volop pijpekrullen. Dus het is volgens mij afwachten.


Ik heb een enorme vette huid en daardoor best veel puistjes juist :( Ik moet binnenkort weer ongesteld worden en mijn gezicht zit weer lekker onder.. Van die grote plekken krijg ik altijd, en ze doen zo zeeeeeeeer :cry:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor ajl » 13 apr 2010 18:36

Oeps...verkeerd opgeschreven!. Ik wilde zeggen, als je een vette huid hebt, schijn je later minder snel rimpels te krijgen.Nu is het dus minder leuk, maar later wel

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor michielboy » 13 apr 2010 21:46

ik doe afentoe iets op
om het te voorkomen maar ze komen tog :(
niet gereformeerd wel lid

tulp
Sergeant
Sergeant
Berichten: 380
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:42

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor tulp » 14 apr 2010 09:41

Ik maak mijn gezicht schoon met teatree face wash. Sinds ik dat gebruik is het een heel stuk minder geworden.

Gebruikersavatar
michielboy
Mineur
Mineur
Berichten: 246
Lid geworden op: 24 feb 2010 11:30
Locatie: veenendaal

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor michielboy » 14 apr 2010 10:22

ik krijg er steeds meer :(
ik vind het niet leuk en ben er soms ook onzeker over maarja iedereen heeft het en heb schijt aan wat andere denken/zeggen
niet gereformeerd wel lid

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor TheKeimpe » 14 apr 2010 10:38

michielboy schreef:ik krijg er steeds meer :(
ik vind het niet leuk en ben er soms ook onzeker over maarja iedereen heeft het en heb schijt aan wat andere denken/zeggen

Tja, misschien houdt het de meisjes een beetje uit de buurt :wink:

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor meisje20 » 14 apr 2010 12:40

TheKeimpe schreef:
michielboy schreef:ik krijg er steeds meer :(
ik vind het niet leuk en ben er soms ook onzeker over maarja iedereen heeft het en heb schijt aan wat andere denken/zeggen

Tja, misschien houdt het de meisjes een beetje uit de buurt :wink:

dat klinkt lekker vriendelijk
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: jeugdpuistjes

Berichtdoor LeChat » 14 apr 2010 13:24

@meisje20: misschien iets minder onvriendelijk/begrijpelijker als je in Relaties meegelezen hebt...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten