vriendinnen kunnen niet zonder hun vriend :(

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

vriendinnen kunnen niet zonder hun vriend :(

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2006 10:16

Ik heb twee studiegenotes waar ik samen mee ga eten om het contact te onderhouden nu we elkaar niet meer op college zien. Maar net als de vorige keer vinden zij het dan heel vanzelfsprekend om hun vriend mee te nemen, vorige keer eentje en deze keer allebei. Ik denk er helemaal niet aan dat ik dat zou kunnen doen en Borkdude heeft zelf ook genoeg te doen. Eigenlijk staat het me een beetje tegen dat die mannen altijd weer mee moeten, ik denk dan: je zit toch niet vastgeplakt aan hem... en alleen met de meiden vind ik misschien wel leuker. Maar ik weet niet goed hoe ik dat subtiel duidelijk zou kunnen maken aan hen.

Wat vinden jullie?

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 28 jun 2006 10:21

Ja kan ik me goed voorstellen Lalage. Het is toch juist goed om ook dingen zonder je partner te doen? Ik snap niet dat hun vrienden dat willen om bij die roddelende meiden te zitten (niet denigrerend bedoelt) Waarom gaan die jongens niet wat met elkaar doen?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2006 10:26

Mee eens. Geldt lang niet voor iedereen, maar er zijn inderdaad mensen die overal hun vriend naar toe nemen, alles samen doen, nooit een keer in hun eentje ergens naartoe gaan.... tja, triest als je zo aanhankelijk en afhankelijk bent :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 28 jun 2006 10:27

Ik snap je ook helemaal! Mijn vriend zegt juist vaak zat: joh ga lekker ff wat met die meiden doen, en dan er achteraan: ik ben je tog ff zat(geintje uiteraard) :wink:
Ik vind dat ook wel eens heerlijk ff met vriendinnen! Kun je dat niet gewoon tegen ze zeggen? Als vriendinnen tegen elkaar...??
Psalm 25:2 (ber.)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2006 10:41

ik weet niet... het is bij een van hen, maar ik doe waarschijnlijk wel de boodschappen. Het is wel moeilijk om dat zo te zeggen, dat zullen die vrienden vast niet leuk vinden. Zij vinden het blijkbaar vanzelfsprekend dat die ook welkom zijn. Bovendien woont eentje samen en de ander woont volgens mij praktisch ook samen, dat maakt het ook lastiger.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 jun 2006 10:45

Misschien een leuk/gek mailtje/ecard..met daarin een leuke kreet wat dan moet slaan op een man-loze avond???

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 28 jun 2006 10:47

Lalage schreef:ik weet niet... het is bij een van hen, maar ik doe waarschijnlijk wel de boodschappen. Het is wel moeilijk om dat zo te zeggen, dat zullen die vrienden vast niet leuk vinden. Zij vinden het blijkbaar vanzelfsprekend dat die ook welkom zijn. Bovendien woont eentje samen en de ander woont volgens mij praktisch ook samen, dat maakt het ook lastiger.

of je steld voor dat alle mannen ook wat gaan doen met elkaar; paintball ofzo

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 jun 2006 10:49

saartje schreef:
Lalage schreef:ik weet niet... het is bij een van hen, maar ik doe waarschijnlijk wel de boodschappen. Het is wel moeilijk om dat zo te zeggen, dat zullen die vrienden vast niet leuk vinden. Zij vinden het blijkbaar vanzelfsprekend dat die ook welkom zijn. Bovendien woont eentje samen en de ander woont volgens mij praktisch ook samen, dat maakt het ook lastiger.

Het zijn twee mannen, die kletsen wel met elkaar over vliegtuigen. Voor Borkdude zou het daarom ook minder leuk zijn om erbij te zitten. Maar goed, er zijn blijkbaar twee soorten stellen:
* zij die zichzelf als eenheid beschouwen en een uitnodiging voor een van beide meteen zien als een uitnodiging voor beide
* zij die zichzelf als individuen zien en een uitnodiging voor zichzelf niet meteen betrekken op de ander

Waar hoor jij bij...

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 28 jun 2006 10:52

Lalage schreef:
saartje schreef:

Het zijn twee mannen, die kletsen wel met elkaar over vliegtuigen. Voor Borkdude zou het daarom ook minder leuk zijn om erbij te zitten. Maar goed, er zijn blijkbaar twee soorten stellen:
* zij die zichzelf als eenheid beschouwen en een uitnodiging voor een van beide meteen zien als een uitnodiging voor beide
* zij die zichzelf als individuen zien en een uitnodiging voor zichzelf niet meteen betrekken op de ander

Waar hoor jij bij...

ja misschien wel... ik denk dat ik (of wij;-))een beetje tussen wal en schip belanden, want bepaalde uitnodigingen gaan we wel samen heen, maar als ik met vriendinnen weg ga, hoeven de mannen echt niet mee!!! Lijkt me voor hen ook niet leuk!!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 28 jun 2006 10:53

oh ja en nog een tip:

je zou ook heel argeloos op kunnen merken: gaan de mannen eigenlijk ook mee of nou is een keertje niet?(typische vrouwelijke arglistigheid) :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 jun 2006 11:01

Brr, irritant, van die meiden die nooit meer individu zijn als ze verkering hebben :(
Wij als 6 vriendinnen hebben een hechte groep. 4 van ons hebben verkering. We hebben eens in de zoveel tijd avondjes met mannen erbij, maar zeker ook logeerpartijtjes of meidenavondjes, lekker zonder mannen. Heerlijk zijn die ;) Maar het is ook heerlijk om met mannen erbij te zijn, omdat wij als vriendinnen heel hecht zijn, en die vrienden horen nou eenmaal bij onze levens. Dus willen we wel een vriendengroep blijven, inclusief de vrienden. Maar ik zou die meidenavonden echt niet kunnen missen!
En mijn vriend zijn 'mannenavondjes' niet ;)

Kun je niet gewoon iets door middel van een geintje ofzo zeggen, dat je ook wel eens een meidenavondje wilt?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

André

Berichtdoor André » 28 jun 2006 11:25

Apart van die kerels ook dat ze altijd mee willen....

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 jun 2006 11:30

saartje schreef:

Bier drinken ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 jun 2006 12:09

Gruwels wat irritant! Dat die meiden dat niet eens overleggen met jou.... :roll:

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 28 jun 2006 12:25

Zijn nemen de tekst: 'En ze zullen tot één vlees zijn' waarschijnlijk iets te letterlijk...
Maar inderdaad, erg lastig. Hoe gezellig kan het zijn om met vriendinnen te eten en over vanalles bij te kletsen. Zo heb je ook van die meiden die in het weekend nóóit tijd hebben. Ze moeten standaard van vrijdagavond tot maandagochtend naar vriendlief, nee een verandering in het vaste schema is niet mogelijk... :x

Terug naar “Archief”